Mijn nieuwe aanwinst !

raging_bull

Bewuste gebruiker
Check deze plak. En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj001.JPG

http://www.ragingb.com/upload/files/1/hasj002.JPG

Funky Monkey

Badass junkie
raging_bull zei:
En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.

Dan kan je dus beter er nu eerst mee stoppen en daarna dat blok op maken :beer:

Willemijn

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
raging_bull zei:
En ik stop er metteen voor een maandje mee.. Ik blow nu echt teveel de laatste tijd. Over een maand ga ik hem nog eens proberen... Nu voel ik er amper wat van.

Dan kan je dus beter er nu eerst mee stoppen en daarna dat blok op maken :beer:

ja hoor , stoppen terwijl je weet dat je zo'n blok in je buurt hebt :wink:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Nou ja stoppen.. ik stop er volgende week mee.. me stage begint dan, ik kan dan sowieso al niet door de weeks smoken. vanaf aanstaande maandag stop ik er een poosje mee. En nu smoke ik echt niet veel... jointje op een dag moet kunnen.. maar omdat ik nu merk na een half jaar dagelijks en vaak meerdere keren op een dag dat het effect zwaar begint af te nemen..

simpelweg ik heb 2 opties, of ik ga door en verneuk dit blok hard omdat ik er niet van voel, of ik stop er even mee en kijk hoe ik er op reageer naa een aantal weken niet geblowt te hebben. ik zou best wel weer terug willen naar de één keer per week een goeie dikke J tijd.....

En de prijs was 95 euro voor 31,7 gram. Ik had uitgerekent dat ik voor dat bedrag in de shop maar 12 ~ 15gram hasj krijg. Ik bespaar hier dus goed op, en als ik dan nu met deze vooraad ook weer eens zwaar ga minderen :grin:

gouden tijden mensen, gouden tijden :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dat jullie een plak skuff=LEES= polinator hasj zo speciaal vinden is mij totaal onduidelijk. De plak is veel te groen op de foto zie je de verontreiniging in de plak zitten. Met een jury op dit plakje zou het niet ver komen in een cup wedstrijd.
100 euro = 3 euro per gram is zwaar overbetaald voor een plak skuff.

Was het nou icolatorhasj en was de hasj echt volledig bruin zonder verontreiniging dan zou het nog wat zijn.
Sorry Raging Bull maar de volgende keer moet je je eerst verdiepen in nederhasj, voordat je zomaar iets koopt.

Van dit soort skuffpoeder trek ik namelijk de olie, dat zijn gouden tijden.
De skuff tijd is voorbij en de skuff productie in dit land is zo ingezakt dat niemand nog groen poeder wil kopen.

Stonie

Bengt

Bewuste gebruiker
Stonie heeft gelijk.

Wat je hier krijgt is brolhasj.

Je zegt zelf dat je er niks van voelt en daar dok je dan 95 euro voor.
In de shop had je inderdaad maar 15 gram gehad maar dan wel tophasj waar je echt scheef van wordt.

ikzelf zou het ook gekocht hebben, maar ik blow ook niet elke dag en geraak er dus zoizo wel scheef van.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
barry zei:
:(

maar dan nog 3 euro per gram is nog steeds weinig voor 30 gram vind ik

Nou je kan voor 3 euro een goede marok krijgen of een slechte icolator .....

Hij had een bruine plak skuff moeten krijgen voor dat geld. Die zijn er wel maar de icolator en de bubblelator hebben de polinator in kwaliteit gewoon verslagen. De laatste twee vangen het stof en het bladgroen op in het water.

Als je dit onder de microscoop legt dan schrik je echt heel erg.....
Het aantal deeltjes stof en groen tov van het aantal bolletjes ( niet de steeltjes) is ongunstig. Vandaar de groene gloed en niet het bruine.

Vandaar ook de hardheid goede hasj mag glashard zijn maar als ie opwarmt is ie buigbaar en kneedbaar. Goede hasj bubbelt en smelt wanneer er een aansteker tegen aan wordt gehouden.
Echte Icolator is boter ..... kaviaar van de hasjprodukten.

3 euro is verdomme wel 6,60 in guldens en als ik in guldens denk dan vind ik het te veel.

Maar goed zolang RB er zelfs nog knetter van wordt is het allemaal ok.

Stonie

raging_bull

Bewuste gebruiker
Om iedereen even uit de droom te helpen, deze hasj die gaat normaal ook naar de shops toe.. Deze kon ik kopen voor ie de shop zou berijken..

En dat ik er 'niets' van voel (lees, vrij weinig van voel) ligt niet aan deze hasj.. Dat ligt aan dat ik al te lang achter elkaar dagelijks blow. Ik voel ook van een stukje hasj uit de shop vrij weinig.. Als ik 3 dagen stop kan ik wel inschatten welk ritme ik aan moet gaan houden, eens per week ofzo.

:stoned:

jasper

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
barry zei:
:(

maar dan nog 3 euro per gram is nog steeds weinig voor 30 gram vind ik

Nou je kan voor 3 euro een goede marok krijgen of een slechte icolator .....

Hij had een bruine plak skuff moeten krijgen voor dat geld. Die zijn er wel maar de icolator en de bubblelator hebben de polinator in kwaliteit gewoon verslagen. De laatste twee vangen het stof en het bladgroen op in het water.

Als je dit onder de microscoop legt dan schrik je echt heel erg.....
Het aantal deeltjes stof en groen tov van het aantal bolletjes ( niet de steeltjes) is ongunstig. Vandaar de groene gloed en niet het bruine.

Vandaar ook de hardheid goede hasj mag glashard zijn maar als ie opwarmt is ie buigbaar en kneedbaar. Goede hasj bubbelt en smelt wanneer er een aansteker tegen aan wordt gehouden.

3 euro is verdomme wel 6,60 in guldens en als ik in guldens denk dan vind ik het te veel.

Maar goed zolang RB er zelfs nog knetter van wordt is het allemaal ok.

Stonie

je zal wel gelijk hebben, ken er niet zoveel van :mrgreen: maar zoals je zei, als je er knetter van wordt isie goed genoeg

pieter-b

Wijs gebruiker
ik heb een tijdje een marokaanse dealer gehad met eigen plantage in Marokko. Ik heb daar eens een blok gekocht die er wat kleur en droogheid uitziet als de jouwe. ik betaalde voor een blok van 100 gram 75 euro (3 jaar geleden ongeveer)..dat deed ik natuurlijk maar 1 keer en het blok heb ik gedeeltelijk weggegeven en weggegooit.
Daarna kocht ik er fatsoenlijke bruine brokken van 200 gram voor 300 euro per blok. (achteraf betalen:wink:

Mocht je de hasj niet bevallen zou je er evt de olie nog uit kunnen trekken.(al moet je waarschijnlijk niet meer dan een paar drupjes verwachten).

Volgende keer moet je echt eerst proefblokjes vragen. Als je een groot blok doormidden breekt moet de binnenkant niet uitgedroogd zijn.
een goed blok is poepbruin en niet uitgedroogd.

azgaza

Badass junkie
Die hasj ziet er erg droog uit. Het is er uit als hasj die je óf kan verpoederen, óf waar je toch echt een aansteker voor nodig hebt om het te brokkelen.
Goede hasj is een beetje flexibel op kamer temperatuur, iniedergeval zacht genoeg om makkelijk te brokkelen. En de smaak zegt ook veel. En dan nog altijd hoe stoned je ervan wordt.
Ik betaal dan wel 7 euro per losse gram, maar het is wel superkwaliteit.

acidboy

Badass junkie
Dat vind ik ook het lekkerst, hasj die zo zacht is dat je m kan buigen enzo, of er kleine 'draadjes' van kunnen rollen en die in je vloeitje leggen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ErnstJünger zei:
lysergine25 zei:

Van een mooie verkoopsslogan gesproken! :beer:
Zet dan op een zakje hash en ik koop het!

Dan moet je naar een shop gaan en euros neerleggen.

Echte Icolator haalt de toonbank niet eens, mooie fotos staan op internet.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
raging_bull zei:
Om iedereen even uit de droom te helpen, deze hasj die gaat normaal ook naar de shops toe.. Deze kon ik kopen voor ie de shop zou berijken..

Vanuit een droom helpen ? Dat een shop dit verkoopt is eerder een negatief puntje.

raging_bull

Bewuste gebruiker
"Don't judge me if you don't know me.", ofwel keur de hasj niet af als je er niet eens van gerookt hebt...

en reageer niet op 1 reply ofzo.. :wave:

Willemijn

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
raging_bull zei:

Vanuit een droom helpen ? Dat een shop dit verkoopt is eerder een negatief puntje.

niet alle shops zijn hetzelfde :)
gelukkig maar :mrgreen:

Bovenaan