A
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
ExceptionalInsight zei:Anderhalve zegel, om 21:00 begonnen en om 04:00 al kunnen slapen?
Dat krijg ik echt niet voor elkaar. Mooi report wel, erg veel herkenbare stukken.

bdk zei:HathCore zei:Leuk report hoor! Ik snap alleen niet wat mensen er leuk aan vinden om alleen te trippen, ik zou gewoon veel te hard beginnen nadenken en mezelf helemaal para maken als ik alleen zou trippeMet gezelschap ben je tenminste enigzins afgeleid
![]()
het is juist de beste manier van trippen, niet afgeleid worden, gewoon genieten, het te hard na beginnen te denken valt reuze mee, je moet er gewoon mentaal op voor bereid zijn, altijd bezig zijn met iets in je trip.
toen ik in bed lag begon ik wel rare onsamenhangende gedachtes te krijgen.
hallotje zei:Dat stukje met die hond herken ik erg... het lijkt wel of dieren zien dat je drugs op hebt![]()