• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn lsd wereld

azgaza

Badass junkie
Leuk report! De visuals klinken bekend en ik kan me ze goed inbeelden, en het is ook leuk geschreven.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lekker tripje dude. Details maken het juist zoveel beter.
Ik ga er binnenkort ook aan geloven :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zo trip je het beste, je moet alleen niet om het kwartier een halfje bijnemen.

Je moet om de 3 uur iets bijnemen, anders ga je te hard !!

Groet

Stonie

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Anderhalve zegel, om 21:00 begonnen en om 04:00 al kunnen slapen?
Dat krijg ik echt niet voor elkaar. Mooi report wel, erg veel herkenbare stukken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dan speelt de vermoeidheid van de dag dus wel erg mee, daarom trip ik ook diep in de ochtendc tot in de avond. Das wel mijn favoriet.

Stonie

Telefoon

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Anderhalve zegel, om 21:00 begonnen en om 04:00 al kunnen slapen?
Dat krijg ik echt niet voor elkaar. Mooi report wel, erg veel herkenbare stukken.

ik Ook Echt neit ..

1 zegel houd me al 12 uur wakker Minstens :P

meestal nog wat langer ..

een kwart kan ik wel na 5 uur slapen haha :P

HathCore

Newbie
Leuk report hoor! Ik snap alleen niet wat mensen er leuk aan vinden om alleen te trippen, ik zou gewoon veel te hard beginnen nadenken en mezelf helemaal para maken als ik alleen zou trippe :grin: Met gezelschap ben je tenminste enigzins afgeleid :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Alleen trippen is de creme de la creme van alle trip avonturen.
De echte avonturiers, de echte einzelgangers, de eigenheimers die trippen allemaal alleen.
Ze voeren de dosis op, in hoop naar een verwardheid die hen nogal aanspreekt.

:hearteyes:

:mrgreen:

TrippyShit

Badass junkie
haha geweldig bo, je haalt me helemaal over met dit report :P
Kerstvakantie doe ik weer mee staat helemaal :grin: Goed geschreven man :beer:

azgaza

Badass junkie
Ik kan trouwens ook niet slapen na LSD. Als ik het om 8 uur 's avonds neem ben ik om een uur of 8-9 in de ochtend nog steeds wakker en soms lukt het dan een beetje om te slapen. Maarja ik ben een nachtmens, ik slaap de hele week niet voor 4-5 AM, dus daarom werkt het voor mij wel.

troebadoer

Bewuste gebruiker
De allerleukte lsd trip wat ik gelezen heb.

Wist ik maar zeker dat ik niet bad zou gaan op lsd, dan had ik het ook al kunnen meemaken :grin:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Leuk om te lezen! Herken mezelf er een beetje in, want mijn trips gaan ook altijd een beetje zo ( oppassen dat je niemand in huis tegenkomt! ) en veel op je kamer doorbrengen. Of even naar buiten midden in de nacht hehe...

Heb nu ook 2 keer met een storm ( Flink veel regen en wind ) buiten gelopen onder invloed van LSD. Echt niets is mooier dan dat..

hallotje

Bewuste gebruiker
Leuk tripreport!!! Afgelopen zaterdag was ik nog in vianen verdwaald met lsd op :-P... ik wou ff aan een vriend laten zien waar me vriendin werkte maarja te moeilijk allemaal gheghe.

Dat stukje met die hond herken ik erg... het lijkt wel of dieren zien dat je drugs op hebt :rolleyes:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Erg vet report. Dat stukje met die hond heb ik ook eens gehad maar dan op xtc, en met een kat. Heel apart. Goed geschreven!

Phreakingout

Bewuste gebruiker
bdk zei:
HathCore zei:
Leuk report hoor! Ik snap alleen niet wat mensen er leuk aan vinden om alleen te trippen, ik zou gewoon veel te hard beginnen nadenken en mezelf helemaal para maken als ik alleen zou trippe :grin: Met gezelschap ben je tenminste enigzins afgeleid :)

het is juist de beste manier van trippen, niet afgeleid worden, gewoon genieten, het te hard na beginnen te denken valt reuze mee, je moet er gewoon mentaal op voor bereid zijn, altijd bezig zijn met iets in je trip.
toen ik in bed lag begon ik wel rare onsamenhangende gedachtes te krijgen.

Het extreme nadenken, en overal wat achter gaan zoeken krijg je altijd.. Maar op een gegeven moment kom ikzelf op een punt, dat ik elk dingetje in me leven gehad heb, en daar vrede mee heb... en dan ga ik lekker verder trippen en denk ik er niet meer aan :)

Ik vind alleen trippen ook het allerleukste ja.. niemand waar je aan hoeft te denken. En je dingen in de war schoppen.

hallotje zei:
Dat stukje met die hond herken ik erg... het lijkt wel of dieren zien dat je drugs op hebt :rolleyes:

Moet je eens een van Lysergine zijn LSD verhaaltjes lezen, had hij hetzelfde. Die beesten voelen dat aan of zo, vervolgens ging hij de met "LSD verrijkte transpiratie" van zijn hand af likken.. :grin:

* Ik heb trouwens een kat thuis, en ik had destijds 2 of 3 Panoramix zegeltjes op, op een gegeven moment veranderde dat beest tijdens het aaien in een Lynx en ik schrok me helemaal kapot. Omdat hij op dat moment ook ineens boos werd en z'n nagels en tanden ging gebruiken. Haha dat zijn de leuke dingen.. :rolleyes:

Kimmerd

Bewuste gebruiker
Prachtig report vind ik zelf.
never tried it , maar tis gwn zalig voor dit te lezen..
meerdere keren
in lach geschoten

Nice done.

Hasjmir

Newbie
zeer vermakelijk report :grin:
nog nooit lsd gebruikt, maar heb dr nu toch wel zin in na het lezen van al die reports, misschien deze kerstvakantie? :grin:
wel paar keer X gehad, en ik vind het ook vetter in je eentje, met vrienden beleef je ook fantastische dingen, maar de keer dat ik het hardste ging was toch in mn eentje :)

En dat over dieren.. tsja who knows? Ik bedoel toen mijn opa dood ging was de hond van de buren ook helemaal van slag leek het wel :confused: alsof hij het door had?
Iets met energie velden denk ik.. Ik weet het ook niet allemaal :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik vind het altijd vreemd als mensen hun excuus aanbieden voor een lang report, ik zie een report als een klein kunstwerkje en die moet je maken zoals jij vind dat ie gemaakt moet worden. Als het heel onboeiend is en hij is lang, oké, maar dit is gewoon een goed report dus geen excuses nodig :P :wink:

Maar goed, klinkt gaaf, soms erg leip en ik werd helemaal meegevoerd in je pychologische test :wave:

Fractal

Belezen gebruiker
Zeer mooi! Leek eventjes de bad-richting op te gaan met je hond, je vader die thuis zou komen en je angstaanjagende bed, maar blij te zien dat je jezelf bij elkaar kon houden :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Hehe wat leuk om te lezen,ik ben een wat oudere psychonaut heb ook wat reportjes hier achter gelaten maar zoveel is herkenbaar..Dat met die videoclips...phoe...ik zat s'nachts vorig jaar ook te kijken op een paar microdots damn wat was dat relaxed,ik zag ze allemaal door en ging de artiest in kwestie helemaal analyseren...Meestal klinkt rap wat traag en misvormend op lsd maar keek toen een clip van busta rhymes waarbij hij maar bleef lullen ik lag helemaal in een deuk om 5.00 s'morgens...Nice report..

En die hond hahaha ik heb een american bulldog,beesten merken gelijk e dat er wat aan de hand is....

Jeller

Badass junkie
Heel goed report!
dat van je hond kan ik perfect begrijpe, het lijkt soms of dieren (katten en honden toch) het aanvoelen als je aan het trippen bent, dan zin ze meer schuchter en op hun hoede als anders

s0347t

Newbie
heey bo zekker ziek reportje heb je gemaakt man k kan neit wachten om weer te trippen op lsd met je
maar dat zien we dan wel weer

ow en nog bedankt voor die paddo's man k ga kk hard

Bovenaan