nou gebruik ik al meer als een jaartje xtc heb het al regelmatig gebruikt maar verder nog nooit problemen gehad ik gebruik meestal 2 pilletjes op een avond van 180-200mg gemiddelt nou ben ik een tijdje terug naar masters of hardcore geweest en zoals gewoonlijk dropte ik rond 12 uur mijn witte nintendo ik ging super lekker en na anderhalf uur besloot ik mijn tweede halfje te droppe hierna ging ik nog beter maar ongeveer een half uur na de inslag van dat halfje werd ik misselijk en niet een beetje misselijk maar kots misselijk, mijn mate vertelde mij dat dat normaal was en ik gewoon een keer moest overgeven niet lang nadat ze me dit vertelde moest ik ook overgeven maar de misselijkheid verdween niet ik ben het hele feest misselijk gebleven en moest regelmatig overgeven nu 3 weken later besloot ik bij hardcore vibes toch nog xtc te doen omdat ik vol vertrouwe was dat het nu goed zou gaan maar helaas ik werd weer misselijk nu wel pas later op de avond maar was net zo misselijk als bij MOH en nu vroeg ik mij af of iemand weet wat de oorzaak hiervan is en hoe ik het kan tegen houden?