Mijn laatste jointje was een ...

DVC

Experimenterende gebruiker
Mijn laatste was een white widow! Nu rookstop wegens examens :(
Daarvoor nog jack herer gehad, rookte ik het liefst puur omdat die gewoonweg zo schitterend smaakt :smoke:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
White Choco block. Heerlijke Marokkaanse hasj gemaakt van nederlandse kweek. Qua sterkte lijkt het bijna op iceolater.

tovergras

Newbie
laatste jointje was gister een white widow. Ook zeker goed.
laatste keer softdrugs was daarna, beetje super polm hasj in een puurpijpje gedaan

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Bewerkte troep van op straat damm dat ze dat durven verkopen manman zag er goed uit, rook goed maar was net vuurwerk in een vloeitje en de high had iets mee van teveel sigaret op nuchtere maag :-/ , straks bij de buren om een bubble of haze :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Amnesia G13, blijft mijn favoriet! Zelfs voor een ervaren gebruiker zoals ik nog licht psychedelisch.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor. :cry:

Amnesia haze is trouwens wel m'n favoriete wiet (niet dat ik nou zoveel soorten heb geprobeerd). Helaas was 't laatst niet te krijgen, dus maar white widow gedaan. Veel te kruimelig naar mijn mening en ik word er veel slomer van dan haze. Ik moet die Amnesia G13 ook maar eens proberen als ik 't hier kan krijgen. Hoe psychedelischer hoe beter. :mrgreen:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Hier een plakje hasj net gerookt :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Hier een plakje hasj net gerookt :)
Als je contacten buiten de shop hebt scheelt dat al snel de helft inderdaad, zeker wanneer je vaker rookt scheelt dat een hoop geld.

OT Ik rook vanavond ook een heerlijk en sterk hasje.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Tijdloos zei:

Als ik kan kiezen tussen een lekker soortje via een plaatselijke dealer, die mij het aanprijsd aan 5,80 tot 6,50 de gr (wat nog veel is in vergelijking met vroeger) en de coffeeshop die 12 vraagt dan weet ik het wel :-P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Precies anders ben je dief van je eigen portemonnee. Zo zie ik het tenminste. Rook nu gratis hasj , kreeg een plakje cadeau :stoned:

Zelfde met haze rond de 5 € ipv 10 in shops.
Blow een stuk minder maar scheelt toch een weekendje weg op jaarbasis of vakantie als je veel rookt :tongueout:

Peace

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ach, ik blow toch heel sporadisch. En als ik blow heb ik bijna niets nodig.

Van 't weekend een plukje amnesia haze van m'n maat gekregen. Wat een heerlijk spul toch. Sta er aan te denken om m'n white widow weg te gooien en nooit meer iets anders dan amnesia haze te kopen. Heerlijk high zonder direct die sloomheid. Hebben mensen hier nog voorstellen voor andere soorten wiet als iemand dol is op amnesia haze? En is bijvoorbeeld die amnesia haze g13 nog een stuk lekkerder? Niet dat ik die hier ooit in de coffeeshop zie (in Sneek), maar goed. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.

White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.

White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.
Dan moet ik echt sativa hebben ja. Ik vind amnesia haze ook gewoon echt psychedelisch. Op zich heeft andere wiet dat ook wel, maar wordt dat direct bedolven onder die sloomheid/dat stonede. Eens kijken of ik ergens Amnesia G13 kan vinden. Vaak hebben ze hier niet eens Amnesia Haze. :angry:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Psychedelibee zei:

Dan moet ik echt sativa hebben ja. Ik vind amnesia haze ook gewoon echt psychedelisch. Op zich heeft andere wiet dat ook wel, maar wordt dat direct bedolven onder die sloomheid/dat stonede. Eens kijken of ik ergens Amnesia G13 kan vinden. Vaak hebben ze hier niet eens Amnesia Haze. :angry:
Een goede shop moet in ieder geval wel wat keuze in sativa's hebben vind ik. Alleen die zijn altijd wat duurder en de meeste blowers prefereren indica's. Ik vind de high van sativa persoonlijk ook vele malen beter dan van indica en inderdaad soms bijna psychedelisch. Indica's zijn dan weer lekker als je wilt slapen of gestresst bent. Ieder zijn ding natuurlijk, maar sativa blijft toch het lekkerst vind ik.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Helemaal voorstander van sativa soortjes en momenteel staat strawberryhaze daarvan bij mij op nr1. Ik heb wel altijd een indicasoort opzij als het slapen gaan wat moeilijk gaat.

OT: Amnesiahaze met een superzoete smaak.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Een witsoortje gekweekt bij de zuiderburen (Frankrijk).
Goeie ouwe whitewidow en die gozer kent er wat van.
Moet eerlijk toegeven whitewidow van deze kwaliteit al 5 jaar niet meer geblowd :stoned:

Bovenaan