hoi !
de laatste 2 weken vakantie heb ik elke dag een pil xtc op
savonds laat lekker relax op de bank of bed samen met mijn man
nu heb ik 2 vragen eigenlijk
mijn man heeft 2 soms 2 en halve pil nodigvoor hij wat voelt ? is dat niet erg veel ?
en na vrijdag geen xtc meer op ons 'normale'leven begint weer
en dus geen xtc meer maar ik voel me zoooo beroerd ! vanaf zaterdag ben kei misselijk soms waas voor me ogen afwezig voelen duizelig geen energie en vooral erg miiselijk algehele malaise dus voel me behoorlijk klote ! ik kan het afschuiven op griep maar een stemmetje binnen in me zegt dat het afkickverschijnselen zijn ? is dat zo ? en wat doe ik ertegen ? blehh klote is dit zeg !
is dit van de xtc ?
of heb ik gewoon de griep ?
groet
linda
de laatste 2 weken vakantie heb ik elke dag een pil xtc op
savonds laat lekker relax op de bank of bed samen met mijn man
nu heb ik 2 vragen eigenlijk
mijn man heeft 2 soms 2 en halve pil nodigvoor hij wat voelt ? is dat niet erg veel ?
en na vrijdag geen xtc meer op ons 'normale'leven begint weer
en dus geen xtc meer maar ik voel me zoooo beroerd ! vanaf zaterdag ben kei misselijk soms waas voor me ogen afwezig voelen duizelig geen energie en vooral erg miiselijk algehele malaise dus voel me behoorlijk klote ! ik kan het afschuiven op griep maar een stemmetje binnen in me zegt dat het afkickverschijnselen zijn ? is dat zo ? en wat doe ik ertegen ? blehh klote is dit zeg !
is dit van de xtc ?
of heb ik gewoon de griep ?
groet
linda
Na zo'n 5 uurtjes heb ik een half buisje genomen, van dat halfe buisje ging ik net zo hard als van die vorige dosis, alsof je dan minder nodig bent ofzo. Paar uur later die andere helft ook maar naar binnen gewerkt. Moet toegeven dat dit ook een erg geslaagd middel is als erotische stimulant. Maar onderschat de werking van Explosion niet, word er net zo leip van als van een goede xtcpil.