Same here, vrijdagavond na het werk. Heerlijk ontspannen.Tijdloos zei:Silver Haze![]()

cropp zei:gewoon wiet, lokale dealerwiet

Mindless zei:Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor.![]()

Als je contacten buiten de shop hebt scheelt dat al snel de helft inderdaad, zeker wanneer je vaker rookt scheelt dat een hoop geld.Tijdloos zei:Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder
Hier een plakje hasj net gerookt![]()
Tijdloos zei:Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder![]()

Dan moet ik echt sativa hebben ja. Ik vind amnesia haze ook gewoon echt psychedelisch. Op zich heeft andere wiet dat ook wel, maar wordt dat direct bedolven onder die sloomheid/dat stonede. Eens kijken of ik ergens Amnesia G13 kan vinden. Vaak hebben ze hier niet eens Amnesia Haze.Psychedelibee zei:Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.
White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.
Een goede shop moet in ieder geval wel wat keuze in sativa's hebben vind ik. Alleen die zijn altijd wat duurder en de meeste blowers prefereren indica's. Ik vind de high van sativa persoonlijk ook vele malen beter dan van indica en inderdaad soms bijna psychedelisch. Indica's zijn dan weer lekker als je wilt slapen of gestresst bent. Ieder zijn ding natuurlijk, maar sativa blijft toch het lekkerst vind ik.Mindless zei:Dan moet ik echt sativa hebben ja. Ik vind amnesia haze ook gewoon echt psychedelisch. Op zich heeft andere wiet dat ook wel, maar wordt dat direct bedolven onder die sloomheid/dat stonede. Eens kijken of ik ergens Amnesia G13 kan vinden. Vaak hebben ze hier niet eens Amnesia Haze.Psychedelibee zei:Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.
White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.![]()
ik kan voor 10 halen bij een shop in de buurtTekzor668 zei:Mindless zei:Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor.![]()
Niet van de coffeeshop :-P
OT. Serres, 100% indica, superstoned van dit wietje![]()

GanjaWoman zei:0,5g OG kush joint (10 min geleden)