Super Silver G13 

Wat een bijzondere schaal kies je. Je was zeker nog stoned toen je dit schreef? :Poortjes zei:20 euro la bomba met zn 3e. op een schaal van 0 tot 41 hoe stoned ik was is het 43 geworden. Nieuw plateau bereikt volgens mij.
Psychedelibee zei:Wat een bijzondere schaal kies je. Je was zeker nog stoned toen je dit schreef? :Poortjes zei:20 euro la bomba met zn 3e. op een schaal van 0 tot 41 hoe stoned ik was is het 43 geworden. Nieuw plateau bereikt volgens mij.
Dat verklaard een hoop haha.oortjes zei:Psychedelibee zei:Wat een bijzondere schaal kies je. Je was zeker nog stoned toen je dit schreef? :Poortjes zei:20 euro la bomba met zn 3e. op een schaal van 0 tot 41 hoe stoned ik was is het 43 geworden. Nieuw plateau bereikt volgens mij.
wij smoken altijd in utrecht en de bus die wij hebben om naar utrecht te gaan is de 41, dus zo is een beetje ontstaan van 0 tot 41 (utrecht,shoppa) hoe stoned ben je.
oortjes zei:Psychedelibee zei:Wat een bijzondere schaal kies je. Je was zeker nog stoned toen je dit schreef? :Poortjes zei:20 euro la bomba met zn 3e. op een schaal van 0 tot 41 hoe stoned ik was is het 43 geworden. Nieuw plateau bereikt volgens mij.
wij smoken altijd in utrecht en de bus die wij hebben om naar utrecht te gaan is de 41, dus zo is een beetje ontstaan van 0 tot 41 (utrecht,shoppa) hoe stoned ben je.
bjorncoupe zei:was eergisteren in Amsterdam .
Het waren voorgerolde haze![]()
mikoz zei:iceolater. Pfoee die is weer goed zeg![]()
Ik heb m gisteren gerooktTijdloos zei:mikoz zei:iceolater. Pfoee die is weer goed zeg![]()
Jij bent er vroeg bij vandaag , hier ook in de zon dagje relaxen met flink wat haze en kush
Bevalt me goed 2-3x in de week blowen. Zo weer paar weken pauze.

Goed bezig kerelTekzor668 zei:3 en halve maand geleden was mijn laatste joint, proud me![]()
benniesmitters zei:Rainbow kush
Kush zijn Indica soortjes die van origine uit het gebied tussen centraal en zuid azie komen. De naam komt van het Hindu Kush gebergte af.Dunnetjess33 zei:benniesmitters zei:Rainbow kush
Ik had eens een paar trekjes van een ander soort met de naam Kush. Super kush heette het. Is dat Kush een soortnaam? Of gewoon bedacht door de verkoper omdat t een leuk naampje is? Ik lees wel meer namen met Kush er in. Ik vond m lekker maar best wel een bodyload/stoned/hang effect. Althans bij mij dan. Wat vond jij van Rainbow Kush?
Psychedelibee zei:Kush zijn Indica soortjes die van origine uit het gebied tussen centraal en zuid azie komen. De naam komt van het Hindu Kush gebergte af.Dunnetjess33 zei:benniesmitters zei:Rainbow kush
Ik had eens een paar trekjes van een ander soort met de naam Kush. Super kush heette het. Is dat Kush een soortnaam? Of gewoon bedacht door de verkoper omdat t een leuk naampje is? Ik lees wel meer namen met Kush er in. Ik vond m lekker maar best wel een bodyload/stoned/hang effect. Althans bij mij dan. Wat vond jij van Rainbow Kush?
Aangezien het Indica soortjes zijn is het niet gek dat je er stoned van werd ipv high. Kush is een beetje de tegenhanger van Haze soortjes qua effect.

King_jonko zei:7 gram isolator cheese truffel, zeker z'n €40 per grammetje waard.![]()
![]()
Nou inderdaad... Meneer heeft er een waarschuwing mee verdiend.oortjes zei:King_jonko zei:7 gram isolator cheese truffel, zeker z'n €40 per grammetje waard.![]()
![]()
Stoer.