Vaagste ervaaring ooit met Tetra hydro weetikveelwat. Op een avond niks vermoedend paar hitjes van de good old bong, vervolgens focking stoned mijn bed, en probeer wat te mediteren / tv te kijken. op een bepaald moment besef ik mij dat mijn korte termijn geheugen zo ver naar de klote is, dat ik gedachten vergeet, voor dat ik ze goed en wel in mijn hoofd heb uitgesproken. Telkens warneer ik mij dat besef, vergeet ik wat ik nou ook al weer dacht, en en denk ik iets in de trand van 'wat dacht ik nou net?' vervolgens vergeet ik dat ik dat gedacht heb, en denk evrvolgens weer het zelfde: 'wat dacht ik nou net?', en weer vergeet ik dat ik dat gedacht heb, en wéér denk ik de zelfde gedachte. ik zit dus vast, aangezien ik steeds een zichzelf herhalende gedachte heb, en de spordadische momenten dat ik dat doorheb, raak ik zwaar in paniek, omdat ik weet dat ik dit inzicht over een paar tellen toch wel weer vergeet, en weer terugraak in de 'mindloop'. Vervolgens heb ik alles geprobeert om mezelf af te lijden, Tv kijken, computeren, maar ik blijf maar terugraken in de mindloop. Na een tijdje besluit ik maar te proberen om álle opkomende gedachten de kop in te drukken, maar vergeet vervolgens steeds waarom ik nou alles wat ik denk in de kiem probeer te smoren, herriner weer waarom, raak vervolgens wéér in paniek. deze cirkel en de manieren waarop ik daar keer op keer weer in beland heeft zich een uurtje of 3 a 4 achter elkaar herhaald, en het enige wat mij een beetje gerust kon stellen was d gedachte dat het natuurlijk niet aan mij lag, maar aan een vaag stofje wat mij vergeetachtig maakte, maar dit vergat ik natuurlijk keer op keer.
heeft iemand ooit een soortgelijke ervaaring gehad? ik ben de volgende dag toen ik er over nadacht weer half in paniek geraakt, maar toen ik vervolgens alles op een rijtje had gezet bleek het allemaal natuurlijk bullshit te zijn.
heeft iemand ooit een soortgelijke ervaaring gehad? ik ben de volgende dag toen ik er over nadacht weer half in paniek geraakt, maar toen ik vervolgens alles op een rijtje had gezet bleek het allemaal natuurlijk bullshit te zijn.