Modafinil/modvigil

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb oa ervaring met Adrafinil en Fladrafinil, beiden lijken op Modafinil qua werking.

Maar wat wil je precies weten? Vast meer dan of er mensen ervaring mee hebben.

Ps. Vragen naar waar die middelen verkrijgbaar zijn is niet toegestaan in ieder geval.

Bureau74

Newbie
Ik heb ervaring met modafinil (200mg) , werkt voor mij erg goed. Geen bijwerkingen in ieder geval. Tijdje erg druk gehad en 3 dagen zonder slaap ging aardig goed: was alert, actief en geen last van vermoeidheid. Wel opletten dat je goed blijft eten.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ervaring met Modafinil, Adrafinil en Fluorofinil.

Doen alle drie ongeveer vrijwel hetzelfde.

Adrafinil rapportje van me
drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=57290

Fluorofinil rapportje van me
drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=57202

Ze doen hun werk prima en ze geven geen bijwerkingen maar verwacht geen wonderen zoals sommige mensen je soms doen geloven, de effecten zijn zeer mild en nauwelijks bewust merkbaar.

Eveneens heb ik ervaring met een paar andere 'productiviteit boosters' / 'nootropics'.
Mocht je vragen hebben ik beantwoord ze graag.

Ben er erg over te spreken.

Werking is misschien mild maar dit vind ik juist prettig, mede omdat het geen/nauwelijks vervelende bijwerkingen heeft. Ben wel fullpull geconcentreerd uren lang!

Gov

Newbie
JanZwever zei:
Goedendag,

Hebben mensen hier ervaringen met nootropics zoals modafinil?

Modknip

Groet,

J.

Yep. Ik heb ervaring met:
- Pure modafinil poeder (in 2007): fantastisch. Niks dan kalm wakker worden als je vrijwel in slaap dondert na weer een slechte nachtrust.
- Modalert (2007 en 2015): 100 mg is al alsof ik veel caffeine binnenkreeg. Onprettig.
- Artvigil (armodafinil, 2015 en 2016): 50 mg is exact zo als 100 mg van die modafinil poeder.
- Waklert (armodafinil 2015 en 2016): identiek aan artvigil
- Acronite (armodafinil, 2016): dit is van Consern. identiek aan de andere twee.

Acronite kost me per 100 stuks (150mg/tablet) 65 pond. Ik heb er 600 van gekocht. Gebruik een derde tablet twee keer per week. Soms een half tabletje. Echt fantastisch spul. Ik vind het helemaal niet duur trouwens!!

Mocht forumbeheer dit lezen: ik noem hier een prijs omdat armodafinil niet onder de noemer drugs valt. Als ik dit verkeerd begrepen heb, dan misschien de tekst aanpassen zodat dit duidelijker wordt (?)

Gov

Newbie
Jmths zei:
Ervaring met Modafinil, Adrafinil en Fluorofinil.

Doen alle drie ongeveer vrijwel hetzelfde.

Adrafinil rapportje van me
drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=57290

Fluorofinil rapportje van me
drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=57202

Ze doen hun werk prima en ze geven geen bijwerkingen maar verwacht geen wonderen zoals sommige mensen je soms doen geloven, de effecten zijn zeer mild en nauwelijks bewust merkbaar.

Eveneens heb ik ervaring met een paar andere 'productiviteit boosters' / 'nootropics'.
Mocht je vragen hebben ik beantwoord ze graag.

Mijn ervaring met alternatieve afinils.

Hydrafinil (eigenlijk geen finil, maar wel door ik dacht Cephalon onderzocht op wakkerhoudende werking): geen enkel effect,
Flmodafinil: van een Duitse site (ze zullen niet allemaal gelijk denk ik) na 3-4 uur werd ik bij een heel kleine hoeveelheid van 40 mg vooral erg duizelig. Maakte me niet wakker.

Adrafinil heb ik liggen, maar ik heb er geen zin in omdat ik nu eenmaal armodafinil heb dat verder farmaceutisch van aard is. De zuiverheid hiervan is zeer zeer waarschijnlijk veel beter dan van een RC chemical. Daarbij was Armod ook nog eens duidelijk goedkoper.

Bovenaan