moederkoorn

Fool

Badass junkie
Denk het dan niet héél erg opvalt, je zult nog wel iets vergrootte pupillen hebben, maar buiten lijkt me een vreselijk slecht idee, al helemaal met deze kou. Het voelt dan absoluut niet fijn als er voorbijgangers langs zouden kunnen komen en daar kun je best paranoïde van worden. Lijkt me een veel beter plan dat je een keer wacht tot je een dag alleen thuis bent ofzo, zóveel haast heeft het toch ook weer niet?

Drinken en eten meenemen is altijd een goed idee, hoe heerlijk als dat kan zijn. :grin:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik wou het ook in de zomer doen en Dat Is best wel diep in het bos vorige zomervakantie ben il daar makelijk de helft van de vakantie geweest en nog nooit een voorbijganger gezien Is dit Als het warm Is danwel een goede plek
en hoe moet ik me voorbereiden voor Als ik een bad trip krijg?

Fool

Badass junkie
Het gaat er niet alleen om dat er niemand langs komt, het gaat er op dat moment ook om dat er voor jouw gevoel niemand langs kan komen en dat gevoel veranderd tijdens een trip. De eerste paar keer trippen raadt ik altijd mensen aan om het binnenshuis te doen, dat is niet zonder reden. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Die hit lijkt veel fel op een vakantie verblijf we heben daar een deur en een stookplek en ee bbq en eigenlijk voel ik me daar zeker even op men gemak Als thuis zou je nu nog steeds aanraden om het inhuis te doen of tog daar?
trouwen Als ik aleen ben en ik rook thuis wiet met wat vriende raak ik eerder gestrest en paranoid omdat ik bang ben Dat men ouders Dat gaan ruiken of eneens thuis kopen Dat heb ik bij de hit niet

Fool

Badass junkie
Als dat is wat er onder een hut verstaan wordt misschien wel ja, zo kwam het in ieder geval niet over :)

Skirre

Bewuste gebruiker
Ik heb net een aantal van je topics gelezen. Denk je niet dat je iets te geforceerd bezig bent met het zoeken naar tripmiddelen en manieren om high te worden? Je bent 15 jaar en op die leeftijd moet je met hele andere dingen bezig zijn. Blijkbaar heb je al veel informatie opgezocht over de effecten van verschillende stoffen en krijg je door het lezen alleen maar meer zin.
Hou het vooralsnog bij de iets onschuldigere drugs en let ook daar nog even mee op. Je hersenen zijn zich nog aan het ontwikkelen en iets meer dan twee jaar wachten met drugs kan helemaal geen kwaad.

Natuurlijk wel goed dat je hier naar informatie zoekt en niet zelf aan gaat kloten met drugs :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Nou als ik van die dingen lees dan vraag ik het even want als er toevalig een werkende zogoed als niet schadelijk tripmiddel tussen zit is het mooi megenomen en met drugs ken ik mijn grenzen in rook wiet een keer in de een a twee maanden en doe het goed op school dus dat is niet echt een probleem

Fool

Badass junkie
Het punt is juist de psychedelica meestal lichamelijk niet schadelijk zijn, maar mentaal je belevingswereld aardig op de kop kunnen zetten. Juist op je 15e ben je hierdoor erg beïnvloedbaar. Ik ga zelf ook geen heilig boontje spelen, want op mijn 16e vrat ik mijn eerste truffels ook al, maar het wel iets waarover je niet te licht/makkelijk moet denken, het is héél anders dan blowen!

Het gevaar zit hem dus ook niet in de frequentie van je gebruik (ivm verslaving), maar meer in een vertekende realiteitszin of andere mentale problemen.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik heb al ren lichte dmt trip megemaakt en weet hoe dat kan zijn maar ben mentaal wel sterk moest er daarna wel veel aan denken enzo maar na twee weken had ik de trip al verwerkt maar het is wel waar dat je op zo een jonge leeftijd ermee moet uitkijken

Fool

Badass junkie
Ik denk niet dat je na één trip weet hoe alle mentale aspecten van trippen werken, maar er is tijd genoeg om dat zelf te ontdekken. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Trouwens ik ga over twee weken skieen zou ik dit met een vertrouwde vriend op de piste kunnen doen of tijdens het apres skie in de kamer

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik ben ook verschrikkelijk nieuwsgierig ernaar en snachtd in de hotel kamer eou dat gaan?
En raad he het aan om er wiet bij te doen?

Fool

Badass junkie
Het lijkt me wel belangrijk dat je je thuis voelt op die plek en alles voor handen hebt, een hotelkamer kan érg onpersoonlijk en onprettig aanvoelen denk ik.

Een jointje zou wel moeten kunnen, maar houdt er rekening mee dat het nogal kan versterken. Zou het daarom ook pas aan het eind van/na je piek roken, beetje na-chillen. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Als je truffels neemt kun je dan een bad trip krijgen door de dosering of door de sfeer/omgeving/stemming/hoe je je voelt
En als je truffels hebt genomen en een joint rookt is de kans op een bad trip dan groter?

Fool

Badass junkie
Ligt een beetje aan de soort truffels en omstandigheden. Op mijn 16e tripte is best heftig van een grammetje of 7-8 Psilocybe Hollandia truffels. Een jointje roken zou ik afwachten afhankelijk van hoe je je op dat moment voelt, sowieso pas aan het eind van/na je plateau.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik kan per tien kopen
Als ik vijf neem is er dan een kans dat ik er niks van voel?
Zo ja als ik dan na twee uur een jointje rook voel ik er dan wel iets van?

Fool

Badass junkie
Ja, daarvan is zeker een kans dat je niets voelt of niet veel voelt, ligt ook aan de soort/sterkte van de truffels.

Durf niet te zeggen of een jointje genoeg trigger is om dan te gaan trippen, denk dat je dan vooral erg melig word.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Zou tien gram te veel zijn? Of wat raad je mij aan
Trouwens de dealer weet zelf niet welke soort truffel het is dus dat is een probleem

Fool

Badass junkie
10 gram raad ik mensen aan van mijn leeftijd die voor de eerste keer trippen mét iemand met ervaring erbij. Sommigen kunnen dat best overweldigend vinden en lijkt me nogal zwaar op je 15e. Waarom niet gewoon een grammetje of 7? :)

(En weet je zeker dat die dealer weet wat hij doet, als hij zn soort al niet weet? :P)

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Tja dan heb ik drie gram over waar ik niks mee kan
En die dealer kweekt het zelf en die vriend van mij heeft de dealer zijn truffels al eens geprobeert
Dus wat raad he me aan 7 gram nemen en drie weg gooien of 10 gram

Fool

Badass junkie
Ja dat raad ik je aan ja, beter veilig trippen dan te hard gaan en geen paar cent verspillen. :P

Onthoud wel dat het hier over "natte truffels" gaat, bij droge heb je minder nodig(vgm is het bij truffels een verhouding nat:droog van 10:3 bij de meeste truffels).

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Pffff dit topic is wel echt een recept voor problemen... Op die leeftijd met zo weinig verstand van middelen, zo met drugs om willen gaan... Je kunt gewoon beter even buiten gaan voetballen ofzo, zo te horen heb je de verkeerde vrienden.

Als je drugs moet kopen van je zakgeld ben je duidelijk te jong om drugs te gebruiken

Skirre

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Pffff dit topic is wel echt een recept voor problemen... Op die leeftijd met zo weinig verstand van middelen, zo met drugs om willen gaan... Je kunt gewoon beter even buiten gaan voetballen ofzo, zo te horen heb je de verkeerde vrienden.

Als je drugs moet kopen van je zakgeld ben je duidelijk te jong om drugs te gebruiken

Zijn we het unaniem over eens, maar ALS de TS toch besluit iets te willen doen kun je maar beter een advies geven over wat de minste risico's met zich meebrengt en hoe het enigszins veilig kan gebeuren. :)

Fool

Badass junkie
Ik ben het heel erg met je eens Smartie, maar ik ben bang dat de TS dan zelf maar 'iets' gaat proberen. :|

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vrees dat we dat sowieso niet gaan voorkomen. Ik las in een ander topic dat ie aan het BBQ gas had gezeten... Ik druk hem liever 20x op het hart om het niet te doen dan adviezen geven. Op deze manier beland ie uiteindelijk onder de grond...

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Tja maar ik vraag er vooral veel over om te kijken of er iets op een relatief veilige manier kan en had net nog eens gekeken en het was geen bbq gas maar zeker lachgas

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ganjafarmer10 zei:
Ik heb al ren lichte dmt trip megemaakt en weet hoe dat kan zijn maar ben mentaal wel sterk moest er daarna wel veel aan denken enzo maar na twee weken had ik de trip al verwerkt maar het is wel waar dat je op zo een jonge leeftijd ermee moet uitkijken
Hoewel DMT een van de meest heftige psychedelica is, is het op mentaal vlak een van de minst heftige... Truffels zullen je echt een veel sterkere mentale trip geven. Persoonlijk vind ik dat gewoon niet geschikt voor een 15 jarige, zelfs niet voor een hele slimme, verstandige en volwassen 15 jarige.

Maar uit al jouw topics maak ik alleen maar op dat je juist niet heel slim, verstandig en volwassen bent. Ik weet niet hoeveel waarschuwingen ik nu al voorbij heb zien komen, maar dat doen we niet om lullig te zijn of omdat we jou je lolletje ook niet gunnen. Wij zijn allemaal een stuk ouder en realiseren ons nu als volwassenen dat het gewoon niet verstandig is om met drugs te gaan kloten als je nog een puber bent. En waarom toch die haast? Je hebt als je eenmaal volwassen bent echt nog meer dan genoeg tijd om met drugs te gaan experimenteren. Dan ben je gewoon mentaal meer in staat om de risico's in te zien en hoef je alles niet meer stiekem op hotelkamers of weet ik wat te doen...

Bovenaan