Gebruik je vaak? Daar kan het ook aan liggen.Hallo DF,
Ik voel me moe, traagen waus door coke kan dit door versnijding komen de coke was 61% zuiver met coke "rest producten" dus niet versneden mer druivensuiker of levamisol.
2e keer dit, 1e keer was 30 juli ongGebruik je vaak? Daar kan het ook aan liggen.
Dan zal het daar niet aan liggen lijkt me. Ik heb zelf niks met coke maar ik gok op de 'restproducten'. Klinkt wel als een hoog percentage.2e keer dit, 1e keer was 30 juli ong
61% puur maarDan zal het daar niet aan liggen lijkt me. Ik heb zelf niks met coke maar ik gok op de 'restproducten'. Klinkt wel als een hoog percentage.
Wellicht hebben die bij producten nog ansdere effecten ipv coke zelf61% puur maar
Zou ik nof 0.5 of 1.mg flualprazolam kunenen nemenNet 2 gram etizolam genomen maar helpt niet zo veel
Ik voel me besg dronken nu maar wel cok rondgaatZou ik nof 0.5 of 1.mg flualprazolam kunenen nemen
Denk dat je zo genoeg hebt gehad als ik het zo leesIk voel me besg dronken nu maar wel cok rondgaat
Net 2 gram etizolam genomen maar helpt niet zo veel
Waarom zou je dat doen als je al moe en waus bent van de coke? Dit is alleen maar dubbel op lijkt me toch?Zou ik nof 0.5 of 1.mg flualprazolam kunenen nemen
*voel dat de coke wel nog wel soortvan aanwezig is maar toch dronken te gelijkIk voel me besg dronken nu maar wel cok rondgaat
Ben wel actief nog in mn hoofdWaarom zou je dat doen als je al moe en waus bent van de coke? Dit is alleen maar dubbel op lijkt me toch?
Scheerm lezen gaat al niet goed meer.Ben wel actief nog in mn hoofd
Voel me actief en moe te gelijkWaarom zou je dat doen als je al moe en waus bent van de coke? Dit is alleen maar dubbel op lijkt me toch?
Dan scherm wegleggen en ogen dichtdoen. Zodra de schermen weg zijn krijgt je hoofd ook rust.Scheerm lezen gaat al niet goed meer.
Het ging om 2 MG etizolam niet GRAM. Ga ik zeked doen, ff slapen over 3 uur moet ik opstaan.Dan scherm wegleggen en ogen dichtdoen. Zodra de schermen weg zijn krijgt je hoofd ook rust.
Even de coke uitzitten en dan gaan slapen, ik zou er echt niet nog een (andere soor) benzo in gooien. Eerder nog een eti dan
Kijken hoe t dan gagHet ging om 2 MG etizolam niet GRAM. Ga ik zeked doen, ff slapen over 3 uur moet ik opstaan.
1.5 gram 61% puur dus best sel veelDosis bepaalt ook veel voor vermoeiende wazige effecten. Hoeveel heb je gesnoven? Aan het tijdstip van de post te zien ben je waarschijnlijk al de hele nacht aan het snuiven. Normaal dat je moe en wazig word maar nog steed wakker bent. Leg die phone opzij en probeer wat slaap te nemen. Je typgedrag word er niet beter op met benzos. Trusten!
Heb 1.5gram sos 60%, 3 puntjes ket sterk, 10-15 bier + smeernof ice fles + 2mg etizolam, normaal combineer ik niet zo veel max 2 dingen door samenloop van omdatandigheden is het zo gelopenMn benen, armen en hoofd voelen zwaar en ik kan amper lezen/concentreren. Wel kan ik gwn nog praten, zien(wazig af en toe).
Kan dit door de etizolam komen of is er iets ernstigs
Heb 1.5gram sos 60%, 3 puntjes ket sterk, 10-15 bier + smeernof ice fles + 2mg etizolam, normaal combineer ik niet zo veel max 2 dingen door samenloop van omdatandigheden is het zo gelopen