Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De titel zegt het al , je mooiste moment en wat staat voor je het meest in je geheugen van de trip
Ik heb vooral goede sexuele belevingen met mijn vrouw en we komen tot heel aparte ontdekkingen.
Ik zal het er later nog over hebben maar laten we maar eens vergelijken
Er is al een speciaal topic voor de 35+ ers onder ons. Kijk daar anders even... Beetje onzin om deze nu ook alleen voor de oudere forumleden te houden, dus ik zal de topic-titel ook gelijk even aanpassen en die leeftijdsgrens weghalen.
Na hevig dansen trekt een vriend van me aan men arm en neemt me ineens mee naar het WC. Hij gooit Water in men gezicht en dat heeft echt nog nooit zo prettig gevoeld als onder mdma, sindsdien kan ik het ook nuchter op elk feest heel hard apprecieren.
KUSJES EN KNUFFELS
De sociale interactie met IEDEREEN!
& die "na-invloed" van een keertje mdma dat je zo nog hebt voor een aantal weken/maanden.
Na hevig dansen trekt een vriend van me aan men arm en neemt me ineens mee naar het WC. Hij gooit Water in men gezicht en dat heeft echt nog nooit zo prettig gevoeld als onder mdma, sindsdien kan ik het ook nuchter op elk feest heel hard apprecieren.
Ik ga zaterdag weer een avondje xtc nemen met mijn vrouw en kijk er nu al naar uit .
En we proberen altijd weer wat nieuws te ontdekken .
Verslag volgd
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.