ja eigenlijk wel,ik heb er ook zo'n beeld bij als in die ouwe western films,dat er 2 gozers aan een tafel zitten ,en letterlijk blijven zuipen tot 1 vd 2 van z'n stoel valt.
Precies dat ja, maar eigenlijk ook wel erg triest dat ik er soms nog zo over denk.
de naam alcoholist is ontstaan uit pubergedrag,inderdaad waar jij over schreef.stoerdoenerij.
nog steeds drink ik best veel en zal de naam alcoholist goed bij me passen,alleen het verschil tussen nu en toen is dat ik er nu niet trots op ben. mja,shit happens
Inderdaad. Vroeger schepte ik er ook over op hoeveel ik wel niet kon drinken. maar op een gegeven moment dronk ik zo veel dat mensen er bijna bang van werden. Op zo'n moment begin je wel te beseffen dat het niet helemaal goed meer zit en ga je het meer voor je zelf houden. Daarna begint het liegen en ga je al drinken voordat je met je maten gaat drinken om het niet te erg te laten lijken, en na het uitgaan ga je dan thuis nog eens verder om je helemaal out te laten gaan van de drank.
Maar de jaren gaan tellen en ik merk dat m'n lichaam er steeds meer moeite mee heeft om alle drank te verwerken (op dagelijkse basis). Ben nu sinds twee weken cold turkey gegaan (ook geen wiet meer wat ik er altijd bij deed) en dat gaat redelijk goed, maar de drang naar alcohol zal ik voor altijd bij me houden en dat maakt het best moeilijk.