Waarschijnlijk was je al moe voordat je had geslikt, MDMA versterkt je gemoedstoestand.Hallo iedereen
ik baal een beetje van dit moment ik heb gister voor mijn 2e keer xtc gedaan omdat de 1e keer wel leuk was maar nadat ik een halfje had genomen was ik zo ontzettend moe in plaats van energiek weet iemand hoe dit kan komen
Volgens mij klopt dit nietWaarschijnlijk was je al moe voordat je had geslikt, MDMA versterkt je gemoedstoestand.
Niet? Volgens mij wel hoor. Het veroorzaakt een gelukzalig gevoel maar versterkt volgens mij ook je stemming an sich.Volgens mij klopt dit niet
Ik hoorde van professor Charles dat je er inderdaad lui van kan worden maar dat dit gewoon random is.Niet? Volgens mij wel hoor. Het veroorzaakt een gelukzalig gevoel maar versterkt volgens mij ook je stemming an sich.
Dat is in elk geval wat professor Flex en Hoogleraar Klein mij hadden verteld.
Viel mijn grap niet? Ronnie flex en lil kleine, liedje drank en drugs?Ik hoorde van professor Charles dat je er inderdaad lui van kan worden maar dat dit gewoon random is.
Wat de fuck. Ken je professor x niet van x-men?Viel mijn grap niet? Ronnie flex en lil kleine, liedje drank en drugs?
Wie the fuck is Charles
Aaaah Charles XavierWat de fuck. Ken je professor x niet van x-men?
Het is al laat je. Ik vergeef DirkHeerlijk om te lezen die grappen die van beide kanten niet begrepen worden 😂
Ik bedoelde vooral: ga zo door, dit zijn gouden gesprekken 🤫😜Het is al laat je. Ik vergeef Dirk
Ik ga soms een beetje te snel denk ik. Misschien dat hij meer lacht in het moppen topic. Daar kwamen dingen voorbij dat ik me begon te schamen dat ik mens ben.Heerlijk om te lezen die grappen die van beide kanten niet begrepen worden 😂
En ik vergeef jou voor het dood laten slaan van mijn materiaal. Dat heb ik soms nodig, een harde leerschool.Het is al laat je. Ik vergeef Dirk
Begon je, je te schamen dat je een mens bent of vroeg je, je af of je een mens bent?Ik ga soms een beetje te snel denk ik. Misschien dat hij meer lacht in het moppen topic. Daar kwamen dingen voorbij dat ik me begon te schamen dat ik mens ben.
Dit loopt uit de handBegon je, je te schamen dat je een mens bent of vroeg je, je af of je een mens bent?
Daar gingen we voor!Dit loopt uit de hand
Komt er dan toch een forum oorlog?Daar gingen we voor!
Nee daar doen we niet aan, we houden het wel gezellig 🙋🏻♀️Komt er dan toch een forum oorlog?
Klein beetje geweld is nog nooit iemand aan dood gegaanNee daar doen we niet aan, we houden het wel gezellig 🙋🏻♀️
Klein beetje geweld is nog nooit iemand aan dood gegaan