Mijn typkwartiertje =) jeejj

frizzr

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraag, want ik zit een beetje ergens mee. De vraag kan ik inkorten tot 2 zinnen. Maar ik heb zin om te typen =) . Sterker nog, de vraag is helemaal niet zo dringend.

Ik zit dus al vanaf vrijdag nacht (zaterdag dus) aan de pep. Vraag me niet hoeveel ik genomen heb want dat doet eigenlijk totaal niet ter zake :$ haha...

Nou is het dus zo dat ik dinsdag het einde van de middag bij iemand blijf slapen waar ik een beetje gek op ben (niet voor het eerst overigens, ik heb er vaker geslapen). Nou ben ik dus een beetje nerveus omdat ik 44 uur aan de speed heb gezeten (heb een half uur geleden de laatste genomen) en bang ben dat ik in een soort depressie achtige mood kom.

Een dinsdagdipje zegmaar, en dat uitgerekend op deze dinsdag haha, isnt it hilarious! Gelukkig kan ik altijd de humor van bepaalde dingen inzien...

Ik zal even uitleggen wat ik de afgelopen 44 uur heb gedaan (wel in het kort :wink:)

Het begon bij de eerste snuif, ging allemaal lekker. Uiteraard niet geslapen maar daar hield ik al rekening mee (hoewel ik wel altijd tegen mezelf zeg dat ik ''vast wel even in bed ga liggen'',ook al is het alleen maar omdat het zo lekker relaxt is. Maar nee! tuurlijk niet ..)

Dus vrijdag op zaterdag heb ik niet geslapen, de eetlust ging natuurlijk ook rap omlaag en de behoefte aan nicotine ging omhoog =)
Het eerste wat ik naar binnen heb gewerkt was op zaterdag ochtend, denk een uurtje of 8. En dat was een half sla'tje.. Zeg maar een klein bakje met een klein beetje mayonaise en een stukje ei, tomaatje enzo. Je kent het wel.. Het was dus niet echt veel..
Ergens in de middag nog een broodje, met een stukje.. moeite.
En verder niks die dag.

Slapen is wel gelukt! Ik heb afgelopen nacht denk ik amper 5 uur geslapen. Ik werd ook wel een beetje vaagjes wakker natuurlijk. Gewoon brak! Maar dat is logisch. Toen wat melk gedronken en 's middags wel wat dingentjes gegeten maar niet idioot veel.

Dus op het speedgebruik na, heb ik aardig goed om mezelf gedacht. Ik heb gegeten en geslapen. Alleen heb ik doordat ik door ben gaan snuiven mijn trip als het ware verlengt. En dus het dipje uitgesteld ( jaja, de basis voor een verslaving I know. Spaar mij de ellende). Ik vraag me ten eerste af, of ik vannacht kan slapen. Ik denk het wel, omdat de speed natuurlijk ook niet meer zo goed werkt en omdat ik al aardig uitgeput ben.
Dus ervan uitgaande dat ik gewoon slaap straks en weer lekker gezond eet en veel vitamin water drink (If it's not easy, it's CRAP), zal het dan zo zijn dat ik mij dinsdag niet al te belabberd voel? Anders wordt de date zo'n domper, haha.

Ik ga er sowieso van uit dat ik mij morgen wel vaag ga voelen omdat ik ben doorgegaan met bijnemen. Maar als ik morgen nou gewoon mezelf vol eet (ik eet er ook echt 3 kilo bij, het is bizar) , dan is er toch wel een mogelijkheid dat ik dinsdag wakker word met een inigzins vrolijk-achtig gevoel?

.. Oke ik denk het dus ook niet, maar.. Mijn ervaring is wel dat het opstaan ook altijd het vervelendste is van alles. Als ik dan eenmaal wakker ben en even eet een rook enzo, dan is mijn dipje ook weg. En dan komt hij weer even terug, en dan is hij weer weg, en dan...
Ach, het zal ook allemaal wel meevallen. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening.

... En ik heb een soort typ drang =)

Ow, en de uiteindelijke vraag is:

Zal zij denk je iets merken van mijn dipje, of gebruik? En ook al kun je zoiets nooit voorspellen oid. Want je kent mij niet! Het is evengoed leuk om de reacties op mijn topic te lezen :grin:. De nare reacties, de lieve reacties, de leuke reacties, de serieuse reacties en de meest hersenloze reacties =)

en volgens mij wilde ik nog veel meer typen, maar dat komt straks wel weer bovendrijven :grin:

hoop ik...

Oh, en iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst BTW =)

frizzr

ik betrap mezelf erop dat ik gewoon al starend zit te wachten op een reactie..

wat erg!

:flushed:

frizzr

@ sublimo, ik ben gestopt met gebruiken. Mijn laatste lijntje was volgens mij 19 uur. Ik wist dat slapen anders niet ging lukken.

En omdat ik zo denk ga ik zeker een dinsdag dip hebben?
Misschien! Maar in hoeverre een dinsdagdip kan ik me ook afvragen... Heel erg, of het gaat meevallen, of het wordt een ramp. Maar het lukt me bijna altijd om de dip (bijna helemaal) weg te eten..

@E.I. 2 dagen, of 1 nacht. Als dat hetzelfde is, oke! Maargoed ik heb dus 1 nacht 'overgeslagen' zeg maar. En nee ik verwacht echt niet dat mijn blijheidsgehalte hoog zal zijn. Maar ik ben gewoon benieuwd.. :rolleyes:

frizzr

ik wist dat dit ging komen :grin:

i'm not a liar REALY NOT! trust me.

alleen is de tijd sneller gegaan dan ik dacht :tongueout:

en dat is eigenlijk... niet zo mooi haha

frizzr

sterker nog,,, ik dacht dat mijn forumtijd instellingen nog steeds verkeerd stonden ingesteld..

frizzr

@sublimo

Gelukkig, ik voelde me echt een beetje stom net haha.

@Oom klaas,
Het belangrijkste doel van dit topic was om een discussie te starten. Zegmaar een conversatie :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
frizzr zei:
Het belangrijkste doel van dit topic was om een discussie te starten. Zegmaar een conversatie :beer:

Maar eigenlijk moeten wij je gewoon gerust stellen, die onzekerheid over dinsdag wegnemen. :)

frizzr

Ik zit echt alleen op dit forum als ik gebruikt heb. Is dat normaal? Hebben meer mensen dit.. :xtc:

@ E.I.
Daarom heet het ook SPEED .. haha.. OF NIEJ? :confused: :grin: :rock:

@ Sublimo.
Haha, kijk jij snapt het wel! Dat is inderdaad een beetje de bedoeling :) , maar honesty waardeer ik ook heel erg hoor! Ik doe het zelf natuurlijk. Maar eigenlijk hebben jullie reacties een beetje invloed op mijn humeur (op dit moment dan)

dfssdfde

Badass junkie
frizzr zei:
Ik zit echt alleen op dit forum als ik gebruikt heb. Is dat normaal? Hebben meer mensen dit.. :xtc:
Ik ken het gevoel :tearsofjoy: Als ik speed gebruik zit ik ook als een bezetene te f5en tot er iemand iets gezegd heeft :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

:tearsofjoy:

@ Sublimo.
Haha, kijk jij snapt het wel! Dat is inderdaad een beetje de bedoeling :) , maar honesty waardeer ik ook heel erg hoor! Ik doe het zelf natuurlijk. Maar eigenlijk hebben jullie reacties een beetje invloed op mijn humeur (op dit moment dan)

Ik heb zelf genoeg ervaring met amfetamine, waardoor ik jou dan ook begrijp. :)

frizzr

Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)

frizzr

Sublimo zei:
Als het toch saai en wazig is, waarom ga je dan gewoon niet slapen ?

Ja misschien is dat niet de juiste benoeming van hoe ik me voel. Maar slapen als het buiten licht is dat lukt mij dus niet. Ook niet als ik niet gebruikt heb :tongueout: zit echt tussen de oren.

Of bedoel je waarom ik nu niet gewoon ga slapen?

frizzr

Dat is heel gek, maar eigenljk heel logisch..

dat komt waarschijnlijk omdat ik bang ben dat ik iets mis als ik ga slapen. Of ik ben een beetje bang dat ik niet meer in slaap val als ik ''nu al'' ga slapen, dat heb ik namelijk wel eens...

Of gewoon omdat ik nog niet echt moe ben. haha

Nouja, ik vind de laptop gewoon zo fijn :grin:
Dat is het denk ik =)

.. nee slapen ga ik echt nog niet doen. Dat gaat zo tegen mijn gevoel in nu

frizzr

Sublimo zei:
Of minder lang doorgaan, of jezelf eens wat benzo's regelen. :)

Nou weetje, dat benzo's lijkt me dus echt een wondermiddel na zo'n weekend. Ik heb een keer een inslaap benzo gepakt van mijn moeder, en dat was echt heerlijk haha. Alleen toen deed ik het voor de lol haha, recreatief. En niet omdat ik niet kon slapen. Brengt het geen vervelende risico's met zich mee? Het verlaagd je hartslag ook he? Dat zou wel ideaal zijn nu :flushed:

Maar ik ga het niet allemaal pakken want ze krijgt er echt maar heel af en toe 1 van de huisarts. En illigaal zou het me echt niet lukken om het te vinden.

Maar je brengt me nu wel op het slechte idee om er weer 1 te pakken. Alleen ze heeft er maar 2 :tongueout: Maaaar..... het is zeker een nood oplossing voor als ik echt NIET kan slapen :grin:

darksoul001

Ik ken het probleem maar al te goed en meestal kies je voor de stomme optie
blijven snuiven
kruip gewoon in je bed kom er maandag niet uit voor je er zin in hebt
probeer te eten, wassen kijk tv, film
en kruip er daarna weer in :)
doe het zoveel gewoon 4uurtjes wakker en dan terug slapen
en nu gaat het omgekeerd zijn 4 uurtjes slaap en terug wakker --'

frizzr

Nou helaas liep het allemaal anders dan gehoop vannacht :tongueout:

Ik heb tot 6 uur vannochtend liggen draaien en piekeren en toen viel ik in slaap tot 9 uur :openmouth:
En ik heb een hongerig kut gevoel haha. Dus zo maar even wat eten. Ik ga wel lekker deze kamer opruimen en het zonnetje schijnt prachtig door mijn raam heen :sunglasses:

Dat is dan wel weer chill... :grin:

darksoul001

frizzr zei:
Nou helaas liep het allemaal anders dan gehoop vannacht :tongueout:

Ik heb tot 6 uur vannochtend liggen draaien en piekeren en toen viel ik in slaap tot 9 uur :openmouth:
En ik heb een hongerig kut gevoel haha. Dus zo maar even wat eten. Ik ga wel lekker deze kamer opruimen en het zonnetje schijnt prachtig door mijn raam heen :sunglasses:

Dat is dan wel weer chill... :grin:

Inderdaad :)
ik moet zeggen dat de manier hoe je je post hebt geschreven me enorm doet denken aan mezelf op pep xD

frizzr

én toen was het dinsdag..

haha! Ik heb mezelf een temazepam bemachtigd en heb dat ding om 24:00 uur ingenomen. En vanaf 00:30 weet ik niks meer. En ik werd om 15:00 uur wakker :grin: 14,5 uur slapen ...

LEKKER HOOR!!!

En ik voel me gewoon redelijk heerlijk, geen pijn in spieren ofzo. Geen maag die verkrampt van al dat NIET eten. En ik heb net een heeeeerlijk grote beker met koffie gezet,, nou mensen....

HET IS EEN AANRADER! , en ik neem er zo nog en . en dan ga ik een lekker eitje bakken met grillworst hmmm :grin: offf... uhh 2 eittjes :beer:

jammie jammie.

Nee ik denk persoonlijk dat de dinsdagdip voor mij niet van toepassing is omdat ik zondag om 19 uur zelfs nog bij had genomen..

Maar... Niet te vroeg gejuicht,

The day has just begun :rolleyes:

ik ben nu wel gestopt met het gebruiken aangezien ik geen rush kreeg ook niet als ik bijv. 2x een 500mg bommetje in nam, de 1ste om 9u en de 2e precies om 9:30u wat toch wel een heavy dosis is ( lijkt mij ! )

maar ik heb nooit een dip of inzinking gehad, sterker nog ik voelde me gewoon op de lichamelyke uitputting na. Ik was niet prikkelbaar of gestresst, had zin in alles, stond goed op etc. Terwijl ik niks at, alleen maar een boel af rookte en dronk en ik bleef vaker 2-4 nachten gewoon op ( bespaar me de verhalen over verslaving en dat t slecht is aub ). Hoe kan dit dan? je merkt op een pepzweetluchtje na niet eens dat ik gebruikt zou kunnen hebben de dagen erna ?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
pinoblowtsoms zei:
ik ben nu wel gestopt met het gebruiken aangezien ik geen rush kreeg ook niet als ik bijv. 2x een 500mg bommetje in nam, de 1ste om 9u en de 2e precies om 9:30u wat toch wel een heavy dosis is ( lijkt mij ! )

atbboy

Bewuste gebruiker
frizzr zei:
Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)

Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.

knolselderij

Wijs gebruiker
atbboy zei:
frizzr zei:

Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.

ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
knolselderij zei:
ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is t*** r******[Op verzoek naam verwijderd] als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!

frizzr

Ik volg het hele topic niet meer..

maar dat was ook een beetje de bedoeling denk ik..
denk ik...

En ik vind drugs gebruiken niet stoer. Ik vertel gewoon mijn manier van denken. :grin:
Ik ben nog altijd een gelukkig wezen, ook zonder drugs :)

darksoul001

Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig

Drugs nemen en steeds jezelf blijven en genieten van het effect zonder het aan de grote klok te hangen, dat is pas stoer! :)

spijtig dat ik altijd de waarheid zit te vertellen als ik erop zit dus voor mezelf houden is al iets dat ik niet kan :tongueout:

Bovenaan