Sorry Willem,
Ik haalde jullie even door elkaar
Excuseer me
Maar Willem, jij denkt en dat zal voor veel mensen zo zijn misschien, dat de ontwenning milder is. Vergis je niet, ik heb van de zomer een poging gewaagd, maar dat viel me vies tegen, ik ben 2 weken strontziek geweest, nog zieker als van de methadon. Ik denk dat het wel milder zal zijn, als je het heel langzaam doet, iig veel langzamer als met methadon. Ik heb het 2 weken volgehouden maar de situatie werd onhoudbaar waarna ik weer suboxone ben gaan gebruiken, ik herinner me het eerste pilletje nog na 2 weken, tjeetje die kickte in, niet normaal ben de hele avond en nacht stoned geweest van 2 mgr. Dit is niet om er over te roepen of zo, maar wel om aan te tonen hoe sterk dat spul is.
Jij gebruikt nu 125 mgr. meet zeg je, ik zou dat geleidelijk afbouwen, en gaat dat goed proberen clean te blijven, maar als je dan toch weer iets wilt, raad ik je toch Suboxone aan. Als onderhoud dan, afbouwen daarvan is en was in mijn geval zwaarder, of ik ervaar dat zo, en ben de ellende van de meet vergeten, kan ook.
Succes
Erick
Ik haalde jullie even door elkaar
Jij gebruikt nu 125 mgr. meet zeg je, ik zou dat geleidelijk afbouwen, en gaat dat goed proberen clean te blijven, maar als je dan toch weer iets wilt, raad ik je toch Suboxone aan. Als onderhoud dan, afbouwen daarvan is en was in mijn geval zwaarder, of ik ervaar dat zo, en ben de ellende van de meet vergeten, kan ook.
Succes