Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn laatste jointje was een ... zwak australisch wietje, wat ik eigenlijk wel erg waardeer. Nederlandse wiet is gewoon te sterk. Kom je pas achter als je een lange tijd zwakkere wiet rookt. Ik vind het lekker, om gewoon een jointje te roken zonder ontiechelijk stoned te worden. Questie van smaak natuurlijk, maartoch..
Een hele snelle en gehaaste, voordat ik de trein moest halen en weer 2 uur in de trein moest zitten
Voelde 'm wel lekker en toen was de treinreis wat beter uit te houden
Ik rook zelf niet en als ik tabak bij m'n joint ga gooien zit ik na een kwartier helemaal lam op de bank te hangen en me onprettig te voelen. shag en weed gaat bij mij totaal niet samen. Pure joint laat de echte high voelen en maakt je creatief, energiek en bovenal blijer.
te lang geleden naar mijn mening...
ow precies een week! hmm
nee dats niet waar, van het weekend nog, zaterdag.
geen idee wat voor joint t was, t was van een vriend.
Meerdere pijpjes van wel een kwaliteit wietje, werd verkocht onder de naam amnesia, onmogenlijk te zeggen of dit echt zo was, maar ik was meer dan tevreden over de kwaliteit ;D
Meerdere pijpjes van wel een kwaliteit wietje, werd verkocht onder de naam amnesia, onmogenlijk te zeggen of dit echt zo was, maar ik was meer dan tevreden over de kwaliteit ;D
die van nu man!
en hij is frinkin slecht gedraait door yours truly!
maar hij is lekker en doet z'n werk, k ben chill, en de helft is pas gone. anybody wanna share?
xD
lollio!
damn ik zou nu huiswerk moeten maken.
haha geen zin in XD
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.