nietleukmeer
Newbie
Hallo ,
Hier ben ik dan een vrouw van 50 jaar oud en al jaren verslaafd aan crack waarvan de laatste 2 jaar dagelijks. Twee jaar lang iedere dag met mijn vinger boven de enter knop om hulp te zoeken ik ken alle methodes en afkick klinieken maar heb er nog nooit eentje van binnen gezien en maar lezen op internet .
Daar zat ik dan met oud en nieuw alleen met mijn pijp
en mijn hondje paranoia te wezen en toen wist ik als ik geen hulp ga zoeken dan zou ik het volgende jaar wisseling niet meer zou halen dat was de druppel. Een paar dagen later op de knop gedrukt na zoveel er over gelezen en gekeken heb kwam ik steeds terug bij spoor6 in Bussum. Heb een afspraak gemaakt voor een intake gesprek
Vreemd genoeg heb ik het altijd verborgen kunnen houden voor familie en vrienden maar nu moest ik wel want alleen kan ik dit echt niet. De eerste keer dat ik hardop zei ik ben verslaafd gaf me een soort bevrijding en ook de reactie van mijn lieve vrienden die echt geen idee hadden.
Mijn vriendin ging met me mee naar de intake en het balletje is gaan rollen. Het wordt dus twee weken detox in Utrecht en dan 9 weken Zuid=Afrika ik hebben lieve mensen om me heen die in mij geloven en mij het geld lenen maar er komt een hoop bij kijken maar heb nog geen seconde spijt gehad dat ik eindelijk op de knop gedrukt heb.
Wacht nu op telefoontje wanneer ik naar Utrecht kan. Het gaat niet makkelijk worden maar ik ben er klaar mee en klaar voor, Ik wil mezelf en een leven terug en ik ga ervoor heb niks te verliezen alleen maar te winnen.
Hier ben ik dan een vrouw van 50 jaar oud en al jaren verslaafd aan crack waarvan de laatste 2 jaar dagelijks. Twee jaar lang iedere dag met mijn vinger boven de enter knop om hulp te zoeken ik ken alle methodes en afkick klinieken maar heb er nog nooit eentje van binnen gezien en maar lezen op internet .
Daar zat ik dan met oud en nieuw alleen met mijn pijp
en mijn hondje paranoia te wezen en toen wist ik als ik geen hulp ga zoeken dan zou ik het volgende jaar wisseling niet meer zou halen dat was de druppel. Een paar dagen later op de knop gedrukt na zoveel er over gelezen en gekeken heb kwam ik steeds terug bij spoor6 in Bussum. Heb een afspraak gemaakt voor een intake gesprek Vreemd genoeg heb ik het altijd verborgen kunnen houden voor familie en vrienden maar nu moest ik wel want alleen kan ik dit echt niet. De eerste keer dat ik hardop zei ik ben verslaafd gaf me een soort bevrijding en ook de reactie van mijn lieve vrienden die echt geen idee hadden.
Mijn vriendin ging met me mee naar de intake en het balletje is gaan rollen. Het wordt dus twee weken detox in Utrecht en dan 9 weken Zuid=Afrika ik hebben lieve mensen om me heen die in mij geloven en mij het geld lenen maar er komt een hoop bij kijken maar heb nog geen seconde spijt gehad dat ik eindelijk op de knop gedrukt heb.
Wacht nu op telefoontje wanneer ik naar Utrecht kan. Het gaat niet makkelijk worden maar ik ben er klaar mee en klaar voor, Ik wil mezelf en een leven terug en ik ga ervoor heb niks te verliezen alleen maar te winnen.