Mijn laatste jointje was een ...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Eerste keer Jack Herer. Wauw, lekkere wiet zeg. Voel me lekker helder in m'n hoofd, heb ik bij de meeste wiet niet. En m'n ogen zitten ook niet meteen halfdicht.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
20 euro la bomba met zn 3e. op een schaal van 0 tot 41 hoe stoned ik was is het 43 geworden. Nieuw plateau bereikt volgens mij.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
oortjes zei:
20 euro la bomba met zn 3e. op een schaal van 0 tot 41 hoe stoned ik was is het 43 geworden. Nieuw plateau bereikt volgens mij.
Wat een bijzondere schaal kies je. Je was zeker nog stoned toen je dit schreef? :P

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
oortjes zei:
Wat een bijzondere schaal kies je. Je was zeker nog stoned toen je dit schreef? :P

wij smoken altijd in utrecht en de bus die wij hebben om naar utrecht te gaan is de 41, dus zo is een beetje ontstaan van 0 tot 41 (utrecht,shoppa) hoe stoned ben je.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
oortjes zei:
Psychedelibee zei:
oortjes zei:

wij smoken altijd in utrecht en de bus die wij hebben om naar utrecht te gaan is de 41, dus zo is een beetje ontstaan van 0 tot 41 (utrecht,shoppa) hoe stoned ben je.
Dat verklaard een hoop haha.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
oortjes zei:
Psychedelibee zei:
oortjes zei:

Geweldig :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
bjorncoupe zei:
was eergisteren in Amsterdam .

Het waren voorgerolde haze :grin:

Was dat wat ? Gebruik zelf weleens de inhoud van een voorgedraaide joint om een goede joint te vouwen namelijk. Word niet stoned van de voorgedraaide joints op uitzonderingen na mja die kosten dan 5-10 euro lol.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mikoz zei:
iceolater. Pfoee die is weer goed zeg :rock:

Jij bent er vroeg bij vandaag , hier ook in de zon dagje relaxen met flink wat haze en kush :wink:
Bevalt me goed 2-3x in de week blowen. Zo weer paar weken pauze.

mikoz

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
mikoz zei:
iceolater. Pfoee die is weer goed zeg :rock:

Jij bent er vroeg bij vandaag , hier ook in de zon dagje relaxen met flink wat haze en kush :wink:
Bevalt me goed 2-3x in de week blowen. Zo weer paar weken pauze.
Ik heb m gisteren gerookt :) Chillze :wink: Hier geen zon te zien.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nieuwe soort (voor mij) geprobeerd: Mazar. Heerlijke wiet voor helemaal niets doen, terwijl ik ook weer niet meteen half lig te slapen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
benniesmitters zei:

Ik had eens een paar trekjes van een ander soort met de naam Kush. Super kush heette het. Is dat Kush een soortnaam? Of gewoon bedacht door de verkoper omdat t een leuk naampje is? Ik lees wel meer namen met Kush er in. Ik vond m lekker maar best wel een bodyload/stoned/hang effect. Althans bij mij dan. Wat vond jij van Rainbow Kush?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
benniesmitters zei:

Ik had eens een paar trekjes van een ander soort met de naam Kush. Super kush heette het. Is dat Kush een soortnaam? Of gewoon bedacht door de verkoper omdat t een leuk naampje is? Ik lees wel meer namen met Kush er in. Ik vond m lekker maar best wel een bodyload/stoned/hang effect. Althans bij mij dan. Wat vond jij van Rainbow Kush?
Kush zijn Indica soortjes die van origine uit het gebied tussen centraal en zuid azie komen. De naam komt van het Hindu Kush gebergte af.

Aangezien het Indica soortjes zijn is het niet gek dat je er stoned van werd ipv high. Kush is een beetje de tegenhanger van Haze soortjes qua effect.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Dunnetjess33 zei:
benniesmitters zei:

Kush zijn Indica soortjes die van origine uit het gebied tussen centraal en zuid azie komen. De naam komt van het Hindu Kush gebergte af.

Aangezien het Indica soortjes zijn is het niet gek dat je er stoned van werd ipv high. Kush is een beetje de tegenhanger van Haze soortjes qua effect.

Aha, weer wat geleerd! Bedankt.

Bovenaan