Morgen truffels

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je de volle ervaring wil van truffels kun je nu beter helemaal niks nemen. Het kan zeker invloed hebben op de werking van je truffels. In welke mate is niet te voorspellen maar als je voor de pure truffel ervaring wil gaan neem je nu beter iets.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Morgen word de eerste keer truffels, zal het veel kwaad doen als ik nu nog oxazepam neem?
  • Gebruikt u minder dan 50 mg zo af en toe? Dan mag u vanaf 16 uur na inname weer autorijden.
Ik zou daarom denken dat de werking van oxa na 16 uur compleet verdwenen is. Theoretisch zou dit dan ook geen invloed meer hebben op een paddo trip. De echt merkbare werking van oxa duurt überhaupt gemiddeld maar 8 uur.

Bron

Avīci

Bewuste gebruiker
Ben je er mentaal klaar voor? Heb een aantal berichten van je voorbij zien komen dat je de laatste weken niet erg lekker in je vel zit namelijk..

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ben je er mentaal klaar voor? Heb een aantal berichten van je voorbij zien komen dat je de laatste weken niet erg lekker in je vel zit namelijk..
Zeker, heb nergens last van :grin:

Heb het ook al 2/3 week uitgesteld omdat ik grieperig was en nu ben ik weer helemaal fit dus binnen nu en een paar uur zullen ze in mijn maag zitten :relieved:

Anunnaki

Wijs gebruiker
Oke, degene waarmee ik het zou doen wilt vandaag niet meer :(

Maar omdat ik zo ongeduldig als de pest ben eet ik ze vanavond alsnog lekker solo op :sweatsmile:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoeveel ben je van plan te nemen?

Alleen trippen kan wel als een stuk heftiger ervaren worden omdat er geen sociale interactie is om je nog relatief aan de oppervlakte in de normale wereld te houden. Helemaal geen probleem als je een wat meer intense ervaring wil, maar aangezien dit je eerste keer truffels is.

Een hele fijne trip toegewenst trouwens. :grinning: Go with the flow. ^_^

Bovenaan