misselijk NA xtc ?

linda 34

Newbie
hoi !
de laatste 2 weken vakantie heb ik elke dag een pil xtc op
savonds laat lekker relax op de bank of bed samen met mijn man
nu heb ik 2 vragen eigenlijk
mijn man heeft 2 soms 2 en halve pil nodigvoor hij wat voelt ? is dat niet erg veel ?
en na vrijdag geen xtc meer op ons 'normale'leven begint weer :confused:
en dus geen xtc meer maar ik voel me zoooo beroerd ! vanaf zaterdag ben kei misselijk soms waas voor me ogen afwezig voelen duizelig geen energie en vooral erg miiselijk algehele malaise dus voel me behoorlijk klote ! ik kan het afschuiven op griep maar een stemmetje binnen in me zegt dat het afkickverschijnselen zijn ? is dat zo ? en wat doe ik ertegen ? blehh klote is dit zeg !
is dit van de xtc ? :cry:
of heb ik gewoon de griep ? :)
groet

linda

Bal0n

Badass junkie
Er is een speicaal XTC forum eh..

Maar OH MIJN GOD, kom op zeg. 2 weken achtereenvolgens XTC slikken is echt DOM.

Als je MDMA gebruikt (de stof in XTC) wordt er ongewoon veel serotonine afgegeven, en na het gebruik is er dus een tekort. Dit tekort wordt in ongeveeer 6 weken tijd herstelt en houd je er dus geen schade aan over. Als je in die weken toch weer slikt is het effect minder en de schade is meer aanwezig.

De dingen die jij beschrijft duiden idd op overmatig MDMA gebruik, en daarmee komen ook de nodige symptomen. Het enige wat je kan doen is er van af blijven voor een hele lange tijd..

doopie

Bewuste gebruiker
ja het is niet heel verstandig om lange tijd achter elkaar xtc te nemen
en tja 2 en hlaf is niet veel als je het iedere dag gebruikt je lichaam went er aan het is beter om even te stoppen

BacingsPen

Badass junkie
LOL, Besef je wel waar je mee bezig bent? Ga je dat de volgende vakantie weer doen? Neem je er dan iedere dag 2?

Ik zou serieus een beetje oppassen als ik jou was... Blow je er ook nog dagelijks bij, of doe je niet aan blowen? Om dagelijks te blowen is al behoorlijk schadelijk, kan je nagaan met XTC :openmouth:

FuTuRe

Experimenterende gebruiker
zoiezo XTC = verslavend + niet goed , maar 2 weken achter elkaar is wel veel :openmouth: , k denk dat het wel verdomd goed afkickverschijnselen kunnen zijn

BacingsPen

Badass junkie
Christiaan18 zei:
had het ook 2 dagen na qlimax dat ik wat misselijk was.

Neem die troep dan ook niet:P heb je wel eens iets in de smartshop gekocht wat er(een heel klein beetje misschien) mee te vergelijken is?

Krs

Bewuste gebruiker
je hebt evedra pillen wat je ook energie geeft. Heb ze wel eens gehad maar erg veel merkte ik er niet van. Maar het gaat me niet alleen om de energie ook de rest van de pille das ook leuk :grin:

Bal0n

Badass junkie
Christiaan18 zei:
je hebt evedra pillen wat je ook energie geeft. Heb ze wel eens gehad maar erg veel merkte ik er niet van. Maar het gaat me niet alleen om de energie ook de rest van de pille das ook leuk :grin:

Er is nu methyleen te koop, onder de naam Explosion. Schijnt op sommige punten zelfs beter te zijn dan MDMA..

xawego

Newbie
Mensen Explosion is goed spul, dit is de flyer en hier zijn wat ervaringen van mensen met dit product op 'n andere forum.
http://www.drugs-forum.com/forum/forum_posts.asp?TID=6069&PN=1

Ik heb met oud en nieuw voor het eerst explosion geprobeert, mijn ervaring daarop was echt te gek. Heb 1 buisje genomen en voelde het na 5 minuten al opkomen.Kreeg hetzelfde gevoel als die ik van mijn allereerste xtc-pil ooit heb beleeft. Na 10 minuten zat ik al heftig te klappertanden en het gevoel bleef maar door me heen golven. Van xtc gebeurt het regelmatig dat je er gewoon helemaal niets meer van snapt, dit had ik niet op explosion. Wel dezelfde leipheid als een goede xtcpil maar net of je verstand niet door explosion aangetast word. Kon redelijk op niveau praten :grin: Ik werd echt supervrolijk van dat spul en voelde overal vlindertjes...Ben sowieso wel 4 tot 5 uur knettervaag van dat ene buisje explosion geweest, je moet dit spul ook niet onderschatten. Later nog een half buisje bij genomen, en ook die klapte er al binnen 5 minuten in, van die 2e halfe buisje werd ik trouwens net zo leip als van dat eerste hele buisje, alsof ik er minder van nodig had bij de 2e dosis. Later nog'n half buisje gehad en heerlijk uren op de bank liggen spacen...de come back is goed, geen bad feelings zoals je van xtc krijgt. Kunt er op slapen en volgende dag niet brak. Je word hier net zo prettig leip van als je eerste pil en je word van explosion tenminste niet zo poreus de dag erna.

Eerlijk gezegt...vind die explosion wel 10x beter dan xtc, en zoiets zeg ik niet gauw, weet wel zeker dat dit xtc zou kunnen vervangen en dat dit nog een hele rage word. Ken inmiddels al veel mensen die xtc-moe zijn en nu overgestapt zijn op explosion. Het is echt de moeite waard om dit eens te proberen, is helaas wel wat duurder dan een xtcpil, maar zeker het geld waard....een echte aanrader :smoke:

Zijn hier meer mensen die ervaring met Explosion hebben?

Krs

Bewuste gebruiker
klinkt goed maar hoe moet je het doseren dan? dat ik niet te veel heb en de hele avond in een hoekje plat lig ofzo. maar verder klinkt het wel relaxt spul. wil er wel wat meer over weten opzich.

Krs

Bewuste gebruiker
Waarom dan weer coke :confused: dat doe ik niet. Kijk als er iets is wat op xtc lijkt met de werking wil ik daar wel wat van weten. coke intereseerd me niet gebruik ik toch niet.

Krs

Bewuste gebruiker
denk je dat. spreek jou nog wel later als je ook naar feesten gaat. En je wil ook aan de paddos.

xawego

Newbie
Christiaan18 zei:
klinkt goed maar hoe moet je het doseren dan? dat ik niet te veel heb en de hele avond in een hoekje plat lig ofzo. maar verder klinkt het wel relaxt spul. wil er wel wat meer over weten opzich.

Ik ben heel wat gewend dus werd me geadviseerd om als eerste dosis 1 heel buisje te nemen. Na 5 minuten voelde ik het al op komen, alsof je op commando leip word :rock: Na zo'n 5 uurtjes heb ik een half buisje genomen, van dat halfe buisje ging ik net zo hard als van die vorige dosis, alsof je dan minder nodig bent ofzo. Paar uur later die andere helft ook maar naar binnen gewerkt. Moet toegeven dat dit ook een erg geslaagd middel is als erotische stimulant. Maar onderschat de werking van Explosion niet, word er net zo leip van als van een goede xtcpil.

Qua dosis kun je hetzelfde als men met een goede xtc pil zou doen. Diegenen die daar een halve van zouden nemen, nemen nu een half buisje. Anderen een hele. Ikzelf adviseer 1 buisje max als startdosis, daarna max een half buisje.

Explosion is een groenig drankje met een vanillegeur. Je drinkt dit puur op, daarna gelijk effe de smaak wegspoelen met beetje drinken. Het smaakt erg kruidig, zo ranzig dat je het gevoel hebt of je gebit spontaan krom trekt :openmouth: maar goed...dat soort drankjes zijn er wel meer.
Explosion zouden ze niet ongemerkt in je drinken kunnen gooien, vanwege zijn kleur en smaak. Schijnt dat in Nijmegen en Arnhem al een hele rage ontstaan is van Explosion, en bij mij in de buurt zie ik het ook ineens overal opduiken. Het word sinds kort in een paar smartshops verkocht, het is te krijgen als een geurmiddel voor in je huis lol
Sinds dat de overheid bijna alles wil verbieden waar je je juist lekker door gaat voelen vind ik het toch wel slim dat ze dit dan als een geurmiddeltje op de markt hebben gebracht, kunnen ze het in elk geval niet gelijk illegaal maken als voedingssupplement.

Drazzic

Bewuste gebruiker
FuTuRe zei:
zoiezo XTC = verslavend + niet goed , maar 2 weken achter elkaar is wel veel :openmouth: , k denk dat het wel verdomd goed afkickverschijnselen kunnen zijn

Lekker overdreven zeg. Afkickverschijnselen krijg je echt niet zo snel. Er zijn echt veel mensen die het iedere week gebruiken. Goed is het niet. Ik heb zelf ook wel eens 5 keer in 2 weken gedaan ofzo. Maar XTC is meer geestelijk verslavend, het is niet zo dat je lichaam het nodig heeft, het is dat je gewoon soms wat minder leuk vind dan met, en dan is het makkelijk om er toch maar 1tje te pakken. Zeker op party's is die drang soms erg groot omdat je het dan gewoon mist omdat het allemaal zo veel minder is dan met.

Krs

Bewuste gebruiker
Drazzic zei:
FuTuRe zei:

Lekker overdreven zeg. Afkickverschijnselen krijg je echt niet zo snel. Er zijn echt veel mensen die het iedere week gebruiken. Goed is het niet. Ik heb zelf ook wel eens 5 keer in 2 weken gedaan ofzo. Maar XTC is meer geestelijk verslavend, het is niet zo dat je lichaam het nodig heeft, het is dat je gewoon soms wat minder leuk vind dan met, en dan is het makkelijk om er toch maar 1tje te pakken. Zeker op party's is die drang soms erg groot omdat je het dan gewoon mist omdat het allemaal zo veel minder is dan met.

jah precies. ik heb er niet egt behoefte aan om het zomaar te doen. Voor mij is het alleen op feesten. Als je een best kut leven hebt en je neemt eenmaal xtc dan wil je het vaker omdat je zo blij er van word en dan heb je zoiets van: waarom kan het niet altijd zo zijn.

Mac...

Badass junkie
Toen ik het gedeelte van Linda las wilde ik al aardig wat gaan typen. Had mijn vingers al geknakt en ging in een houding zitten die ik aardig lang vol kan houden.
Maar het is niet nodig, alles is al gezegd :(

Bovenaan