Mijn laatste jointje was een ...

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Mijn laaste joint was diegene die ik nu aan het oken ben warnaar ik weer een nieuwe draai en dat weer me laaste joint is :stoned:

weed binnenstebuiten gedraait met camal zoon blauww pakje

mercury.31

Experimenterende gebruiker
Arthur King zei:
ikgebruikniks zei:
een tulp met camel shag en 0,5 G amnesia haze :stoned:
Ik heb 1x camel shag gekocht, maar ik vind dat niet te roken. :kots:
Van Nelle is dan een stuk lekkerder.

yeaaah van nelle, javaanse jongens is ook lekker

OT: lekkere NLX jonko, gehaald bij Maxcy's in Maastricht, altijd leuk daar.

ikgebruikniks

het mooie is dat als je wat langer rookt dat je toch echt verschil proeft, Camel orange en camel shag verschillen nauwelijks maar ik had die shag gehaald omdat ik meestal 1 pakje per 2 dagen rook en dus iets langer moest doen met me rookwaar :P nouja ik ben nog van plan om de volgende te draaien

een windmolen met +- 2-2,5 G aan kush en dat met sigaretten merk chesterfield. :hearteyes: die word het vanmiddag :hearteyes:

cropp

Badass junkie
een flinke amnesia met sigaret, vanacht om een uurtje of half 5, heerlijk slaapmiddel...

ik ben een echte shagroller, maar eentje in de week met een peuk is ook wel lekker...

gtedbro

Bewuste gebruiker
Eigen buitenkweek, op de fiets 's nachts toen ik naar huis fietste om een uur of 3. Hij viel niet zo goed en moest gaan lopen.

ikgebruikniks

een normale joint, uit mijn zelf gekweekte amnesia ..
camel orange, met ongeveer 2/3 van een gram :)

heerlijk na het werken echt een aanrader :stoned:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Gisteren Thai op, best lekker. Ziet eruit als baggerwiet, want het is bruin/grijs maar de geur is redelijk, smaak is okay en je wordt er gewoon lekker stoned van.
Had dat gemixt met wat Zero hasj.

cropp

Badass junkie
voorgedraaide waar ik even de naam van kwijt ben, maar waar ik toch lekker stoned van werdt, ik zat op het station en ik moest een uur wachten door vertraging, het eerste wat ik dacht was ``chill, ik zit hier goed``, terwijl iedereen shagarijnig werd...

Mind_blowing

rolvloei-jonko (perziksmaak) van ±30 cm, met ±3 gram christal haze en een zuinig lijntje blauwe pallmall shag :stoned:
Ben er nu nog van aan 't genieten, al zal 'k niet veel vaker rolvloei gebruiken ('t moet natuurlijk wel speciaal blijven, zoiets)
Moet wel zeggen dat 't draaiproces ook niet 't makkelijkste was wa'k ooit heb gedaan, maar dat zal wel verbeteren mettertijd :grin:

cropp

Badass junkie
Mind_blowing zei:
rolvloei-jonko (perziksmaak) van ±30 cm, met ±3 gram christal haze en een zuinig lijntje blauwe pallmall shag :stoned:
Ben er nu nog van aan 't genieten, al zal 'k niet veel vaker rolvloei gebruiken ('t moet natuurlijk wel speciaal blijven, zoiets)
Moet wel zeggen dat 't draaiproces ook niet 't makkelijkste was wa'k ooit heb gedaan, maar dat zal wel verbeteren mettertijd :grin:
ik heb ook nog rolvloei liggen, kersensmaak :hearteyes: , moet je inderdaad niet te veel roken :grin:

is trouwens wel fakking ongezond...

Mind_blowing

cropp zei:
Mind_blowing zei:
ik heb ook nog rolvloei liggen, kersensmaak :hearteyes: , moet je inderdaad niet te veel roken :grin:

is trouwens wel fakking ongezond...

Had ik nooit bij stilgestaan, maar d'r zit wat in (d'r zitten af en toe van die gare geurtjes aan, dat kan gewoon niet anders dan dat 't slecht/ongezond *kuche* is.

OT: een goedgevulde .4 g Snowball joint, vrijwel geen shag, gedeeltelijk via de bong.
Lekker als wake-up blow, moet ik zeggen :grin:

Bovenaan