Irezz zei:endor zei:Ik ben dan ook geen homo , dus mij doet 't niets. :P
It's like you said tho. één ongelukkige beweging met je hand en je staat bekend als homo tot je dood en begraven bent. vind ik zo zielig... ik dacht daadwerkelijk dat homohaat bijna extinct was, maar it's on the rise again lately. De minpunten van de man zijn de macho's op zich acctually
Ik noem dingen ook gay en ik scheld mensen vaak uit voor homo (in andere Vlaamse bewoordingen though :P) maar dat betekent niet dat ik daarom een homohater ben. Verre van zelfs. Het is een beetje zoals schelden met fuck ofzo, ik denk heus niet aan sex als ik dat zeg.
Irezz zei:Hetgeen logisch is, homo's hoeven ook geen vrouwenhand op private plekken. Ik vind het gewoon zielig, en daar zijn dan vooral mannen schuldig aan, dat ze alles of iedereen die een beetje afwijkt van hun eigen egocentrische normen als een scheld-, punch- of frickin' dartsboard beschouwen, en er nog heel vaak ongestraft vanafkomen. Discriminatieproblemen groeien, liniair met mijn en hopelijk ontzettend veel hetero's, homo's, lesbo's en bisexuals all alike's ergernis yo.
Haha, rapper worden!

Dat er veel homo's in de modewereld werken is ook niet zo gek natuurlijk, het is voornamelijk een vrouwending.
Maar goed, ik moet zwijgen, ik loop er ook niet altijd even goed bij.