Mijn laatste drankje was een..

L

Lid 153446

Gast
Verse gember thee met honing.

Laatste alcoholisch drankje: een glas Ruby port.

• Like
Waarderingen: Ape

Packjam

Belezen gebruiker
halve liter export bier kun je nog een paar benzo's er bij droppen, ik ben dat 10% bier gewend dan lig je na 4 al onder de tafel

De Zandman

DF-koning
De quadripel van La Trappe, dat is er ook zo eentje waarvan je slechts na een paar glaasjes op je wenkbrauwen uit de kroeg gekropen kwam....

Nihilist88

Badass junkie
Qua alcohol, gisteravond enkele Cuvée des Trolls, een blond bier van hoge gisting met alcoholpercentage van 7% citrusachtige aroma's en fruitige smaak, hierdoor echt doordrink biertje - brouwerij Dubuisson te Pipaix, Belgische provincie Henegouwen.
Nu Monster Nitro (de originele mét toevoeging van lachgas, voor een zachte romige smaak).

Uitgebreid genoeg?😁

De Zandman

DF-koning
Als je dat ziet, wat ze op de luchthaven van Lima aantreffen....!
Liters vloeibare coke, kilogrammen zuivere coke in poedervorm....aaaaaa!
Maar dan de straffen voor koeriers.
15 jaar heb je zo.
Nee dank u beleefd, ik sla deze ronde over...geen mens kan mij mijn vrijheid betalen!

Laatst bewerkt:

Beady

Bewuste gebruiker
Een Guinness mbh van een juwelenreiniger. Wat?

1. Blik Guinness openen met een duimspijker
2. Heel zacht de lucht laten ontsnappen
3. Het blik openknallen en in een glas schenken
4. Het glas in de juwelenreiniger zetten
5. Press on ON
6. Dezelfde langdurige settle (3 minuten) als uit een vat tov 31 seconden uit een gewoon blik met widget

Alleen valt de smaak altijd tegen. Guinness uit blik is waterig. Maar na 3 blikken blijf ik wel dorst hebben.

Beady

Bewuste gebruiker
Een glas platte coca cola. Krampen van hier tot Tokyo. Tien minuten een enorme prrrrrt gelaten. Mijn sterretje doet er nog pijn van.

Bovenaan