Mijn laatste jointje was een ...

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
Dat zal een .5g Afgaan jonko geweest zijn, 2 rolletjes gedraaid in een 2D DNA-patroon xD.
Nooit geweten dat DNA zo lekker kon zijn..

Antow

bleuberry haze (0.5) van de black widow in maastricht + L&M tabak in een grijze rizla

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Cocktail, super polm en white widdow gedraaid met smalle rijste vloei en tabak uit een lucky strike peuk.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Een Ketama hasjjointje gedraaid met Marlboro Light, Smoking Green hennepvloei en een futurola tipje. Mmmmmh :stoned: :mrgreen:

bosvos

Belezen gebruiker
een pure. Lekker simpele. Huis-en tuinwiet van een kennis, geen flauw idee welke soort, maar wel lekker zacht.

Ik heb 'm net op en de postbode duwt een pakje in m'n bus. Blijkt het Heavy Rain voor PS3 te zijn. Mijn eerste keer stoned gamen (en al zo'n sfeervol spel), waarom dacht ik hier niet eerder aan? :hearteyes:

Mind_blowing

hehe, goeie smaak :mrgreen: heavy rain staat misschien niet bovenaan m'n lijst, maar toch zeker wel in de top 10 welke nog gekocht moeten worden :P

Anyway... dat zal een redelijk normale, doch lekkere mix van orange bud en northern light (beide van de grasshopper te eindhoven), met een matige hoeveelheid shag/shagvervanger (het was letterlijk opgebouwd uit de kleinste en laatste restjes van ALLES)

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Maddo17 zei:
SmokeMe zei:
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:

Is de hash niet goed dan?

Ik ben er geweest. In mijn hele leven nog nooit zoveel bij elkaar gezien-xD

Echte Ketama vanuit Ketama zal misschien wel te roken zijn, wat ze in Nederland als Ketama verkopen is crap

cropp

Badass junkie
Damien0124 zei:
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.
ketama is goed te roken, hash moet je als een lekker sigaartje zien en niet als een tripmiddel...

ik persoonlijk ben meer van de polm of citral...

Shroom

Mijn laatste jointje moet nog gedraait worden :) en ik hoop dat dat heel lang mag duren :tongueout:
Mijn laatst gerookte jointje was nog geen 5 minuten geleden :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Uhm dacht white widow maar viel in slaap met de joint in me hand en had een klein zwart gat.... ach moet kunnen

Fantan

een slease haze gecombineerd met cheese..
2 dikke sticks. echt een hele chille combinatie. aan te raden.

Shroom

Mijn laatste jointje was een heerlijke blunt met een zeer goeie silver haze :) Tijd voor de volgende.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Als er niks achter staat, staat het nergens voor hè :wink:

:beer:

Maar even serieus geen idee waar het voor zou kunnen staan. Geniet van je gratis wietje zou ik zeggen.

ot: SilverHaze bijna week geleden alweer

edit: SuperSilverHaze dat zou zomaar kunnen, zou je ook wel proeven dan..

Bovenaan