• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Morfine/Heroine

Berbatov

Bewuste gebruiker
JUNGLIST zei:
nee want waar hij nu is hebben ze geen internet
Oei, wat een kortzichtig bericht. Wist niet eens dat zoiets kon, zo kortzichtig.
Ik zal jullie op de hoogte houden, en als ik dat niet doe weten jullie dus dat jullie gelijk hebben ook al boeit het me geen flikker. De heroineverslaving gebeurt niet zo snel, maar als het gebeurt ben je wel goed de lul. Het is een misverstand dat je na gematigd gebruik gelijk verslaafd bent als je je verstand erbij houdt, al is dit natuurlijk een persoonlijke mening.

Drientje

DF-koning
Je bent in ieder geval open en eerlijk wat betreft je gebruik. Ik zou hier niet zomaar neer zetten dat ik heroïne geprobeerd heb, mede door bovenstaande reacties. Ongeacht wat ik vind wat heroïne, ik mag je eerlijkheid wel.

Blijf wel objectief naar de meningen van anderen, probeer eerst goede raad te zien voordat je een bericht af doet als negatief. De mensen hier kennen je niet en vallen jou dus niet persoonlijk aan maar waarschuwen je gewoon voor de gevolgen. Verder is het aan jou om te beslissen wat je er dan mee doet.

Veel succes.

Angramar Temenos

Badass junkie
Als je het echt alleen in het weekend kan doen, more power to you. Maar als je door de week begint te smokkelen is dat echt het begin van het einde. Dus ook niet even een klein trekje, of om zelfbedachte redenen van "Ik heb hard gewerkt, ik heb het verdient" of omdat je je slecht voelt maar iets moet doen.. Om geen enkele reden, dan ook, al stort de hele wereld in elkaar en hij kan alleen worden gered als jij heroine neemt.. Iets te sterk uitgedrukt maar je snapt me wel.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Je bent in ieder geval open en eerlijk wat betreft je gebruik. Ik zou hier niet zomaar neer zetten dat ik heroïne geprobeerd heb, mede door bovenstaande reacties. Ongeacht wat ik vind wat heroïne, ik mag je eerlijkheid wel.

Blijf wel objectief naar de meningen van anderen, probeer eerst goede raad te zien voordat je een bericht af doet als negatief. De mensen hier kennen je niet en vallen jou dus niet persoonlijk aan maar waarschuwen je gewoon voor de gevolgen. Verder is het aan jou om te beslissen wat je er dan mee doet.

Veel succes.

Het is niet moeilijk om eerlijk te zijn op een, zoals jij al zegt anoniem forum.
De meningen van anderen vind ik relevant als het mensen die echt verstand van zaken betreft of mensen die me persoonlijk kennen betreft. Bij veel mensen hierzo is geen van beiden het geval.

Ik zie berichten waarin zomaar de conclusie getrokken wordt dat ik me niet ingelezen heb aanvallend ja, of in ieder geval kortzichtig.
Ik blijf bij het punt dat ik ik eerlijk tegen mezelf blijf en dat hou ik zo. Dat is het belangrijkste. Maakt niet uit wat jullie er van vinden, mijn vrienden in mijn persoonlijke omgeving keurden het eerst ook af maar nadat is ze heb uitgelegd waarom ik dit eens per week nodig heb snappen ze het volkomen. Maar ik heb geen zin dat hierzo uit te leggen, getypt komt dat veel te zakelijk en onserieus over. Tegen hun vind ik dat ik verantwoording af moet leggen, tegen jullie vind ik dat ik dat niet moet.

Peace.

Wacky

Badass junkie
Er is in het leven waarschijnlijk weinig moeilijker dan eerlijk tegen jezelf zijn. Niet alleen voor jou, maar voor iedereen. Jezelf dat realiseren helpt misschien een beetje.....

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik kijk naar mezelf zoals ieder ander dat zou doen als één van de weinigen. In tegenstelling tot kortzichtige kuddedieren.

Irie

Belezen gebruiker
Berbatov zei:
Maakt niet uit wat jullie er van vinden, mijn vrienden in mijn persoonlijke omgeving keurden het eerst ook af maar nadat is ze heb uitgelegd waarom ik dit eens per week nodig heb snappen ze het volkomen.

Lieve schat, als je dan toch niet naar ons wil luisteren, luister dan aub naar jezelf ...
ik ken je niet, maar mijn hart bloed als ik dit lees....

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
Ik vind het een heel heftig verhaal, je reacties op anderen geven mij een verdrietig gevoel. Je eerlijkheid over je gebruik vind ik heel erg knap, zeker gezien de reacties. Hou ons op de hoogte en hou je eerlijkheid vast.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Waarom niet 1 x per jaar ?

Wekelijks is namelijk nooit te overwinnen, je hebt de achtergrond (Lees) voedingsbodem om hardcore junk te worden.
Maak toch eerst je opleiding af man, spelen met heroine op je 21ste tijdens je school is gewoon keihard vragen om 1 enkeltje richting de hel.

Was me laaste comment op je hero zucht.

Bonnie

Ziggy

Klinkt Lekker! :grin:

Je zit er momenteel al een poosje aan. Je klinkt als een wijze knul. Een wijs besluit zou zijn om jezelf eens in de zoveel tijd te testen. Vind het vreemd dat je hier zelf niet op komt. 1x per week is te regelmatig en vraagd erom getest te worden. Test jezelf eens en sla eens 2 weekenden over .. Geen probleem? Whoppa! Ga je er weer mooi aan voor 1x per week!

Do it! :rock:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Stuurde dit eigenlijk in een pm naar iemand want ik heb nogmaals geen zin in openbare verantwoording, maar vooruit:

Ik geef inderdaad toe dat ik een risicogebruiker ben in de zin van dat ik wel degelijk een risico op verslaving loop, dat ontken ik ook niet. Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving of er lasten van ondervind dat ik er per direct mee stop. Zo beperk ik de risico's enorm. Ik wil wel de lusten en niet de lasten. Ik ga er tot nu toe veilig mee om, en dat baseer ik niet alleen op mijn eigen oordeel, maar ook op het oordeel van de mensen om mij heen.

Ik sla dit weekend op aanraden van mijn beste vriendin een weekendje hero over en we gaan dit weekend lekker samen naar blijdorp en naar de veluwe. :)
Lukt me ook zonder problemen. :)

Vanadesse

Wijs gebruiker
Berbatov zei:
Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving (...) dat ik er per direct mee stop.
Berbatov zei:
Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. .
Ik snap je niet. Je wil stoppen als je ook maar enige vorm van verslaving merkt, maar dat de drang te groot is om je weekend af te wachten noem jij blijkbaar geen vorm van verslaving?

Kerel, jij hebt echt een mega muur voor je kop staan. Ik kan nou wel een heel betoog gaan houden waarom jij nu zou moeten stoppen met het gebruik van heroïne, maar dat heeft geen zin. Jij weet diep van binnen donders goed dat je verslaafd gaat worden en een kut leven gaat krijgen. Dat je het niet wilt zien is jouw probleem.

Succes met je leven. Zolang je het een leven noemen kunt.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Vanadesse zei:
Berbatov zei:
Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving (...) dat ik er per direct mee stop.
Berbatov zei:
Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. .
Ik snap je niet. Je wil stoppen als je ook maar enige vorm van verslaving merkt, maar dat de drang te groot is om je weekend af te wachten noem jij blijkbaar geen vorm van verslaving?

Kerel, jij hebt echt een mega muur voor je kop staan. Ik kan nou wel een heel betoog gaan houden waarom jij nu zou moeten stoppen met het gebruik van heroïne, maar dat heeft geen zin. Jij weet diep van binnen donders goed dat je verslaafd gaat worden en een kut leven gaat krijgen. Dat je het niet wilt zien is jouw probleem.

Succes met je leven. Zolang je het een leven noemen kunt.

Met verslaving bedoel ik afhankelijkheid, dat noem ik dit niet. Dit noem ik zin zoals ik in zo veel dingen zin heb. Ik ben verslaafder aan internet dan aan heroine.
Heroine is voor mij geen gewoonte wat kenmerkend is voor een verslaving, maar het is iets speciaals.
Vanuit jouw perspectief is dit misschien onjuist, maar gelukkig denk ik voor mezelf.

Thank you very much now.

LangeLokken

Ik vind het een mooie beschrijving van het effect, kan me er allicht een goede voorstelling van maken.
Vind het lastig om te beslissen of je nou juist een enorm bord voor je kop hebt of dat je er juist heel wijs mee omgaat, is verder ook niet aan mij, dus tja, veel plezier en ook zeker veel geluk ermee in de toekomst.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Heb jij wel eens gehoord van psychische verslaving? Verslaving hoeft niet altijd te betekenen dat je gaat zweten en kotsen ofzo hoor. :rolleyes:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Vanadesse zei:
Heb jij wel eens gehoord van psychische verslaving? Verslaving hoeft niet altijd te betekenen dat je gaat zweten en kotsen ofzo hoor. :rolleyes:

Mensen die niet lezen zijn soms echt irritant. Zeker als ze wel een mening hebben. Als je mijn bericht nog eens goed naleest zie je dat ik met geen enkel woord over lichamelijke verslaving spreek. Dat onderscheid ken ik en dat ontken ik ook niet. Ik had het over de mate van geestlijke verslaving.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
curiosity killed the cat.

Het is jou leven man. Daar hebben wij dus niets over te zeggen, lees door de beledigingen heen, en filter het gezeik tussen de feitjes uit. Trek je eigen conclusie.

Weet wel, dat we dit niet doen om je te plagen, we zeiken liever door om iemand uit de goot te redden, dan dat we een keer een bericht in de krant lezen, en denken van "Was dat niet... :( kut ik vond het best een toffe gozer..."

Succes.

Brabbels

Newbie
Berbatov,

Uit je posts blijkt wel degelijk dat je tenminste geestelijk al verslaafd bent. Je probeert dat hier en vooral tegen jezelf te overschreeuwen. Je houd jezelf nu al stevig voor de gek en wordt kwaad als andere posters hier niet met je instemmen want als ze dat wel deden zou je jouw gebruik nog tegenover jezelf kunnen vergoeilijken. De heroine houd je nu nog stevig voor de gek. Wordt wakker man, nu kan het misschien nog!

Berbatov

Bewuste gebruiker
Om jullie even op de hoogte te houden van de situatie;
Dit weekend zonder heroïne is me makkelijk gelukt. Misschien dat ik volgend weekend weer een weekje zonder doe.

leppeh

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
Dit weekend zonder heroïne is me makkelijk gelukt. Misschien dat ik volgend weekend weer een weekje zonder doe.

Mooi werk :) Heb je er veel aan moeten denken?

Berbatov

Bewuste gebruiker
leppeh zei:
Berbatov zei:

Mooi werk :) Heb je er veel aan moeten denken?

Zolang het in mijn hoofd geen gewoonte is maar een extraatje heb ik daar niet veel last van. Natuurlijk is het wel zo dat ik er wel zin in heb, maar niet dat ik niet meer kan genieten van andere dingen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik vind niet dat je je hoeft te verdedigen tegenover de mensen hier. Ik denk dat er maar weinig mensen hier de ellende van dergelijke verslavingen van dichtij hebben ervaren. De meesten verwijten hier zijn volgens mij vooral gebaseerd op propaganda vanuit de media en van die via via verhalen.
Dat neemt niet weg dat het een gevaarlijk spulletje blijft en ik denk dat alle verwijten, hoe kleinerend ook, uiteindelijk wel goed bedoeld zijn en vooral dienen als waarschuwing.

Ik blijf het interessant spul vinden, het is me al eens aangeboden, maar op een verkeerde manier op een verkeerd moment. Mocht ik de kans nog eens krijgen zal ik het wel overwegen. Ik ken mezelf, net als jij denk ik, goed genoeg om te zeggen dat ik sterk genoeg ben om het een paar keer te proberen en het daarbij te laten als het te gevaarlijk wordt.

Succes ermee verder (:

Berbatov

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik vind niet dat je je hoeft te verdedigen tegenover de mensen hier. Ik denk dat er maar weinig mensen hier de ellende van dergelijke verslavingen van dichtij hebben ervaren. De meesten verwijten hier zijn volgens mij vooral gebaseerd op propaganda vanuit de media en van die via via verhalen.
Dat neemt niet weg dat het een gevaarlijk spulletje blijft en ik denk dat alle verwijten, hoe kleinerend ook, uiteindelijk wel goed bedoeld zijn en vooral dienen als waarschuwing.

Ik blijf het interessant spul vinden, het is me al eens aangeboden, maar op een verkeerde manier op een verkeerd moment. Mocht ik de kans nog eens krijgen zal ik het wel overwegen. Ik ken mezelf, net als jij denk ik, goed genoeg om te zeggen dat ik sterk genoeg ben om het een paar keer te proberen en het daarbij te laten als het te gevaarlijk wordt.

Succes ermee verder (:

Je hebt gelijk. Ik herken me best wel in jou.

spacewoman

He berbatov,laat iedereen kletsen tis jou leven.
Je hoeft je op een drugforum niet te gaan verdedigen je hoort gewoon lekker jezelf te kunnen zijn en als je wilt experimenteren moet je dat gewoon doen.
Niemand hier kent je persoonlijk dus kunnen ze ook niet van een ingetypt verhaal uitgaan dat je een verslaafde wordt.
Tis allemaal stoer doen vanachter een toetsenbord
Relax en geniet van het leven

Berbatov

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
spacewoman zei:
Tis allemaal stoer doen vanachter een toetsenbord

Dit zegt voor mij al genoeg over jou.

Als ze die impressie heeft dan ben jij niet degene om over haar als persoon te oordelen. Dat is echt zeer kort door de bocht.
Naar mijn mening doet 80% van de forumleden stoer met zijn zogenaamde kennis of grote mond.

KoxBox

Badass junkie
Dan heb jij hier al andere berichten gelezen dan mij, ik vind juist het omgekeerde. Ik spreek dan wel over de mensen die bij de tripmiddelen posten, bij de andere topics over harddrugs kom ik niet zo vaak dus daar kan ik mij niet over uitspreken.

Dit forum is er om te informeren en doet dit zeer goed bij mijn weten. En dat jij dan de conclusie trekt dat het allemaal stoerdoenderij is, waarom post je hier dan nog?

Berbatov

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Dan heb jij hier al andere berichten gelezen dan mij, ik vind juist het omgekeerde. Ik spreek dan wel over de mensen die bij de tripmiddelen posten, bij de andere topics over harddrugs kom ik niet zo vaak dus daar kan ik mij niet over uitspreken.

Dit forum is er om te informeren en doet dit zeer goed bij mijn weten. En dat jij dan de conclusie trekt dat het allemaal stoerdoenderij is, waarom post je hier dan nog?

Ik vind jou nogal kortzichtig. Als iemand informatie plaatst wil hij daar natuurlijk complimentjes voor hebben.
Ik had het ook niet specifiek over dit forum, maar internet in het algemeen.

KoxBox

Badass junkie
Ik vind jou nogal een blaaskaak... En verder ga ik hier ook niet op ingaan want ik heb me niet geregistreerd voor zulke discussies, wel voor geïnformeerd te worden en hopelijk zelf ook te kunnen informeren.

Berbatov

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Ik vind jou nogal een blaaskaak... En verder ga ik hier ook niet op ingaan want ik heb me niet geregistreerd voor zulke discussies, wel voor geïnformeerd te worden en hopelijk zelf ook te kunnen informeren.

Weer knap dat je me kan personifiëren als een blaaskaak, net als de vorige die wat schreef waar je het niet mee eens was. Kortzichtig dus. Niet-onderbouwde persoonlijke aanval is een zwaktebod.

En dat lijkt me een goed plan. Je voegt hier echt geen informatie toe zoals je zelf wilt. Je beoordeelt alleen. Helaas. Tot ziens.

Wacky

Badass junkie
Berbatov zei:
KoxBox zei:

Ik vind jou nogal kortzichtig. Als iemand informatie plaatst wil hij daar natuurlijk complimentjes voor hebben.

Dat klopt. Niet het internet in het algemeen, de mensheid in het algemeen. Inclusief jij en ik. Alles wat iedereen doet en zegt heeft zulk soort onbewuste een motieven.
(de nuances kunnen verschillen, en sommige mensen zijn zelfs dusdanig toegetakeld door het leven dat ze niet zoeken naar complimentjes maar juist willen worden gehaat of iets in die richting)

Als dat dus reden is om te negeren wat mensen zeggen, kun je beter als kluizenaar gaan leven en zelf ook voor de rest van je leven je mond houden.

Wel is het een goede reden om betreffende motieven nader te bekijken en analyseren, en dan voornamelijk bij jezelf.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Berbatov zei:
KoxBox zei:

Dat klopt. Niet het internet in het algemeen, de mensheid in het algemeen. Inclusief jij en ik.
Met die stelling ben ik het deels niet eens aangezien je in het echt ook met relaties te maken hebt. Ik denk dat als ik eenmaal een vertrouwensband met mensen heb ik geen aandachttrekkerij meer nodig heb. Maar ik kan natuurlijk een uitzondering zijn.

Anoniem op het internet is het een ander verhaal.

Edit: Je hebt er wat bij geschreven zie ik. Weet je? Ik denk dat het motief waarom iemand iets zegt niet eens zo relevant is. Vaak betreft het ook een combinatie van meerdere factoren. Ik negeer niemand om die reden, maar Koxbox wel. Daar ging ik op in.
De reden dat ik hier zit weet ik niet. Ik denk om de discussie aan te gaan met mensen waar ik het niet mee eens ben en zo dus dichterbij de mening van anderen te komen. Al is goed over proberen te komen ook belangrijk voor mij geweest aangezien ik me hier half zat te verantwoorden voor mijn heroinegebruik. Dat had ik achteraf misschien anders gedaan.

Wacky

Badass junkie
Waarom postte jij dan de post waarmee deze thread begonnen is ?

Daar moet een reden voor zijn geweest, en waarschijnlijk meer dan de reden die je nu in de eerste 5 seconden te binnen schiet.

Het hoeft niet per se aandacht te zijn waarom je dingen doet nee. Je kunt ook dingen doen en zeggen om jezelf uiteindelijk beter te voelen. Zo zeg ik de dingen die ik in deze thread heb gezegd omdat ik me beter voel wanneer ik op zijn minst gepoogd heb iemand voor een hoop ellende te behoeden. En waarschijnlijk ook voor een deel om mezelf te profileren als verstandig en hulpvaardig. Klopt allemaal.

En ik denk dat jij je verhaal postte omdat je zelf weet waar je mee bezig bent, dat niet bewust aan jezelf toegeeft, en de reacties wilde zien die je nu ziet. Dat is het onbewuste deel, je bewuste verstand, dat stukje verstand dat zo goed is in jezelf voor de gek houden, dat heeft dat verhaal gepost ook omdat je deze reacties wilde lezen, zodat je strax wanneer je bewezen hebt niet verslaafd te worden (wanneer is dat eigenlijk, hoe lang wil je dit gaan volhouden ? wanneer is het experiment geslaagd? )kan zeggen dat je gelijk had.

Natuurlijk, het is maar een theorie, en ik ken je niet, dus idd, ik kan er naast zitten. Maar dat is toch iig hoe mensen ongeveer in elkaar zitten, en ja jij ook, je bent heus geen uitzondering. Zelfs de dalai lama is geen uitzondering.

spacewoman

Iemand post een triprepport zijn persoonlijke ervaring en wordt daarna uitgemaakt voor verslaafde??
Triester kan niet, is het niet eens waard om je druk over te maken.
Mij interesseerd het al helemaal niet hoe ze op mijn post reageren het zal allemaal wel.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Waarom postte jij dan de post waarmee deze thread begonnen is ?

Daar moet een reden voor zijn geweest, en waarschijnlijk meer dan de reden die je nu in de eerste 5 seconden te binnen schiet.

Jij onderschat mij. Ik weet waar ik mee bezig ben. Ik ken mezelf beter dan wie dan ook, in tegenstelling tot veel andere mensen.
De reden is dat ik medeleven wilde van medegebruikers die mij snapten ondanks het taboe heroine omdat in het echt niemand het snapt. Helaas kreeg ik hier het tegenovergestelde van wat ik verwachtte. Ik hoop hier dan ook op den duur verandering in te brengen door mijn eigen waarnemingen van heroinegebruik en haar gevolgen te delen.

Ik mag jou wel, je kan nadenken.

KoxBox

Badass junkie
Natuurlijk is het zo dat als je iets post je er feedback op wilt, anders zou je ook niet posten.
Maar om dit alles te zien als stoerdoenderij daar ben ik het niet mee eens. Er zijn er natuurlijk altijd met puberaal gedrag die beter willen voorkomen dan dat ze zijn, en inderdaad achter je pc zeg je al rapper dingen die je anders nooit zou zeggen.

Maar of dat dan altijd als negatief moet aanschouwd worden... Door ze erop te wijzen dat wat ze zeggen gewoon niet relevant is en dat ze maar moeten gaan opscheppen bij hun vriendjes geraak je volgens mij ook al een heel eind. En ok misschien vond je mijn reactie op spacewoman (als ik het goed heb) kort door de bocht, maar ik begrijp niet goed waar ze zich op baseert in dit topic. Ik heb hier nog niets gelezen dat wijst op stoere praat, maar wel waarschuwingen die inderdaad soms een beetje overkomen als een aanval op jouw individu. Het is ook logisch dat heroïne nogaltijd een soort taboe is, het is er ook zodanig ingestampt en het is ook een feit dat je er aan kapot gaat. En ik weet ook wel dat dat niet alleen voor heroïne geldt maar het blijft toch een gevaarlijk goedje...

Berbatov

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Natuurlijk is het zo dat als je iets post je er feedback op wilt, anders zou je ook niet posten.
Maar om dit alles te zien als stoerdoenderij daar ben ik het niet mee eens. Er zijn er natuurlijk altijd met puberaal gedrag die beter willen voorkomen dan dat ze zijn, en inderdaad achter je pc zeg je al rapper dingen die je anders nooit zou zeggen.

Maar of dat dan altijd als negatief moet aanschouwd worden... Door ze erop te wijzen dat wat ze zeggen gewoon niet relevant is en dat ze maar moeten gaan opscheppen bij hun vriendjes geraak je volgens mij ook al een heel eind. En ok misschien vond je mijn reactie op spacewoman (als ik het goed heb) kort door de bocht, maar ik begrijp niet goed waar ze zich op baseert in dit topic. Ik heb hier nog niets gelezen dat wijst op stoere praat, maar wel waarschuwingen die inderdaad soms een beetje overkomen als een aanval op jouw individu. Het is ook logisch dat heroïne nogaltijd een soort taboe is, het is er ook zodanig ingestampt en het is ook een feit dat je er aan kapot gaat. En ik weet ook wel dat dat niet alleen voor heroïne geldt maar het blijft toch een gevaarlijk goedje...

Je komt dichter in de buurt van hoe ik er over denk. Je bent goed bezig. Zeker omdat je zegt zelf ook een paar keer de fout in te zijn gegaan.

KoxBox

Badass junkie
Berbatov zei:
Je komt dichter in de buurt van hoe ik er over denk. Je bent goed bezig. Zeker omdat je zegt zelf ook een paar keer de fout in te zijn gegaan.

En hoe denk je dan over mij als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

Berbatov

Bewuste gebruiker
Wacky, ik snap hoe je op die theorie die je er net bij hebt geschreven komt. Maar daar herken ik mezelf niet in. Ik had er geen weet van dat mensen hier op een drugsforum op deze manier zouden reageren en tevens heb ik zelf het gevoel dat de digitale wereld mij weinig doet. Ik zocht medeleven, geen gelijk.

Maar dat doet er verder niet toe, ik keur aandachttrekkerij in lichte vorm overigens ook niet af omdat -zoals jij zegt- inderdaad iedereen daar kenmerken van vertoont. Het was meer de bedoeling te reageren op mensen die dat ontkennen, in dit geval koxbox.

Bovenaan