atbboy zei:16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
Debris zei:15 Pakjes is niet zoveel.
Oké, het is cocaine. Dat is wel heel iets anders.
Maar toch, reken er maar op dat je tot je 18e met jeugdzorg te maken hebt en een werkstraf ofzo.
tomz0r zei:Axxess zei:kangaroe zei:verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren....
Het is verklaring omtrent gedrag en het hangt af waarvoor je hem nodig heb of je deze krijg...
Een job bij een bank oid kan je wel vergeten, maar b.v. verkeersregelaar kan prima.
OH DAT VALT DAN WEL MEE INDERDAAD![]()
Of 50ers met een gigantische pens en een tripel in de hand... Goddamn kermiskoersen ook.W.F.L. zei:Hier regelt de politie doorgaans het verkeer. Of bejaarde mensen. Haha.
Dr Gonzo zei:hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Nasica zei:Dr Gonzo zei:hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Volgens mij krijg je dat nog niet eens als je een drie dubbele moord pleegt + verkrachting. Het rechtssysteem hier in NL is af en toe erg krom en onverwachts.
Angramar Temenos zei:Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Chaincells zei:Wow, die vind ik wel minder van je ouders. Ik zou het ze extreem kwalijk nemen, naaiers.
Nou weet ik niet of bij de manier van dealen bij jou er geweld/dreiging o.i.d voor kwam, want dan mogen ze je van mij part dood knuppelen.
Als ik jou was zal ik je ouders wel duidelijk maken dat ze het stereotype; 'drugs = slecht no matter what'-faalhaas gedrag achterna lopen.
W.F.L. zei:Ik ben zeker niet de enige die zich afvraagt wat voor een k*tzooi je verkocht als je geld wou verdienen aan 7 gram?Het is je verdiende loon voor het verkopen van troepsos
![]()
S0s_90 zei:ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Ken er een van 17 en die heeft vastgezeten, een paar wekenatbboy zei:16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
sjoerd101 zei:atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
atbboy zei:sjoerd101 zei:atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
Ik had meer klanten als een meid achter de ramen.![]()
atbboy zei:Ik had meer klanten als een meid achter de ramen.![]()
atbboy zei:S0s_90 zei:ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Ehv2008 zei:atbboy zei:S0s_90 zei:ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Je weet dat er nu een rechercheur zit mee te lezen?
Moet je vooral hier uitgebreid lopen vertellen hoeveel je gebruikt hebt, heeft hij een mooie indicatie voor de officier van justitie als hij zich buigt over je ontnemingsvordering.
Dat betekent dus dat hij een mooie schattig kan maken van je inkomsten en uitgaven, en dat bedrag mag jij mooi allemaal terug gaan betalen. Dus ik zou zeggen, niets meer opmaken en begin maar vast te sparen.
seth zei:At boy je ben idd behoorlijk screwed vrees ik. Gooi vooral zo min mogelijk info op het net. En ga niet stoer doen tegen mensen over hoeveel je wel niet schuift. Hoe meer ze weten hoe sneller de concurentie, justitie of whoever bij je op bezoek komen. En aangezien je al met één van de drie problemen hebt raad ik je aan het roer om te gooien nu het nog kan! Het is waarschijnlijk ongeloofelijk klote om hier door een half forum in de zeik gezet te worden MAAR, je hebt het verdiend. Hopelijk leer je er iets uit! Sterkte in ieder geval.![]()

atbboy zei:sjoerd101 zei:atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Ik had meer klanten als een meid achter de ramen.![]()
Manonnie zei:Ik heb op mijn 16-17e wel eens gelopen ja, maar gebruikte toen zelf vrijwel niets.
Toen ik wat vaker wilde gebruiken ben ik er ook mee gestopt, eigenlijk zonder échte reden.
Meer uit tja, ik weet niet echt het juiste woord ervoor.
Ik ben nu dan ook niet echt een giga-gebruiker, weekendje kan leuk zijn maar doordeweeks nauwelijks-niets.
Alleen op feesten wil ik dan wel wat mee naar binnen smokkelen. Zeg maar een behoorlijk beetje meer dan eigen gebruik.
Oom Klaas zei:Gelukkig niet, ik keek gewoon goed uit.
En mocht ik toen iets hebben gehad dat ik verkocht lag dat bij een maat van me die een eigen huisje had.
Maar dealen vanuit je ouderlijk huis vind ik gewoon triest.