Ik heb 1x camel shag gekocht, maar ik vind dat niet te roken.ikgebruikniks zei:een tulp met camel shag en 0,5 G amnesia haze![]()
Arthur King zei:Ik heb 1x camel shag gekocht, maar ik vind dat niet te roken.ikgebruikniks zei:een tulp met camel shag en 0,5 G amnesia haze![]()
![]()
Van Nelle is dan een stuk lekkerder.

BacingsPen zei:+ menthol sigaret tabak![]()
![]()

funky_skunk_junky zei:
mEAT zei:silver haze
BacingsPen zei:+ menthol sigaret tabak![]()
![]()
hoe smaakt dat?
wilde ik ook eens doen, toch maar niet gedaan :P
ik heb ook nog rolvloei liggen, kersensmaakMind_blowing zei:rolvloei-jonko (perziksmaak) van ±30 cm, met ±3 gram christal haze en een zuinig lijntje blauwe pallmall shag![]()
Ben er nu nog van aan 't genieten, al zal 'k niet veel vaker rolvloei gebruiken ('t moet natuurlijk wel speciaal blijven, zoiets)
Moet wel zeggen dat 't draaiproces ook niet 't makkelijkste was wa'k ooit heb gedaan, maar dat zal wel verbeteren mettertijd![]()
cropp zei:ik heb ook nog rolvloei liggen, kersensmaakMind_blowing zei:rolvloei-jonko (perziksmaak) van ±30 cm, met ±3 gram christal haze en een zuinig lijntje blauwe pallmall shag![]()
Ben er nu nog van aan 't genieten, al zal 'k niet veel vaker rolvloei gebruiken ('t moet natuurlijk wel speciaal blijven, zoiets)
Moet wel zeggen dat 't draaiproces ook niet 't makkelijkste was wa'k ooit heb gedaan, maar dat zal wel verbeteren mettertijd![]()
, moet je inderdaad niet te veel roken
![]()
is trouwens wel fakking ongezond...