mijn verslaving

toepes

Newbie
je kent dat wel je gaat uit en opgeven moment vragen ze wil je ook een pilletje de ene kant zegt ja de andere kant (in je hoofd zegt ) nee. maar toch doe je het en je krijgt een mega lekker gevoel van binnen en je denkt dat je de hele werld aan kan. de dag erna voel je je beetje verot en denk je waar ben ik mee bezig. ma op een geven moment wordt het normaal van donderdag tot maandag feest je in elke bar, disco die maar open is en ma pillen nemen. en wat krijg je als jete veel gebruikt dan wil je MEER EN MEER voor datGEVOEL tot je op een geven moment zo veel kan pakken dat het niet meer werkt !!! toen had ik zoiets van wat nu dus ik stapte over op de wiet mmm lekker een jointje lekker lache je kent het wel.nu 3 jaar later zit ik nog steeds vol aan de wiet en mijn omgeving weet van niks ( maar ondertussen rook ik wel 3 gram per dag soms minder soms meer ) ma nu ben ik te ver ermee en kan ik niet meer zonder als ik niks heb dan wordt ik om de kleinste dingen ageressief en dan kunnen mensen me beter met rust laten SLAPEN LUKT niet en als ik geen wiet heb wordt ik heel erg onrustig . maar ik wil graag af van deze verslaving ik voel me down duf vergeet alles ik schrik wakker in me slaap weet niet hoe ik somige woorden moet spellen. ( en dat terwijl je hartje alles begeerd wat je wilt ) en er voor uitkomen durf ik niet hoe hebben jullie het aangepakt die gingen afkicken van wiet ?

sorry als er type fouten instaan

Fidge

Bewuste gebruiker
toepes zei:
......hoe hebben jullie het aangepakt die gingen afkicken van wiet ?

Er zit niets anders op als gewoon stoppen en door die zure appel heen bijten. Een week slecht slapen en raar dromen, onrust, maar dat gaat vanzelf weer over. Ik moet wel zeggen dat het achteraf best wel mee viel. Veel afleiding zoeken en als je echt niet kunt slapen melatonine of iets anders uit de drogist.

Leuke nick trouwens :)

Flameon

Badass junkie
Wat hierboven staat inderdaad. Van pillen kun je zover ik weet vrij goed en snel afkicken, als je bereidt bent om door de zuren appel heen te bijten.
In mijn studententijd had ik genoeg feestjes met pillen, en ik ben daar vrij snel mee kunnen stoppen. Ik voelde me dan wel niet verslaafd, moet ik erbij zeggen

Beanhead

Badass junkie
Gelijk cold turkey stoppen, goed beginnen sporten, beweging, véél beweging & maak je hersens ook moe door middel van lezen ofzoiets dergelijk.

Als ik merk dat ik te duf word door het veelvuldig blowen stap ik over op hash (maar daar ga jij je wrs al helemaal niet door voldaan voelen & nog meer roken)

Probeer anders gewoon eens, één jointje te roken verspreid over de dag. Hier een paar puffjes, daar een paar puffjes...

Flameon

Badass junkie
Inderdaad, dat kan alleen als je het in de hand kan houden. Voor TS kan een hijs betekenen dat hij weer volop gaat blowen. Dus cold turkye is echt het beste denk ik. Ook niet teveel op bed liggen, gewoon actief doen!

Bovenaan