Mijn laatste jointje was een ...

Fantan

Experimenterende gebruiker
Powerplant uit de tuin van een vriend van me.
Vorige week een bak met 50 gram zo gekregen voor niets :grin:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Een shagbedje gevuld met wiet, daaromheen een pak papiertje.
En onderin een stuk rond karton.
En nu op de brandstapel ermee!!!! :rock:

spacebilly

Belezen gebruiker
lekkere volle joint. laagje shaq met daarop een dikke laag weed (amarretto van de upstairs in arnhem) toegedekt met nog een klein laagje shaq. die klapte er wel in! lekkerrrr wietje!

bosvos

Belezen gebruiker
ik heb altijd gewoon meegenoten met vrienden, maar nu ga ik er zelf eens aan beginnen...
maar ik twijfel om gewoon te rollen met tabak, of ineens eentje puur te prepareren...

verlos me uit mijn getwijfel! :grin: (ik rook maar af en toe dus een jointje, maar ben wel een goeie stevige kerel :wink:)

Delcasa88

Bewuste gebruiker
"goeie steveige kerel"maakt niet uit... Kenmensen van 50kg die zonder problemen de hele avond door paffen, en mensen van 100kg die na 2 hijzen dood zijn...

Verder vind ik zonder tabak lekkerder (zachter) om te roken. Met een pure doe je alleen wat langer

Mijn laatste jointje was afgelopen nacht na werk om 4uur, klein superskunk jointje met Lucky sigaretten tabak :)

TrippyShit

Badass junkie
Wat draaien er veel mensen met shag hier joh :kots: Ik vind dat zo verschrikkelijk smerig he, een jointje met shag. Zelfs van mn sigaret doe ik er niet veel in, minder dan de helft. Meer om beetje op te vullen en brandende te houden..

OT:
Een, vermoedelijk, powerplantje. Na 6maanden weer paar hijsen. Stoooned :stoned:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
kenny zei:
Amnesia haze van De Huyskamer in Rotterdam. :grin:

Van die shop heb ik nog nooit gehoord. Kan je me vertellen waar hij zit of is het niet de moeite waard om hem op te zoeken?

OT Een hasjie van de Bilbao in Rdam.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Ik haal dr hele chille wiet, ik weet niet precies waar het is, vlakbij een maat van me.. 20 minuten lopen van centraal ofzo, moet je ns op google kijken.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Laat maar. Ik ga alleen naar shops die dichtbij de metro liggen of aan de rand van de stad, anders wordt het teveel moeite.

Bovenaan