Mijn laatste jointje was een ...

Zazuu.

Bewuste gebruiker
shag met wiet, niet binnenstebuiten (even geen behoefte :smoke: )
heb m trouwens niet helemaal opgerookt, veur straks. Eerst even lekker pitten.

Hmmm, volgens mij is dit best snel over, als we alles gehad hebben, maar we sjullen zien.

iraqio

Belezen gebruiker
halve gram whitewidow om tot rust te komen na een hele erge ruzie met mijn afdelingsleider. :stoned:

blu

Bewuste gebruiker
Lelijk gedraaide normale joint met een halve Marlboro Max en ~0,3 gram Santa Maria.

Wietje

Belezen gebruiker
white widow, met men broer in een bos ergens, zaaalig!
dan een chocomelk gaan drinken op een terrasje ergens :stoned:

shokora

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
cropp zei:
chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf
Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik dat :kots:

Een joint met peuk is juist ongelofelijk smerig, zo'n scherpe smaak in je bek. Door een filter vind ik sigaretten hardstikke goed te doen, maar zo'n scherpe strosmaak vind ik niet echt geweldig. Shag is lekker zwaar en niet zo aanwezig.

Bij mij was het overigens een joint met shag, 0.4g wiet en natuurlijk zwarte kingsize vloei :P

iraqio

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
cropp zei:
chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf
Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik dat :kots:
omdat ik ben gestopt met roken :grin: en het is nou eenmaal moeilijker van je blowpeuken te roken als 't sha is. dat gcombineerd met het feit dat 't veel goedkoper is(2,90 voor L&M shag) maakt een shagblow oor mij leuk :grin:

ilyas

Bewuste gebruiker
mijn laatste was deze morgend, 0,4 g lekkere wiet met wat tabak, liggend in de tuin te genieten van het ochtendzonnetje.

underworld

Wijs gebruiker
joint met een flinke top blueberry wiet, halve sigaret(lucky strike uiteraard)rijk besprenkelt met fijne jungle nepal hasj, binnenstebuiten gedraaid met een likje hasjolie aan de binnenkant..

krijgje al trek? :beer:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
oh dit gaat nog best goed :P

jointje met een beetje shag en wat wiet.
binnestebuiten, lekkerrrrr.

Kvind shag wel lekkerder als peuk.
wat ook erg lekker is is peuk met een beetje shag, maar doe dit alleen
in combinatie met hasj.

darklord667

Experimenterende gebruiker
TrippyShit zei:
Een halve voorgedraaide van de lokale coffeeshop en nu zit ik em para half te badtrippen.. Bietje waardeleus

Hmm, ik denk dat ik liever een jointje rook met tabak en zelf gedraait dan een van de lokale shop :P. Ik heb voor het laatst bong gerookt. Veel wiet met klein beetje sigaret.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Enkele amsterdamse zakjes wiet bij elkaar gegooid en zo eentje gedraaid.
Bevat dus : Superskunk , Bob Marley special , Amnesia Haze , Silver Haze , en nog eentje waar ik de naam niet meer van weet en natuurlijk een beetje tabak om het zooitje in vlam te houden

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
stevenkeuh zei:
Enkele amsterdamse zakjes wiet bij elkaar gegooid en zo eentje gedraaid.
Bevat dus : Superskunk , Bob Marley special , Amnesia Haze , Silver Haze , en nog eentje waar ik de naam niet meer van weet en natuurlijk een beetje tabak om het zooitje in vlam te houden
Klinkt lekker :hearteyes:

OT: Halve gram white widow, beetje tabak :wink:

Bovenaan