Mijn laatste jointje was een ...

Jixx

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
cropp zei:
chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf
Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik dat :kots:

Mijn mening is dat tabak meer de smaken van wiet beinvloed dan wanneer je het puur rookt.
In Trinidad roken ze niet met tabak, maar gebruiken ze een stukje sigaret als filter, ook om het feit dat ze de wiet dan lekkerder vinden smaken.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ook white widow, van iemand die het ook zelf kweekt. Beter dan uit de coffeeshop, maar het blijft niet mijn ding die indica soorten.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
Ook white widow, van iemand die het ook zelf kweekt. Beter dan uit de coffeeshop, maar het blijft niet mijn ding die indica soorten.

60% indica 40% sativa. Ik vind het een heerlijk aroma met een matige stonedheid. Een goeie sativa is natuurlijk veel beter :stoned:

Jixx

Bewuste gebruiker
Kosher Kush. Die zacht binnen komt bij het inhaleren en tijdens het uitblazen een diepe aarde/sandalwood en een beetje hasjie smaak heeft. :stoned:

MeejheM

Badass junkie
hele mooie afghaan tussen 2 roodgloeiende broodmessen. ik heb liever geen taba als ik hasj gebruik. ik ben wel flink aan het kuchen nu.

Jixx

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
hele mooie afghaan tussen 2 roodgloeiende broodmessen. ik heb liever geen taba als ik hasj gebruik. ik ben wel flink aan het kuchen nu.

Tussen 2 roodgloeiende broodmessen? :P Dat vereist een verklaring?
Waarom op deze manier, als je het ook in een klein hasjpijpje kan doen?
Heb jij bepaalde rituelen?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Jixx zei:
MeejheM zei:

als je ''knife-hits'' doet word je echt ongelooflijk stoned. meer dan van een hasjpijp in mijn ervaring.

Jixx

Bewuste gebruiker
kokosmakroon900 zei:
Jixx zei:
MeejheM zei:

als je ''knife-hits'' doet word je echt ongelooflijk stoned. meer dan van een hasjpijp in mijn ervaring.

Nooit geprobeerd eigenlijk.
Dus gewoon met 2 verhitte mespunten een stukje hasj grijpen, en dan de rook/damp inhaleren?

Jixx

Bewuste gebruiker
Lol...Bij die 2de knife hit zie je aardige kringen onder zijn ogen komen. :P
Dit ziet er wel heavy uit he jack herrer? :mrgreen:
Ik zat mezelf inderdaad nog af te vragen of er iets van een mondstuk bij kwam kijken.
Bedankt voor de update kokosmakroon!

p.s. werkt dit ook heftiger dan de emmer methode?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De high schijnt wel lekker te zijn maar schijnt ook dat je veel smaak verliest van je product en smaak vind ik net heel belangrijk :)

OT: geen wiet vandaag, te ziek :rolleyes:

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Jixx zei:
Lol...Bij die 2de knife hit zie je aardige kringen onder zijn ogen komen. :P
Dit ziet er wel heavy uit he jack herrer? :mrgreen:
Ik zat mezelf inderdaad nog af te vragen of er iets van een mondstuk bij kwam kijken.
Bedankt voor de update kokosmakroon!

p.s. werkt dit ook heftiger dan de emmer methode?

Hahaha inderdaad. Zeker een keertje proberen :stoned:

En bedankt voor het delen kokosmakroon900!

Jixx

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
De high schijnt wel lekker te zijn maar schijnt ook dat je veel smaak verliest van je product en smaak vind ik net heel belangrijk :)

Smaak is ook voor mij heel belangrijk. :wink:
Alleen jeetje wat blijft die man druk zeg? Zelfs na 4 knife hits lijkt ie nog overactief. :P

Beterschap!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Jixx zei:
Tekzor668 zei:

Alleen jeetje wat blijft die man druk zeg? Zelfs na 4 knife hits lijkt ie nog overactief. :P

Beterschap!

Mss is de kwaliteit van zijn wiet mss wat minder :-P
En thx volledig genezen intussen en dat vieren we met,
Een NewYorkDieselHaze.

Jixx

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
Jixx zei:
Tekzor668 zei:

Beterschap!

Mss is de kwaliteit van zijn wiet mss wat minder :-P
En thx volledig genezen intussen en dat vieren we met,
Een NewYorkDieselHaze.

Geniet ervan! :stoned:

Amateurtje

Wijs gebruiker
Kan iemand mij eens toelichten hoe het nu eigenlijk zit om als belg wiet te halen in een koffieshop? Is die wietpas nu wel of niet in gebruik? Of mag je zomaar binnenstappen en je 5kgg bestellen?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Amateurtje zei:
Kan iemand mij eens toelichten hoe het nu eigenlijk zit om als belg wiet te halen in een koffieshop? Is die wietpas nu wel of niet in gebruik? Of mag je zomaar binnenstappen en je 5kgg bestellen?

Als je goeie wiet wil als belg maak je beter een daguitstap naar rotterdam, den haag, amsterdam. Vriendelijke mensen in de shops en met een meerderjarig belgische pas mag je wel wat kopen. Grenstreken zoals tilburg/breda,maastricht,... is het heel wat moeilijker. Als vaste klant word er wel es een uitzondering gemaakt maar wat ik veel hoor als je er nieuw aankomt krijg je als buitenlander niks mee. Ik hoop dat je 5gram ipv. kg bedoelde :P

Amateurtje

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Amateurtje zei:

Als je goeie wiet wil als belg maak je beter een daguitstap naar rotterdam, den haag, amsterdam. Vriendelijke mensen in de shops en met een meerderjarig belgische pas mag je wel wat kopen. Grenstreken zoals tilburg/breda,maastricht,... is het heel wat moeilijker. Als vaste klant word er wel es een uitzondering gemaakt maar wat ik veel hoor als je er nieuw aankomt krijg je als buitenlander niks mee. Ik hoop dat je 5gram ipv. kg bedoelde :P

Mercikes voe den uitleg, ik ging altijd naar Tilburg omda da het kortst was maar zo te horen zal ik wat verder moeten reizen. Tis al vree lank geleje dak nog es na holland ben geweest,vandaar de vraag. Merci voe den uitleg.

Ola :grin: bedoelde idd g en niet kg, haha. :grin:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Amateurtje zei:
Mercikes voe den uitleg, ik ging altijd naar Tilburg omda da het kortst was maar zo te horen zal ik wat verder moeten reizen. Tis al vree lank geleje dak nog es na holland ben geweest,vandaar de vraag. Merci voe den uitleg.

Als je vaste klant was vroeger in tilburg kan je het altijd es proberen... Mensen spreken mensen...

Jixx

Bewuste gebruiker
Volgens mij kun je met ID of paspoort gewoon weer wiet of hasj halen in Tilburg.
Ik hoorde daar van de week iemand bij de grass company nog vragen in het Engels naar Haze, en kreeg het gewoon mee. Die wietpas zelfs bestaat niet meer. Wel gaan er nog steeds verhalen rond dat je met een uitsluitsel van het bevolkingsregister moet ingeschreven staan bij coffeeshop's. Ook dat lijkt naar mijn inzien niet meer van toepassing te zijn. Je kan het uiteraard eens proberen in Tilburg, en anders altijd nog doorreizen naar Rotterdam of Amsterdam?

Nemen die Belgische vrouwkes die hier in Brabant in de coffeeshops werken nooit wat lekkers mee jullie kant op? :P

Jixx

Bewuste gebruiker
Een super heerlijke blue cheese! Ik ben geen voorstander van cheese soorten. Maar de blue cheese is zo perfect gebalanceerd dat het fruitige van de blueberry de smaak van cheese perfect combineert.

De krystalica laat nog even op zich wachten. :stoned:

Eenmaal toen ik uit de shop kwam rook ik even aan het zakje Krystalica. Ik dacht even dat ze me gewoon amnesia haze hadden meegegeven, maar ze rook toch net een tikkeltje anders. De amnesia haze is ook 50 cent duurder dan de krystalica, dus leek het me erg onlogisch dat ze mij daar 1 gram van hadden meegegeven. Wegen voor je neus doen ze niet in die shop waar ik kom, maar alle soorten zitten per 1 gram voorverpakt voor een vaste prijs. Ik draai er altijd 5-6 jointjes uit, dus het zou wel goed zitten.

Ik had al eens op internet gelezen dat de krystalica een aardbei smaak werd toegeschreven.
Eenmaal thuis aangekomen duwde ik mijn neus nog eens een aantal keer goed in het zakje, en dacht: Verrekt! Er is inderdaad een soort van aardbeien geur waar te nemen. Nu ik haar aan het roken ben kan ik wel beamen dat ze fruitig is. Maar een aardbeiensmaak vind ik erg ver gezocht. Verders doet ze me toch ook een klein beetje aan amnesia haze denken. Misschien toch wel een tikkeltje aardbei voor de fijnproevers. 75% sativa dominant. Creatieve, heldere high. THC 23 + %

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klinkt zeer interessant, die blue cheese!

Hier nog steeds home grown white widow. Ik begin het wel te apprecieren, maar ik mis echt de psychedelische kant van een goede sativa.

Jixx

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Klinkt zeer interessant, die blue cheese!

Hier nog steeds home grown white widow. Ik begin het wel te apprecieren, maar ik mis echt de psychedelische kant van een goede sativa.

De blue cheese is wel nog meer indica dominant dan white widow is. Ken je de smaak van kosher kush trouwens? Daar komt de blue cheese smaak aardig bij in de buurt, maar dan iets fruitiger en minder aards van smaak dan de kosher kush.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik onthoudt ze even. :) Ik ben op zich niet anti-indica, maar ik waardeer het meer opgewekte en vooral de psychedelische kant van sativa soorten heel erg.

Jixx

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Die heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik onthoudt ze even. :) Ik ben op zich niet anti-indica, maar ik waardeer het meer opgewekte en vooral de psychedelische kant van sativa soorten heel erg.

Ik ook :)

Jixx

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Jack herrer hasj olie.

@ Psychedelibee,

Ik had in een ander topic 'wat is de meest chille wiet voor het slapen gaan' wat vragen gesteld rondom coffeeshop de dampkring. Waarschijnlijk is je dit ontgaan? Ik wil er geen apart topic voor openen, en dacht ik stel de vragen maar gewoon ergens waar jij recent gereageerd had onder het forum: De Coffeeshop. Zou jij mijn vragen alsnog willen/kunnen beantwoorden in dat topic?

Alvast bedankt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Jixx zei:
Psychedelibee zei:
Jack herrer hasj olie.

@ Psychedelibee,

Ik had in een ander topic 'wat is de meest chille wiet voor het slapen gaan' wat vragen gesteld rondom coffeeshop de dampkring. Waarschijnlijk is je dit ontgaan? Ik wil er geen apart topic voor openen, en dacht ik stel de vragen maar gewoon ergens waar jij recent gereageerd had onder het forum: De Coffeeshop. Zou jij mijn vragen alsnog willen/kunnen beantwoorden in dat topic?

Alvast bedankt!
Je kunt beter wel een apart topic openen dan is je vraag tenminste duidelijk. Nu vraag je aan Psychedelibee in een ander topic jouw vraag op te zoeken en daarop te antwoorden. Werkt niet ideaal :wink:

Jixx

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Jixx zei:
Psychedelibee zei:
Jack herrer hasj olie.

@ Psychedelibee,

Alvast bedankt!
Je kunt beter wel een apart topic openen dan is je vraag tenminste duidelijk. Nu vraag je aan Psychedelibee in een ander topic jouw vraag op te zoeken en daarop te antwoorden. Werkt niet ideaal :wink:

Deze tip neem ik mee voor de volgende keer. Ik was inderdaad een beetje onhandig bezig. :rolleyes:

Bovenaan