moa-remmer

psysurfer

Belezen gebruiker
een maat vanmij heeft al een paar keer paddestoelen gegeten en voelt er echt weinig van. bakje en half hawaiaanse en hij zaagde dat hij niets voelde. hij heeft telkens hele bakjes gegete maar voelden weinig tot niets. toen hij een bakje truffels op had was hij wat vreemd volgens hem. nu willen we terug gaan trippen maar ik heb geen goesting om met iemand te trippen die aan het zagen is dat ij niet tript :grin: . Nu zei hij vorige keer dat zijn opname van stoffen zoiezo lager ligt dan bij andere mensen. Ik heb nog passiebloem en asieris( ofzoiets) wijnzaad liggen beide zijn moa-remmers. passiebloem is niet zo een harde moa-remmer heb ik vernomen? wat is een goeie dosering om te starten? kan je gewoon paar scheppen passiebloem in je paddothee kappen of beter op voorhand? nog nuttige tips en info?
dank je bij voorbaat :grin:
:wave:

TrippyShit

Badass junkie
Neem het ten eerste van tevoren, de mao-remmer.
MAAR ik weet niet of het helpt. Het zorgt ervoor dat de stoffen minder snel worden afgebroken. Maar als hij de stoffen amper opneemt, waar ik trouwens nog nooit van gehoord heb, is er ook weinig om minder snel af te laten breken he?

Mao-remmer betekent niet per defenitie dat je een hardere trip hebt ofzo..

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
als in een mao-remmer neem voordat ik paddo's neem ga ik altijd een stuk dieper, kan me niet voorstellen dat je dan geen verschil merkt :P . Maar je kan dan beter geen passiebloem nemen, hier merk ik zelf niet echt veel van.

3 gram gecrusde wijnzaden in een glas/ capsule doen, en dit dan 30min voor de paddo's innemen. Wees wel voorzichtig met mao-remmers, aangezien het normaal voedsel giftig kan maken. Lees je dus hiervoor goed in.

Bovenaan