Mijn plant

Jaro

Newbie
Dit is mijn plant.Het is een early girl hij staat er al sinds mei en ze ruikt al flink =).

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nice dude..

Erg raar idd dat planten zo vroeg al ruiken.
Waarom worden de ''wiet geurstoffen'' al zo vroeg aangemaakt en de THC nog niet?:(

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hooooiii Jarooo :wave:

Eindelijk iemand die ik irl ken hier op DF, en je neust hier gewoon al ruim een jaar stiekem rond zonder mij wat te zeggen :openmouth:

Mooie plant hoor, ik hoor 't wel wanneer de oogst voor me klaar ligt :P

JJJ

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Nice dude..

Waarom worden de ''wiet geurstoffen'' al zo vroeg aangemaakt en de THC nog niet?:(
Denk dat die er ook wel in zit hoor, in het blad. Alleen in lagere concentraties dan in de bloemtoppen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
JJJ zei:
PepTalk zei:
Nice dude..

Denk dat die er ook wel in zit hoor, in het blad. Alleen in lagere concentraties dan in de bloemtoppen.

De THC word geproduceerd door harskliertjes. Die scheiden de THC af OP het blad.
Maar ik kan me voorstellen dat er hele lage concentraties aanwezig zijn in het blad.

Oom Klaas

Badass junkie
Hoeveel liter is die pot? Ziet er erg klein uit, verbaast me eigenlijk wel dat ie toch al goed gegroeid is dan.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Hoeveel liter is die pot? Ziet er erg klein uit, verbaast me eigenlijk wel dat ie toch al goed gegroeid is dan.

Dat zal toch wel zo'n 50 liter zijn denk ik.
Hij oogt vrij hoog. Zolang je bijvoed komt dat helemaal in orde.

endor

Badass junkie
Haha , grappig..
Meestal lees je hier vragen over hoe we hun plant kunnen redden.

Maar dit is eerder ter info. :grin:

Jaro

Newbie
@Peptalk

De pot is 45L dus dat is denk ik wel goenoeg :P.

Voorderest groeit mijn plant perfect met dit weer.Ik ben ook begonnen met voeding geven (misschien een beetje laat maar beter laat dan nooit..) Ik zal als ik thuis ben weer foto's maken :wink:.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
45 liter is voldoende. Maar echt super is het niet, het is minimaal. ( hoewel sommige auto flowers het prima doen in 10liter).

Nu beginnen met voeden is niet te laat, welke voeding gebruik je?

Ik wacht met smacht naar die foto's!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ziet er mooi uit!

Maar zou gewoon even wat voeding gaan halen bij de growshop, pokon is niet bevorderlijk voor je plant. ( verkeerde verhouding van voedingstoffen, en een totaal verkeerde ph.)

Kost niet zo veel, maar levert je veel meer en beter op!

Jaro

Newbie
Ik was dus eerst naar de smartshop gegaan maar daar zijden ze me dat ik een hele voedingslein moest nemen en dat ik anders ook gewoon pokon kon gebruiken.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Jaro zei:
Ik was dus eerst naar de smartshop gegaan maar daar zijden ze me dat ik een hele voedingslein moest nemen en dat ik anders ook gewoon pokon kon gebruiken.

Hm, wat een prutsers dan zeg. Pokon is inderdaad niet geschikt, maar je hebt echt geen heel arsenaal aan voeding nodig. Simpele groeivoeding + bloeivoeding is al goed. Ik gebruik zelf de voeding van BAC, die kan ik iedereen echt aanraden.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Idd, wat een prutser.

BAC is een goed en goedkoper merk, terra (vega en flores) is in mijn ogen helemaal super.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
LADd zei:
dat is echt de mooiste plant die ik ooit heb gezien :P :hearteyes:

Hij is mooi, maar als je hier al van :hearteyes: dan moet je eens plaatjes gaan zoeken op google.
Dan kom je waarschijnlijk binnen 10 seconden klaar.. :rolleyes:

Die plant had om als mooiste gekwalificeerd te worden toch nog iets donkerder groen en voller moeten zijn.

Jaro

Newbie
Beetje lang geleden gepost mja..

Hij is weer lekker gegroeid alleen krijg ik een paar gele blaadjes =/. Ach ik denk dat ik me daar maar niet te druk om maak :P.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Jaro zei:
Hmm ze begon erg laat.. Hopelijk word het nog wat maar ik vrees het ergste.

Alles is later dan normaal..

Hoeveel weken bloei heeft ze nu gehad?
Minder dan 2, dan denk ik dat het niets meer word.
Anders gewoon een beetje rot wegknippen, of vroeg oogsten:)

Edit: zie het blad hoog in de toppen ook wat gelig zijn?
Dat feit gecombineerd met een kleine pot ( voor zo'n plant dan) denk ik dat je geen voeding geeft?
Misschien verstandig om bij de growshop even een flesje bloei voeding te halen.

Jaro

Newbie
Ik denk dat ze 3 weken geleden zijn begonnen met bloeien. Ik gebruik inderdaad geen bloei voeding maar ga binnenkort wel even langs de growshop.

Bovenaan