Mister Aceton

Paul76

Newbie
Dag beste vrienden,

Hoewel ik het forum heb doorzocht over het zuiveren van speed en info ben tegengekomen heb ik toch nog een vraag. Nadat ik wat slome had gezuiverd met aceton, vond ik deze idd veel fijner. Echter toen ik vervolgens andere slome op dezelfde wijze zuiverde, bleef er dat zelfde inmiddels karakteristieke geurtje aan hangen wat ik maar niet om schrijven kan.

Ik begreep dat Mister Aceton afrekende met Mister Cafeïne, maar raak verder het spoor een beetje bijster in de topics en reacties als het gaat om het zuiveren van slome waar andere zaken tussen zitten die zo kenmerkend geuren.

Ik zal vast wel iets over het hoofd hebben gezien maar krijg het niet gevonden. Zijn er nog methodes om andere substanties eruit te krijgen die er niet in horen oorspronkelijk?

Someone?

Grts Paulus

Tufnut

Badass junkie
Ik heb het gelukkig (op dit moment) niet nodig dit te weten, maar ben er ook benieuwd naar voor een eventuele mindere goee toekomst...

ILL!

Newbie
Sommige inerte stoffen (stoffen die niet oplossen in aceton dus bij je speed blijven) kunnen eruit gefilterd worden met MEK.
Dit heb ik tenminste ooit eens gelezen op een ander forum.
Ik heb dit zelf nooit geprobeerd want zoals al vaker beschreven werd is het versnijdingsmiddel nummer 1 toch wel caf.
Makkelijkste is om 2x je speed te laten testen.
1ste x voordat je gaat filteren.
2de x als je gefilterd hebt.
Als ik zelf iets weg breng om te testen vraag ik ook altijd duidelijk erbij om ook te kijken of er misschien talk/babypoeder, paracetamol of andere producten die er niet horen. Gewoon om te voorkomen dat ik niet alleen de percentages voor amfetamine en cafeïne krijg.

Bovenaan