Mooiste ervaring tijdens XTC

trippelh

Bewuste gebruiker
De titel zegt het al , je mooiste moment en wat staat voor je het meest in je geheugen van de trip
Ik heb vooral goede sexuele belevingen met mijn vrouw en we komen tot heel aparte ontdekkingen.
Ik zal het er later nog over hebben maar laten we maar eens vergelijken :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Re: Mooiste ervaring tijdens XTC voor 35 +

Ik ben nog geen 35, telt mijn mooie ervaring nu niet mee?

trippelh

Bewuste gebruiker

Natuurlijk wel oke titel moet eigenlijk 30 + zijn maar ben benieuwd onder mijn leeftijd genoten of we het een beetje het zelfde beleven :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Er is al een speciaal topic voor de 35+ ers onder ons. Kijk daar anders even... Beetje onzin om deze nu ook alleen voor de oudere forumleden te houden, dus ik zal de topic-titel ook gelijk even aanpassen en die leeftijdsgrens weghalen.

Beanhead

Badass junkie
Na hevig dansen trekt een vriend van me aan men arm en neemt me ineens mee naar het WC. Hij gooit Water in men gezicht en dat heeft echt nog nooit zo prettig gevoeld als onder mdma, sindsdien kan ik het ook nuchter op elk feest heel hard apprecieren.

KUSJES EN KNUFFELS :hearteyes:

De sociale interactie met IEDEREEN!

& die "na-invloed" van een keertje mdma dat je zo nog hebt voor een aantal weken/maanden.

Sunseed

Belezen gebruiker
Beanhead zei:
Na hevig dansen trekt een vriend van me aan men arm en neemt me ineens mee naar het WC. Hij gooit Water in men gezicht en dat heeft echt nog nooit zo prettig gevoeld als onder mdma, sindsdien kan ik het ook nuchter op elk feest heel hard apprecieren.
Was dat dan omdat hij kwaad was? :grin:

Beanhead

Badass junkie
Nee, om water in men gezicht te gooien :tearsofjoy: . "Beanhead je gaat niet geloven wat ik nu ga doen" *splash* Wohowoowwww, wauuuwww dat doet goeddddd

DEN ANTWEIREP! :hearteyes:

Sunseed

Belezen gebruiker
Beanhead zei:
Nee, om water in men gezicht te gooien :tearsofjoy: . "Beanhead je gaat niet geloven wat ik nu ga doen" *splash* Wohowoowwww, wauuuwww dat doet goeddddd

DEN ANTWEIREP! :hearteyes:
Haha jepp :hearteyes:

Haha, moet ik ook eens proberen onder MDMA :hearteyes:

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik ga zaterdag weer een avondje xtc nemen met mijn vrouw en kijk er nu al naar uit .
En we proberen altijd weer wat nieuws te ontdekken .
Verslag volgd :grin: :sunglasses:

Bovenaan