Moordenaar wint grote prijs loterij

Carlitos

Badass junkie
Moordenaar wint grote prijs loterij

Een moordenaar in Egypte komt in een gespreid bedje terecht. Hij heeft een grote prijs in een loterij gewonnen. Het gaat omgerekend om een bedrag van 125.000 euro.

Terwijl hij gevangen zat, opende zijn vader een bankrekening voor hem. De gevangene speelde zo automatisch mee in de loterij van de bank.

De man komt morgen na twintig jaar vrij en mag dan gelijk zijn prijs bij de bank gaan ophalen. Hij zit vast omdat hij de moeder van zijn verloofde vermoordde, vlak voor hij ging trouwen.

© ANP
-------------------------------------------------------------------------------------
Heeft ie in ieder geval iets om naar toe te leven in de gevangenis. :wave:

Fulairyn

Belezen gebruiker
Nou €125.000 vind ik toch een aardig bedrag, zeker voor iemand die net de gevangenis uitkomt.

deadlock

Badass junkie
Fulairyn zei:
Nou €125.000 vind ik toch een aardig bedrag, zeker voor iemand die net de gevangenis uitkomt.
Want?

Iemand die net uit de gevangenis komt heeft zijn straf toch uitgezeten?

Oom Klaas

Badass junkie
En jij veegt je reet af met 125.000
Ik weet vrijwel zeker dat niemand hier dat in 3 jaar opstrijkt met zijn of haar baan.

Chris Pontius

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Ik weet vrijwel zeker dat niemand hier dat in 3 jaar opstrijkt met zijn of haar baan.
Dat zeg je nou wel maar ik heb laatst wel salaris verhoging gekregen bij de albert heijn! :openmouth:

Deranged

Badass junkie
Wat een onsmakelijke indiscretie hier. Net als bij het blonde sletje met haar meer dan vijf verschllende negerlullen vraag ik me af: en nu?

Nu heb ik het idee meer uit het leven te halen met niet meer dan een halfvolle WC rol en 20 cent. Niet alleen ben ik dus totaal niet onder de indruk, het werkt hier zelfs averechts.

I ain't jealous at the way that you livin'.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
deadlock zei:
Oom Klaas zei:
*meldt*

Zou ik dan een tonnetje mogen hebben van het afgeveegde geld?

Fijn voor jou dat je zo asociaal veel verdient maar de gemiddelde bezoeker van dit forum zou zich zeer gelukkig prijzen met 125.000 euro. Wat in Egypte ongeveer een miljoen is.

Deranged

Badass junkie
Doe mij maar muziek en een fles kraanwater.

'I'm thinking it's a cheap price that we pay for existence.'

deadlock

Badass junkie
PepTalk zei:

Fijn voor jou dat je zo asociaal veel verdient maar de gemiddelde bezoeker van dit forum zou zich zeer gelukkig prijzen met 125.000 euro. Wat in Egypte ongeveer een miljoen is.
Ja jongen, ik werk hard en ik vind het leuk, de beloning is goed en vervolgens ben ik asociaal? :grin:

En wat doe jij met je leven :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
deadlock zei:
PepTalk zei:

Ja jongen, ik werk hard en ik vind het leuk, de beloning is goed en vervolgens ben ik asociaal? :grin:

En wat doe jij met je leven :grin:

Ik zeg niet dat jij asociaal bent, maar je salaris wel :wink:

En ik werk ook, waarnaast ik ook nog studeer.

deadlock

Badass junkie
Er is niets asociaal aan dat salaris. Ik betaal buitenproportioneel veel belasting en daardoor kan jij studeren.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Aangezien ik al iets langer over mijn studie doe dan geplant is, betaal ik deze geheel zelf.

Maar laten we toch beetje ontopic blijven, je verdient gewoon iets meer dan modaal, jij blij.

deadlock

Badass junkie
Ik ben nooit tevreden. Mijn ultieme doel is uiteindelijk zo rijk worden dat ik nooit meer hoef te bewegen en daar wil ik best hard voor werken.

Wacky

Badass junkie
PepTalk zei:
Ik zeg niet dat jij asociaal bent, maar je salaris wel :wink:

En ik werk ook, waarnaast ik ook nog studeer.

Niet associaal dat hij veel verdient, maar wel enigzinds mongoloide om daardoor zulke uitspraken te doen over zijn WC gewoontes.
Dat soort patserige uitspraken is me erg bekend van de vele infantiele pokerspelers met veel te veel geld.

Deranged heeft het verder prachtig uitgedrukt.

deadlock

Badass junkie
Wacky zei:
Niet associaal dat hij veel verdient, maar wel enigzinds mongoloide om daardoor zulke uitspraken te doen over zijn WC gewoontes.
Dat soort patserige uitspraken is me erg bekend van de vele infantiele pokerspelers met veel te veel geld.

Deranged heeft het verder prachtig uitgedrukt.
Ja want van beeldspraak heeft hier nog nooit iemand gehoord :grin:

Klaara

Bewuste gebruiker
@ deadlock: je mag een gegeven paard niet in de bek kijken om het even bij beeldspraak te houden :wink:

deadlock

Badass junkie
Klaara zei:
@ deadlock: je mag een gegeven paard niet in de bek kijken om het even bij beeldspraak te houden :wink:
Natuurlijk mag dat wel :wink:

Wat heb je er aan als iemand je een verroest stuk ijzer geeft bijvoorbeeld?

Chris Pontius

Badass junkie
deadlock zei:
Klaara zei:
Natuurlijk mag dat wel :wink:

Wat heb je er aan als iemand je een verroest stuk ijzer geeft bijvoorbeeld?
Dan heb je iets om naar dat tuig te gooien dat het in zijn/haar hoofd haalt zo'n cadeau te geven :)

Bovenaan