Nee, dan ga je gwn out.Dumpy zei:kan dit niet verplaatst worden naar onzin? Als ik heel lang in een plastic zak adem zie ik ook zwarte bolletjes maar om daarover nou een 'report' te typen...
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Nee, dan ga je gwn out.Dumpy zei:kan dit niet verplaatst worden naar onzin? Als ik heel lang in een plastic zak adem zie ik ook zwarte bolletjes maar om daarover nou een 'report' te typen...
buzzrider zei:ik heb het ook al eens gedaan, dus ik geef je gelijk dat je het wou proberen, zeker gegeven je jonge leeftijd.
het is inderdaad leuk voor zolang het duurt, maar het heeft wel een nefaste invloed op de gezondheid denk ik.
dit is zo een van de dingen waarvan ik zeg: je KAN het eens proberen, maar hou het bij die nieuwsgierigheid en zoek naar een gezonder alternatief.
@ groenteeter: ik zie je punt wel maar probeer jij dan ook dat van hem te zien, je kan het ook op een beschaafde manier zeggen (zeggen dat iemand moet stikken hoort hier dus niet bij)
buzzrider zei:
volgens mij eerst in een ballonEwie zei:Je mond direct op de gasbus en dan inhaleren? We hebben hier thuis ook altijd zo'n gasflesje staan (als dat die is wat bedoeld word; om je aanstekers te vullen...) echter is dit véél te koud als het direct ui de bus komt.

Dat verhaal is een beetje overhyped. Er is idd gevaar dat je longen bevriezen, als je zo'n industriële fles hebt waar het ijskoude gas met een enorme kracht uit de fles spuit.Rammelslakje zei:Moet je het eerst niet in een ballon doen vanwege bevriezingsgevaar? Of is dat alleen zo met lachgas?
flacher zei:ik moet zeggen ik doe al jaren aan drugs en oke multi gaz is gevaarlijk maar ik blijf het doen toen dat ik pas begon had ik zware tripkes maar voor de mensen die niet goed weten wat het met je doet zal ik het uitlegen dooor de inalatie van het gas nemen de longen het op komt in bloedsomloop recht naar de hersenen waardoor er hier zoals bij elke drugs hersencellen afsterven maar bij multi gaz blijft het gaz in je hersenen zitten en veroorzaakt halusinaties die verkeert kunen aflopen zoals er in blijven hangen bij gebruik zekker nooit in paniek of aan slechte dingen denken denk aan leuke coole dingen en je zal zien het word leuker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debris zei:Dat verhaal is een beetje overhyped. Er is idd gevaar dat je longen bevriezen, als je zo'n industriële fles hebt waar het ijskoude gas met een enorme kracht uit de fles spuit.
Maar met een slagroomspuit of aanstekergasbusje is daar niet echt gevaar voor (of je slagroombus moet al ijskoud zijn (van 50+ ballonnen spuiten).
of het heelal geschapen zien worden ook op muziek voral op goa kun je er echt ver in gaan op de bus een hele lezer chow zien bv 

Volgens mij was hij/zij nuchter. Aan het verhaal te zien zal hij/zij nog net een hoopje breinmoes over hebben om een halve zin juist te typen.clockcable zei:Nou dat multigas tast de typvaardigheden wel stevig aan hé?![]()
Pammer zei:Dit is gewoon... ziek.
Veel mensen onder de 16 hebben snel een placebo effectSublimo zei:Dat klopt...
Zijn er eigenlijk wel positieve effecten van het snuiven van multigas? Of is het gewoon naar de klote zijn en denken dat je high bent ? :P
Pammer zei:Veel mensen onder de 16 hebben snel een placebo effectSublimo zei:Dat klopt...
Zijn er eigenlijk wel positieve effecten van het snuiven van multigas? Of is het gewoon naar de klote zijn en denken dat je high bent ? :P.
Meestal zijn kinderen of beginnende pubers vatbaarder voor placebo effecten.Sublimo zei:Pammer zei:Veel mensen onder de 16 hebben snel een placebo effectSublimo zei:Dat klopt...
Zijn er eigenlijk wel positieve effecten van het snuiven van multigas? Of is het gewoon naar de klote zijn en denken dat je high bent ? :P.
Wat heeft de leeftijd daarmee te maken ?
boterkoek17 zei:creatief is t ieder geval!
volgende keer zenuwgas proberen? ik kijk al uit naar je volgende report!![]()
Dat zou me toch maar op de zenuwen werken.Sublimo zei:boterkoek17 zei:creatief is t ieder geval!
volgende keer zenuwgas proberen? ik kijk al uit naar je volgende report!![]()
Dat tripreportje komt er dan niet meer :P