Smokey046
Bewuste gebruiker
Ik heb een tijdje gezocht naar een topic over dit, maar vond niets dus maak ik zelf maar een 
Ik heb uit eigen ervaring de indruk dat je het effect voor een groot deel zelf kunt bepalen, puur door te denken eigenlijk
Ik merkte van mezelf dat als ik dacht ; lekker pep deze nacht, lekker actief, stuiteren etc (positieve gedachten)
dat ik die nacht ook super lekker ging.
Maar als ik bv. twijfelde of ik 't wel zou doen omdat ik de volgende dag iets moest doen.
Of zoiets had van ; dit is niet zo'n goede shit, het werkt niet enzo
Dat het dan ook niet zo lekker liep, het lijkt alsof iets het effect dan tegen houd waardoor ik een ongemakkelijk gevoel krijg (logisch
)
Maar die 'mind' theorie ondervond ik bij het grootste gedeelte van de 'trip'.
Peppara's vond ik niet erg, het had wel iets vond ik.
Als ik iemand naar me zag kijken of iemand iets hoorde zeggen, dan legde ik dat langs me neer ookal lijkt het soms zo echt. Als ik ze niet ken heb ik zoiets van lul dan maar.
Maar wat ik bij veel gebruikers zie (vooral expirimenterende en onverstandige gebruikers) is dat ze zichzelf compleet gek maken als ze iets zien of als hun hart snel klopt.
Dat ze met de gedachte zitten dat ze elk moment doodvallen.
Samengevat bang zijn voor vanalles en nog wat.
Als je buikpijn hebt of hoofdpijn of dergelijke dan kun je als je logisch nadenkt wel een oplossing vinden of de reden vinden. (uitdroging, overhit, teveel genomen, te weinig slaap, niets gegeten etc)
Op DF staat alle informatie om risicos te vermijden en toch lees ik elke dag topics over personen die denken dat ze dood gaan.
In vele gevallen schrijven ze de oorzaak er zelf bij, maar hebben ze gewoon niet nagedacht.
Ik heb het niet over het lichamelijke, als je niets eet/teveel neemt/te min slaap etc
Dan kun je beter stoppen.
Versneden troep nemen omdat je niets anders hebt is ook niet slim.
Als je niet weet wat je doet, doe het dan niet
Ik schrijf dit uit eigen ervaring, omdat ik verslaafd ben (blijf je)
Ik gebruik niet meer omdat het mij compleet veranderd heeft.
Ik denk anders, ben ongeduldiger, ik voel me anders.
Ik ben bitterder geworden naar mijn omgeving toe, onbewust en allemaal m'n eigen schuld.
Zoals ik die 'mind' theorie heb beschreven zo ervaarde ik het, ik heb speed tot de laatste keer positief gevonden, ook het effect wat ik ervaarde.
Ik ga niet zeggen doe het niet, dat heb ik ook niet gedaan.
Leer uit je fouten en gebruik je hersens!
Het is wat lang dat geef ik toe
Ik heb uit eigen ervaring de indruk dat je het effect voor een groot deel zelf kunt bepalen, puur door te denken eigenlijk
Ik merkte van mezelf dat als ik dacht ; lekker pep deze nacht, lekker actief, stuiteren etc (positieve gedachten)
dat ik die nacht ook super lekker ging.
Maar als ik bv. twijfelde of ik 't wel zou doen omdat ik de volgende dag iets moest doen.
Of zoiets had van ; dit is niet zo'n goede shit, het werkt niet enzo
Dat het dan ook niet zo lekker liep, het lijkt alsof iets het effect dan tegen houd waardoor ik een ongemakkelijk gevoel krijg (logisch
Maar die 'mind' theorie ondervond ik bij het grootste gedeelte van de 'trip'.
Peppara's vond ik niet erg, het had wel iets vond ik.
Als ik iemand naar me zag kijken of iemand iets hoorde zeggen, dan legde ik dat langs me neer ookal lijkt het soms zo echt. Als ik ze niet ken heb ik zoiets van lul dan maar.
Maar wat ik bij veel gebruikers zie (vooral expirimenterende en onverstandige gebruikers) is dat ze zichzelf compleet gek maken als ze iets zien of als hun hart snel klopt.
Dat ze met de gedachte zitten dat ze elk moment doodvallen.
Samengevat bang zijn voor vanalles en nog wat.
Als je buikpijn hebt of hoofdpijn of dergelijke dan kun je als je logisch nadenkt wel een oplossing vinden of de reden vinden. (uitdroging, overhit, teveel genomen, te weinig slaap, niets gegeten etc)
Op DF staat alle informatie om risicos te vermijden en toch lees ik elke dag topics over personen die denken dat ze dood gaan.
In vele gevallen schrijven ze de oorzaak er zelf bij, maar hebben ze gewoon niet nagedacht.
Ik heb het niet over het lichamelijke, als je niets eet/teveel neemt/te min slaap etc
Dan kun je beter stoppen.
Versneden troep nemen omdat je niets anders hebt is ook niet slim.
Als je niet weet wat je doet, doe het dan niet
Ik schrijf dit uit eigen ervaring, omdat ik verslaafd ben (blijf je)
Ik gebruik niet meer omdat het mij compleet veranderd heeft.
Ik denk anders, ben ongeduldiger, ik voel me anders.
Ik ben bitterder geworden naar mijn omgeving toe, onbewust en allemaal m'n eigen schuld.
Zoals ik die 'mind' theorie heb beschreven zo ervaarde ik het, ik heb speed tot de laatste keer positief gevonden, ook het effect wat ik ervaarde.
Ik ga niet zeggen doe het niet, dat heb ik ook niet gedaan.
Leer uit je fouten en gebruik je hersens!
Het is wat lang dat geef ik toe