Mijn laatste jointje was een ...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jixx zei:
SmartieAndMe zei:
Jixx zei:
@ Psychedelibee,

Ik had in een ander topic 'wat is de meest chille wiet voor het slapen gaan' wat vragen gesteld rondom coffeeshop de dampkring. Waarschijnlijk is je dit ontgaan? Ik wil er geen apart topic voor openen, en dacht ik stel de vragen maar gewoon ergens waar jij recent gereageerd had onder het forum: De Coffeeshop. Zou jij mijn vragen alsnog willen/kunnen beantwoorden in dat topic?

Alvast bedankt!
Je kunt beter wel een apart topic openen dan is je vraag tenminste duidelijk. Nu vraag je aan Psychedelibee in een ander topic jouw vraag op te zoeken en daarop te antwoorden. Werkt niet ideaal :wink:

Deze tip neem ik mee voor de volgende keer. Ik was inderdaad een beetje onhandig bezig. :rolleyes:
Graag even op letten inderdaad Jixx. Valt me op dat je regelmatig off topic gaat en dat komt de leesbaarheid van die topics niet echt ten goede helaas.

roll-up

Experimenterende gebruiker
Amnesia Jointje,
En voor vanavond ligt het pijpje alvast klaar met wat gruis van de shop en eigen kweek :stoned:

Jixx

Bewuste gebruiker
Blue Cheese! :stoned: Ze verwent mijn smaakpapillen teveel. :P Helaas proeft ze een paar jointjes verder niet meer zoals je gewend bent van haar na een tijdje niet roken, en dan de eerste opsteken. Die eerste keer is altijd zalig!! :hearteyes:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Jixx zei:
Blue Cheese! :stoned: Ze verwent mijn smaakpapillen teveel. :P Helaas proeft ze een paar jointjes verder niet meer zoals je gewend bent van haar na een tijdje niet roken, en dan de eerste opsteken. Die eerste keer is altijd zalig!! :hearteyes:

Het lijkt wel alsof je het over je vriendin heb :tearsofjoy:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik weet niet hoe ie heette, maar het was er één met aardbei smaak/geur en één met appel.
Wel bijzonder lekker, wist niet goed wat ik ervan moest verwachten.
Rookte erg makkelijk weg, geen droge strot, zacht en smaakvol.
Ik had het wel icm LSD op, maar weet niet of dat wat zou uitmaken.

Jixx

Bewuste gebruiker
24K gold. (Tangie x Kosher kush) Tangerine smaak is even wennen. (niet mijn ding) Maar door de kruising met de Kosher kan ik het toch iets meer waarderen dan Tangie zelf.

De tangerine smaak kan ik het beste omschrijven alsof je op een mandarijnenschil zit te knagen, en dan niet zozeer het fruitige van de vrucht zelf proeft (wel hints van sinaasappel) maar ook het bittere van de schil.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Pure G13 vlak na kerst, daar ben je snel high van :stoned:
Waar heb je dat gehaald dan? Pure G13 bestaat helaas al jaren niet meer, wel G13xHaze en varianten daarop.

OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Waar heb je dat gehaald dan? Pure G13 bestaat helaas al jaren niet meer, wel G13xHaze en varianten daarop.

OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.

Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen :openmouth: ?

OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
JackHerrer zei:
:P

OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
Fijn is dat hè? :) En zeker met Amnesia Haze. Dan merk je weer hoeveel slechter je ervaring met wiet wordt als je het veel te vaak doet.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
CeresKush joint, lichamelijk helemaal de bom deze wiet. De spierpijn van de griep is voor enkele uurtjes historie met deze joint :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
JackHerrer zei:
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:

OT
Hahaha, ik heb er van genoten! Thanks :P

Sinds ik een stuk minder blow kan ik er ook weer veel meer van genieten als ik het doe. Leg tegenwoordig zelfs vaak joints halverwege even neer, zoiets bestond niet toen ik dagelijks blowde.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Haha ik heb eigenlijk geen idee hoe die heet.
Ik ga naar een vriendin en daar ergens vlakbij paar blokjes verder kan ik het halen.
Als je het echt wilt weten kan ik het wel even opzoeken denk ik?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hier Buds van wietstock vind dat de sterkste wiet in deze stad. Helaas heeft hij het maar zelden/nooit :(

Nu even genieten van de dikke joint en nog 1 uur rusten zo..

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
JackHerrer zei:

OT
Hahaha, ik heb er van genoten! Thanks :P

Sinds ik een stuk minder blow kan ik er ook weer veel meer van genieten als ik het doe. Leg tegenwoordig zelfs vaak joints halverwege even neer, zoiets bestond niet toen ik dagelijks blowde.[/quote]

Mooi, zo wil ik het horen!

Ja dat had ik laatst ook voor het eerst in jaren! Zo vreemd, ik dacht nooit een tolerantie opgebouwd te hebben in al die jaren. Maar het blijkt dus dat ik wel degelijke een tolerantie had.

Mindless zei:
JackHerrer zei:
:P

OT
Fijn is dat hè? :) En zeker met Amnesia Haze. Dan merk je weer hoeveel slechter je ervaring met wiet wordt als je het veel te vaak doet.

Jaa, heerlijk!
Ben blij dat ik nu nog maar 1 a 2 dagen in de week wiet rook. Het is niet meer zo "normaal" als vroeger en zo wil ik het graag houden.

Bovenaan