Misselijkheid

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik blow nu al zo'n 3 jaar, nu blow ik dagelijks maar het wisselt vaak.
Ik zit nu dus met een probleem, telkens als ik een joint alleen rook word ik na ongeveer de helft misselijk.
Als ik dan stop met verder te blowen dan is het snel weg maar als ik nog een paar trekjes meer neem dan word ik echt misselijk.
Ik heb dit vroeger nooit gehad en heb begint me een beetje te storen.

Heeft iemand een idee hoe dit zou komen?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Wiet staat juist bekend als een middel tegen misselijkheid, en werkt bij mij en iedereen die ik ken ook zo. Tabak kan in nicotine-na'ive mensen wel misselijkheid opwekken. Rook je sigaretten ook naast je joints?

Peace

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ja, ik rook zo ook sigaretten en van tabak word ik over het algemeen niet misselijk.
Net omdat wiet tegen de misselijkheid werkt vind ik het ookal zo raar...

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
Probeer eens puur vanuit een bong wat te roken, kan al een groot verschil geven.

grts
Bong of pijpje is ideaal inderdaad. Zeker in de late uurtjes als je te ver heen bent om nog fatsoenlijke toeters te draaien :hearteyes:

Smokey046

Bewuste gebruiker
Laat dat nou net het probleem zijn, no bong and no pipe here :(
Maar ik heb ondekt dat hoe meer tabak ik erin doe, hoe misselijker ik word,
terwijl ik ook een roker ben en normaal nooit misselijk word van een sigaret.
Daarom begrijp ik het net niet waarom de tabak het bij de joint dan net wel doet... :confused:

Smokey046

Bewuste gebruiker
Het lag volgens mij aan die wiet,
Ik heb nu verschillende keren andere wiet gerookt en daarbij had ik het dus niet.
Probleem opgelost. :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dus die wiet smaakte raar, en je werd er misselijk van?
Of gaat dat niet over hetzelfde?
Want dan moet er toch iets mis zijn gegaan hoor, ookal heb je de planten zelf zien staan...

Smokey046

Bewuste gebruiker
Nee, dat ging niet over dezelfde wiet. :P
Maar ik heb nu andere wiet waar geen raar smaakje aanzit en waar ik niet misselijk van word,
Dus ik heb er geen last meer van.

De wiet met dat rare smaakje was heel bruin, maar er kwam echt abnormaal veel thc van een top af.
:confused:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ahh okee.

Toppen waar extreem veel trichomen vanaf komen kunnen bespoten zijn met t een en het ander.
Worden de kristalletjes snel bruin van, erg plakkerig en hoeveelheid word ook erg veel.

Maar gelukkig heb je nou een wietje zonder rare bijsmaken of effecten, geniet ervan! :stoned:

Bovenaan