Die avond ga ik niet snel meer vergeten ^^
Waren net na het begin binnen (pakweg 22.15) en dronke eerst een paar biertjes. Beetje rondgelopen en gelijk een aantal bekende getroffen. Ik kon het niet laten om te vragen hoe laat de andere twee wilde "beginnen". Het was inmiddels 22.45 en redelijk vooraan was het al best druk; dus werd ik meegenomen naar voren en daar kwam het zakje tevoorschijn. Ik was als laatste en kon niet wachten totdat het begon te werken. Het was uiteraard al gezellig en de sfeer zat er ook goed in maar ik had het wel ff nodig. Dat terzijde, sleutelpuntje opgesnoven en voelde het redelijk achteraan m'n neus zitten. We hadden net drinken gehaald en die had ik ook zo leeg toen ik m'n neus ophaalde en de smaak in m'n keel kreeg

. Stiekem vind ik het toch vele malen ranziger dan xtc puur en alleen omdat het zeker tien minuten duurde voordat die smaak niet steeds mijn keel inliep.
Vijf à tien minuten later kwam het naar mijn idee rustig opzetten. Ik had wel maar één puntje gepakt maar toch vond ik het wel fijn dat het geen klap was. Om elf uur begon ik dus met energie voor tien aan Ran-D

. Niet normaal hoe veel sfeer er was!
Er was me meermaals gevraagd of ik lekker en hard ging en mijn antwoord was steeds: Opzich wel ja. "Als je nog een wil moet je het zeggen he, ik pak ook zo bij".

Dus om 00:30 de tweede erbij gedaan en ik merkte toch wel dat ik ineens stukke harder ging maar totaal geen negatieve effecten zoals het te warm krijgen of misselijkheid, alleen maar focus, benen net ff iets lichter dan normaal en energie die door me heen schoot. Hoewel m'n hele avond niet meer stuk kon gaan drong het ineens tot me door dat Minus Militia over een half uur begon
Voor ons alle drie was dit toch wel DE act van de avond en dus moeste we daar wel hard genoeg voor gaan

"nog eentje dan"; flesje water gehaald en om kwart voor drie de kluisjessleutel erbij gepakt. Opkomst was echt supervet waarbij iedereen deze drie helden een warm welkom gaf. Helaas werd die warmte ook zeer goed opgenomen door de lucht om me heen en begon ik te zweten als een malle. Shirt had ik rond 1 uur al uitgedaan maar ik zweette ondanks het vele springen/stampen pas echt hard toen Minus begon. Dat nam ik wel voor lief want naast dit hemelse half uur vond ik het wel meevallen qua hitte.
Rond vier uur/half vijf kreeg ik last van mijn benen en heb ik de laatste keer bijgepakt. Dit was ruim voldoende om tot het einde te kunnen gaan.
Aantal dingen die ik hier nog niet in gezet heb zijn dat ik gewoon kon plassen als ik ff moest, ontzettend fijn om in de bus terug geen knijpende blaas te hebben die bij elk gat in de weg een stapje dichter bij knappen is. Moest wel ff twee keer kijken voordat ik m gevonden had maar hij begint z'n vorm/massa al aardig terug te krijgen
Toen ik om kwart voor tien thuiskwam heb ik toch nog drie uurtjes kunnen slapen waar ik erg blij mee was.
En als laatste m'n ogen... Ik heb pupillen die zich altijd erg makkelijk aanpassen aan het licht dat beschikbaar is en de eerste groepsfoto... Leek alsof ik schijven als avondeten had gehad

Rond vier uur vroeg iemand me hoeveel pillen ik wel niet op had met zo'n ogen. Vriend van me hoorde dit en kwam niet meer bij

Hij moest toch echt op mijn woord geloven dat ik geen xtc had gehad.
Mijn persoonlijke conclusie is dat speed voor zulk soort feesten mijn uitkomst is. Xtc bewaar ik voor de house feesten waar het sociale naar mijn idee tog iets beter tot z'n recht komt.
Kortom; SEE YOU NEXT YEAR!!
P.s. 4fmp? Vrij veel mensen waren daar ook hard op aan het gaan zeg. Degene van mijn groep die normaal alle drugs regelt heeft zijn interesse hiervoor gewekt en dat lijkt me ook wel een leuke drug.
ENNN moest stiekem ook wel lache toen we om kwart over zeven smorgens bij de kluisjes stonden haha. Ik betwijfelde eerlijk gezegd altijd wel of 90% van de mensen op dit soort feesten drugs gebruikt maar nu geloof ik het wel ^^.