Moe door coke

Ricoo

Experimenterende gebruiker
Hallo DF,

Ik voel me moe, traagen waus door coke kan dit door versnijding komen de coke was 61% zuiver met coke "rest producten" dus niet versneden mer druivensuiker of levamisol.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Scheerm lezen gaat al niet goed meer.
Dan scherm wegleggen en ogen dichtdoen. Zodra de schermen weg zijn krijgt je hoofd ook rust.
Even de coke uitzitten en dan gaan slapen, ik zou er echt niet nog een (andere soor) benzo in gooien. Eerder nog een eti dan

Ricoo

Dan scherm wegleggen en ogen dichtdoen. Zodra de schermen weg zijn krijgt je hoofd ook rust.
Even de coke uitzitten en dan gaan slapen, ik zou er echt niet nog een (andere soor) benzo in gooien. Eerder nog een eti dan
Het ging om 2 MG etizolam niet GRAM. Ga ik zeked doen, ff slapen over 3 uur moet ik opstaan.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dosis bepaalt ook veel voor vermoeiende wazige effecten. Hoeveel heb je gesnoven? Aan het tijdstip van de post te zien ben je waarschijnlijk al de hele nacht aan het snuiven. Normaal dat je moe en wazig word maar nog steed wakker bent. Leg die phone opzij en probeer wat slaap te nemen. Je typgedrag word er niet beter op met benzos. Trusten!

Ricoo

Dosis bepaalt ook veel voor vermoeiende wazige effecten. Hoeveel heb je gesnoven? Aan het tijdstip van de post te zien ben je waarschijnlijk al de hele nacht aan het snuiven. Normaal dat je moe en wazig word maar nog steed wakker bent. Leg die phone opzij en probeer wat slaap te nemen. Je typgedrag word er niet beter op met benzos. Trusten!
1.5 gram 61% puur dus best sel veel

Ricoo

Mn benen, armen en hoofd voelen zwaar en ik kan amper lezen/concentreren. Wel kan ik gwn nog praten, zien(wazig af en toe).

Kan dit door de etizolam komen of is er iets ernstigs

Ricoo

Mn benen, armen en hoofd voelen zwaar en ik kan amper lezen/concentreren. Wel kan ik gwn nog praten, zien(wazig af en toe).

Kan dit door de etizolam komen of is er iets ernstigs
Heb 1.5gram sos 60%, 3 puntjes ket sterk, 10-15 bier + smeernof ice fles + 2mg etizolam, normaal combineer ik niet zo veel max 2 dingen door samenloop van omdatandigheden is het zo gelopen

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb 1.5gram sos 60%, 3 puntjes ket sterk, 10-15 bier + smeernof ice fles + 2mg etizolam, normaal combineer ik niet zo veel max 2 dingen door samenloop van omdatandigheden is het zo gelopen

Waarschijnlijk nog wat parranoia erbij door de aanzienlijke hoeveelheid coke aangezien je er zo mee inzit. Gewoon uitzitten. Ga er wat bij liggen. Chill ze. Je gaat je wrs tot vanmiddag nog wel wat sloom, moe, raar voelen. Water drinken, geregeld wat voeding door je smikkel jagen en straks wat slapen. Komt goed, geen zorgen!

Bovenaan