minpunten van je eigen geslacht...

W.F.L.

Badass junkie
Irezz zei:
endor zei:
Ik ben dan ook geen homo , dus mij doet 't niets. :P

It's like you said tho. één ongelukkige beweging met je hand en je staat bekend als homo tot je dood en begraven bent. vind ik zo zielig... ik dacht daadwerkelijk dat homohaat bijna extinct was, maar it's on the rise again lately. De minpunten van de man zijn de macho's op zich acctually

Ik noem dingen ook gay en ik scheld mensen vaak uit voor homo (in andere Vlaamse bewoordingen though :P) maar dat betekent niet dat ik daarom een homohater ben. Verre van zelfs. Het is een beetje zoals schelden met fuck ofzo, ik denk heus niet aan sex als ik dat zeg.

Irezz zei:
Hetgeen logisch is, homo's hoeven ook geen vrouwenhand op private plekken. Ik vind het gewoon zielig, en daar zijn dan vooral mannen schuldig aan, dat ze alles of iedereen die een beetje afwijkt van hun eigen egocentrische normen als een scheld-, punch- of frickin' dartsboard beschouwen, en er nog heel vaak ongestraft vanafkomen. Discriminatieproblemen groeien, liniair met mijn en hopelijk ontzettend veel hetero's, homo's, lesbo's en bisexuals all alike's ergernis yo.

Haha, rapper worden! :grin:

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Ik ga liever met homo-s,en lesbische om,als met macho mannen.Want die zijn toch alleen maar bezig met zich-zelf.En vaak geven ze ook niet echt om een ander,ja,alleen om zichzelf.Terwijl mijn ervaring is dat ho+les sociaal veel meer inzicht hebben,en zeker veel meer geven om iemand anders,dan als een -macho- man.

W.F.L.

Badass junkie
ik doe mijn best zei:
dan zijn dat vaak homo-s wel,over kleding,over uiterlijk,enz.

I beg to differ. Er zijn net zo goed hetero's die zich wel kunnen kleden en homo's die dat niet kunnen. Niet generaliseren hé. :P

proton

Belezen gebruiker
minpunt is dat als je als dame op een datingsite gaat zitten , je overspoelt wordt door berichten van geile mannetjes die op sex uit zijn ipv een relatie (daar zijn andere sites voor heren!).
Vaak zijn ze getrouwd, of liegen over zichzelf met een 10 jaar oude foto erbij.
Jochies van 20 reageren op profielen van 30 jaar oudere vrouwen....
En gelijk is een VETTE stempel gezet en worden alle mannen zo gezien.

W.F.L.

Badass junkie
ik doe mijn best zei:
De beste ontwerpen en ontwerpers zijn heel vaak gay.Omdat ze gewoon meer smaak en feeling hebben,zeker wat het vrl geslacht betreft.

:confused: Weet niet wat voor kleren jij draagt haha, maar niet veel van de ontwerpers van de kleren die ik aan heb waren gay, volgens mij. Nou ja, niet openlijk tenminste. :rolleyes: Dat er veel homo's in de modewereld werken is ook niet zo gek natuurlijk, het is voornamelijk een vrouwending.

ik doe mijn best zei:
En niet om het een of ander,maar de gemiddelde nederlander weet zich echt niet te kleden,of ze worden aangekleed door hun vrouw.

De gemiddelde man weet zich niet te kleden vind ik, net zo goed buiten Nederland. :confused: Ook een kwestie van smaak en of je er wat om geeft natuurlijk, haha. Tenzij in één of ander hautain land zoals Italië of Frankrijk. :mrgreen: Maar goed, ik moet zwijgen, ik loop er ook niet altijd even goed bij.

ik doe mijn best zei:
Een nederlander interesseert dat niet echt.

Die is liever stoned. </gener..

ik doe mijn best zei:
Oops,..nu ben ik zeker weer aan het generaliseren.Ach,zo gaan -ze- ook met mij om. :wink:

Ja, maar jij bent dan ook een Fransman. :grin:

endor

Badass junkie
Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten ! :openmouth:

KoxBox

Badass junkie
endor zei:
Het minpunt van een man (wat ik bij mezelf allesinds merk) is dat veel boxers te strak zitten ! :openmouth:
Dan koop je de verkeerde, of gewoon een maat groter. De mijne zijn gewoon kussenslopen.

clockcable

Bewuste gebruiker
endor zei:
Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.
Vooral deze tijd , als je niet stoer doet , ben je zogezegt een fag.

We hebben rustpauzes nodig tijdens de seks , hoe ouder je bent , hoe langer deze pauze nodig is. :P
Toch worden ook veel mannen steeds verwijfder met sjaaltjes, gezichtscreme en al die andere bullshit.

W.F.L.

Badass junkie
clockcable zei:
endor zei:
Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.

We hebben rustpauzes nodig tijdens de seks , hoe ouder je bent , hoe langer deze pauze nodig is. :P
Toch worden veel ook mannen steeds verwijfder met sjaaltjes, gezichtscreme en al die andere bullshit.

Woord :grin:

KoxBox

Badass junkie
W.F.L. zei:
clockcable zei:
endor zei:

Toch worden veel ook mannen steeds verwijfder met sjaaltjes, gezichtscreme en al die andere bullshit.

Woord :grin:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit opmerkt, is het "in" om gay te zijn ofzo de laatste jaren... :confused:

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
Mannen zijn jaloerse en zwakke wezens.
Hahaaa, nice one. Vrouwen zijn pas jaloers, zet er 2 in dezelfde kamer en er komt er maar 1 levend uit. :tearsofjoy:

Wat een concurrentie dat er altijd heerst tussen vrouwen, ik zal het nooit begrijpen.

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
Drientje zei:
Hahaaa, nice one. Vrouwen zijn pas jaloers, zet er 2 in dezelfde kamer en er komt er maar 1 levend uit. :tearsofjoy:

Wat een concurrentie dat er altijd heerst tussen vrouwen, ik zal het nooit begrijpen.
Nee hoor, mannen kunnen het niet hebben als je een keer in een relatie naar een andere man kijkt en zegt, die zou ik wel willen neuken. Of je steelt een kusje en je hebt meteen ruzie.

Ik zou me niet druk maken als mijn partner een kus geeft aan een andere vrouw, of een keer een hete geile nacht heeft met een andere vrouw.

Mannen willen meteen vechten en elkaars ballen eraf schieten...

KoxBox

Badass junkie
Jij doelt op wat Endor poste, en dat heeft niets te maken met het feit dat er iemand aan zijn vriendin heeft gezeten.. Maar goed ik snap wat je bedoelt.

Ik doelde eerder op het feit dat vrouwen meestal ongelooflijk schijnheilig doen tegen elkaar en zeer vlug jaloers zijn op elkaar.

Eerst zijn ze bevriend met iemand en hebben ze ruzie met een andere, dan zijn ze bevriend met diegene waar ze ruzie mee hadden en hebben ze op hun beurt weer ruzie met diegene waarmee ze eerst bevriend waren. En dan zijn ze plots allemaal goede vriendinnen...

Ik zeg niet dat het bij alle meisjes/vrouwen zo is maar het gebeurt toch echt ongelooflijk veel.

En elkaars vriend (lief dan) proberen afpakken en van die dingen...

En ik vind het maar logisch dat ik niet wil dat mijn vriendin met een andere jongen in bed kruipt ofzo... Waarom ben je anders een koppel... :confused:

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Nee hoor, mannen kunnen het niet hebben als je een keer in een relatie naar een andere man kijkt en zegt, die zou ik wel willen neuken.

En vrouwen wél? :confused:

Drientje zei:
Ik zou me niet druk maken als mijn partner een kus geeft aan een andere vrouw, of een keer een hete geile nacht heeft met een andere vrouw.

Zolang het maar geen mannen zijn :grin:

Drientje zei:

Dat is Endor met zijn ballenfetisj.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
Nee hoor, mannen kunnen het niet hebben als je een keer in een relatie naar een andere man kijkt en zegt, die zou ik wel willen neuken. Of je steelt een kusje en je hebt meteen ruzie.

Doortje toch, niet zo generaliseren. :tearsofjoy: Mijn vriend kan het echt weinig schelen als ik loop te geilen op een andere man. Dan haalt ie z'n schouders op en gaat ie verder achter z'n pc. :grin: Ze zijn niet allemaal zo slecht! :wink:

Drientje

DF-koning
vode zei:
Drientje zei:

Doortje toch, niet zo generaliseren. :tearsofjoy: Mijn vriend kan het echt weinig schelen als ik loop te geilen op een andere man. Dan haalt ie z'n schouders op en gaat ie verder achter z'n pc. :grin: Ze zijn niet allemaal zo slecht! :wink:
Ik generaliseerde ook alleen maar omdat ik gegeneraliseerd werd.

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
vode zei:
Drientje zei:

Ik generaliseerde ook alleen maar omdat ik gegeneraliseerd werd.
Je had het dan ook tegen de Generaal.

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
KoxBox zei:
Drientje zei:

Zolang ik er maar niet bij ben en ze het er ook niet in komt wrijven, en haar kutje wast...

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Paradox zei:
W.F.L. zei:
Sommige mietjes doen limonade of cola bij hun bier. STERF. :angry:

Gatverdamme! Daar word de limonade zo vies van

Doodzonde inderdaad! :( Als ik met MDMA op wat limonade wil drinken dan mag er geen bier in.. :angry:

Minpunten van je eigen geslacht..

Het is te klein.

haha..

Nadeel van man zijn, je moet glad geschoren zijn... ik zeg iedereen legt ze scheermes neer en terug naar de oertijd. Baarden zijn hip. :)

Een het is bewezen dat mannen met baarden vertrouwen scheppen bij vrouwen.. Maarja dat zal dan wel weer een man bedacht zijn... :wink:

:rock:

Beanhead

Badass junkie
weyoun22 zei:
Met de nek aan aangekeken worden omdat je er als man voor kiest lang haar te dragen.

Fuck die shit ik heb voor lange tijd echt lekker lang haar gehad en dat was héérlijk! Je moet er schijt aan hebben als mensen dat raar vinden of je er vreemd voor aankijken.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
weyoun22 zei:
Met de nek aan aangekeken worden omdat je er als man voor kiest lang haar te dragen.

Fuck die shit ik heb voor lange tijd echt lekker lang haar gehad en dat was héérlijk! Je moet er schijt aan hebben als mensen dat raar vinden of je er vreemd voor aankijken.

Ik heb er ook fucking schijt aan hoor. Maar ik word zo moe van die blikken af en toe, ze plakken meteen een label aan je terwijl die ondoordachte vooroordelen hunzelf juist een stereotype maken. En die dronken boertjes die je laat in de avond in een disco bij de arm grijpen om me erop te attenderen dat ik naar de kapper moet. Laatst nog een keer ruzie gehad met een willekeurige dronken voetganger toen ik zelf ook dronken was. Ik fietste om half 5 naar huis en hij schreeuwde zoiets als "hippy looserrrr". Ik zelf ook dronken dus meteen kwaad teruggefietst en even afgestapt. Wat verwachten mensen dat er gebeurd als je willekeurige mensen gaat uitschelden op straat diep in de nacht? :confused:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
weyoun22 zei:
Beanhead zei:
weyoun22 zei:

Ik heb er ook fucking schijt aan hoor. Maar ik word zo moe van die blikken af en toe, ze plakken meteen een label aan je terwijl die ondoordachte vooroordelen hunzelf juist een stereotype maken. En die dronken boertjes die je laat in de avond in een disco bij de arm grijpen om me erop te attenderen dat ik naar de kapper moet. Laatst nog een keer ruzie gehad met een willekeurige dronken voetganger toen ik zelf ook dronken was. Ik fietste om half 5 naar huis en hij schreeuwde zoiets als "hippy looserrrr". Ik zelf ook dronken dus meteen kwaad teruggefietst en even afgestapt. Wat verwachten mensen dat er gebeurd als je willekeurige mensen gaat uitschelden op straat diep in de nacht? :confused:

Ach joh gewoon negeren.. Je helaas te veel triesten mensen die het blijkbaar nodig vinden, hun eigen tekortkomingen en problemen te projecteren op anderen.

De mensen met de grootste bek hebben de grootste problemen vaak.. Maar durven het niet toe te geven.

Je moet gewoon scheit hebben daaraan.

Dat maakt het een stuk makkelijker.

:)

Tripper

Wijs gebruiker
Mannen hebben geen minpunten, alleen vrouwen, maar vrouwen zijn wel leuker. God heeft vrouwen geschapen uit de onderste ribben van een man. Ik was er zelf bij.

:wave:

Bovenaan