• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Multigas/aanstekergas trip.

Agustin

Experimenterende gebruiker
Lijkt erop dat de Joden een leuk feestje hadden in de douches voor ze de pijp uit gingen.

Disclaimer: 'k Ben geen anitsemitist ofzo...

LADd

toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

Het is echt geen aanrader hoor.

LADd

Sublimo zei:
LADd zei:

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?

KoxBox

Badass junkie
LADd zei:
Sublimo zei:
LADd zei:

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
Oh? Dan raad ik je aan om eens van een gebouw te springen. Dat is dan toch ook een aanrader..

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik vind het echt bizarrr

Je hersenen lopen echt veel schade op door zuurstofgebrek!

Maar wel tof dat je een report schrijft, het is zeer leerzaam om te lezen.

Dat ik het vooral niet moet proberen :grin:

Irezz

Bewuste gebruiker
Prrrrt... Deden wij ook vroeger als cheap spul. Soms rende je plots héél hard, soms deed je gigantisch raar, maar steeds hoorde ik sirenes. Enge doordringende sirenes.

Deo geeft hetzelfde effect. Sjaal ofzo er paar x rond, spuiten en inademen. Anyhow, ik háát zo'n ''trips'', maar het mag/moet zeker aan bod komen, sowieso.

Irezz

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Irezz zei:
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
Niet iedereen doet zulke stomme dingen op die leeftijd. :P

Irezz

Bewuste gebruiker
Dat is dan weer jouw mening :) Ik heb gevoeld wááróm het slecht is, wááróm ik het niet meer moet doen, en dat 's me persoonlijk meer waard dan nooit al danniet domme experimentjes te doen :)

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Tja, ik ben nu 29 en geloof me, toen ik 14 was in 1994 was ik nog niet zo bezig met drugs. Ik deed zeker domme dingen :P

Me verkleden als ninja en snachts ongezien over straten spacen, soms zelfs over daken :grin:

Its true...

Maar gas zuigen, no way. Daarbna wel gaan roken, drinken en blowen. Paddo's, truffels en een paar keer mdma.

Ik begrijp dat je ervaring dat het slecht voor je is als positief gezien kan worden... Maar ik vind het gewoon te ver gaan.

hey ,
mijn vrienden en ik trippen ook wel eens op aanstekergas, is wel lol , maar niet aan te raden. Jij doet het op een wel erg schadelijke manier.
als je het nog eens doet, spuit het gas dan in een ballon of een condoom.
Je zorgt dat het ongv een handje vol groot is die ballon en dan wacht je even tot het ijs weg is; je blaast wat zuurstof bij en dan moet je alle lucht uit je longen uitademen en in- en uitademen met de ballon, dus de gas recycleren , dan heb je een geweldig leuke trip ( wel een paar keer oefenen)

mvg

Vermeersch

Re:

azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?

Ja dit is een tekort aan zuurstof waardoor er in je hersenen een kortsluiting voordoet en je evenwicht verliest maar meestal gaat dat vanzelf terug over.
Laat ik wel zeggen dat dit 200x ongezonder is dan bv pillen of LSD te slikken. Niet goed voor je hersenen, je kan al achter een paar bussen eindigen als een plant, neem dit van mij aan :)

Grtz :wave:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
LADd zei:
KoxBox zei:
LADd zei:
ok, bedankt voor de tip
maar nee,, ik hou het bij gastoeters :rock:

:wave: :wave: :wave:
Doe dat, je kan er alleen slimmer op worden. :wave: :wave: :wave:

grappig?
alsof je me kent...

Hoeft ie jou niet voor te kennen, het is gewoon slecht voor je.
Maar doe wat je niet laten kan toch, bezorg je de mensen in je omgeving ook nog wat om om te lachen. Als je straks als een kwijlende mafkees rond loopt. Veel plezier :grin:

Einstein

Badass junkie
Re: Re:

Vermeersch zei:
Ja dit is een tekort aan zuurstof waardoor er in je hersenen een kortsluiting voordoet
:tearsofjoy:
Het lijkt me dat de werking van butaangas niet wordt veroorzaakt door zuurstoftekort, een gas als koolstofmonoxide is immers juist absoluut niet psychoactief.
Het lijkt erop dat butaan vooral als NMDA-antagonist (dissociatief) en als glycine-modulator (verdovend?) werkt, het zou dus min of meer vergelijkbaar zijn met stoffen als ketamine. Butaangas is echter veel en veel schadelijker.

Voor de liefhebber:
http://journals.lww.com/anesthesiol...nated_Alkanes_Cyclopropane_and_Butane.25.aspx

Vermeersch

Re: Re:

Einstein zei:
Vermeersch zei:
Ja dit is een tekort aan zuurstof waardoor er in je hersenen een kortsluiting voordoet
:tearsofjoy:
Het lijkt me dat de werking van butaangas niet wordt veroorzaakt door zuurstoftekort, een gas als koolstofmonoxide is immers juist absoluut niet psychoactief.
Het lijkt erop dat butaan vooral als NMDA-antagonist (dissociatief) en als glycine-modulator (verdovend?) werkt, het zou dus min of meer vergelijkbaar zijn met stoffen als ketamine. Butaangas is echter veel en veel schadelijker.

Voor de liefhebber:
http://journals.lww.com/anesthesiol...nated_Alkanes_Cyclopropane_and_Butane.25.aspx

Wist ik niet, kan zijn. Ik dacht altijd al dat het iets van zuurstofgebrek ging zijn. Maar de rest wat ik schreed hierboven is zo want ik ken zo'n paar gasten die hier ook zitten in die instelling door gaz die geen kloten meer kunnen doen of met moeite een paar woordjes kunnen mompelen.
Tis te zot die bucht, kpakken liever tan een paar trips :rock:

Einstein

Badass junkie
Zuurstofgebrek zal er in veel gevallen ook wel bij komen kijken, maar dat heeft geen echt bewustzijnsveranderend effect en is ook niet zo heel schadelijk (het zal hier niet om de meest extreme zuurstoftekorten gaan) vergeleken met de specifieke schadelijke effecten van butaangas (schadelijk voor de longen, nieren en hersenen).

lolnoob

Bewuste gebruiker
Als het alleen zuurstoftekort zou zijn zou je ook kunnen trippen met een ballon.

Ik kan trouwens echt niet begrijpen dat iemand hier op wil gaan trippen, iedereen weet toch dat dit echt heel slecht is?

Vermeersch

lolnoob zei:
Als het alleen zuurstoftekort zou zijn zou je ook kunnen trippen met een ballon.

Ik kan trouwens echt niet begrijpen dat iemand hier op wil gaan trippen, iedereen weet toch dat dit echt heel slecht is?

Dat is ook waar :grin:
Heel slecht voor je, kzie er hier genoeg rondlopen bij mij...

Alesha

Newbie
Ik heb zelf (voor de eerste keer en ook de laatste) wat gas ingeademt, zogezegt voor de 'kick'. Besef nu ook dat 't heel dom was, maar een van de meisjes waar ik toen bij was had nogthans gezegt dat het 'totaal onschadelijk' was. Stom dus, van mezelf. Het is niet dat ik flessen in een uur heb ingeademt (ik denk nog geen half flesje op 2u tijd), maar ik vraag mij toch af wat de bijwerkingen zijn. Ik heb de kick zelfs amper gevoeld (tegenover de rest.. :rock: ). Ik hoop dat er nog mensen zijn die hun eerste keer herinneren en kunnen zeggen of dat al schadelijk is en of er echt groot gevaar bestaat door één keer.
Hopelijk kan iemand mij helpen!

Einstein

Badass junkie
Mwa, diverse organen zullen wel wat schade geleden hebben, maar echt acuut gevaar is er waarschijnlijk niet, te meer ook omdat je aangeeft er niet zoveel van gevoeld te hebben, wat erop duidt dat je wel een lage dosis binnen zal hebben gekregen. Het grootste probleem van het inhaleren van dit soort gassen is dat het feitelijk Russische roulette spelen is - om de zoveel tijd is er weer een flapdrol ergens in het nieuws die ineens dood neervalt na aanstekergas geïnhaleerd te hebben. Geen fijne shit. Natuurlijk is het ook (erg) schadelijk voor organen en hersenen, maar dat is niet direct het grootste risico zolang je geen echt fanatiek butaansnuiver bent.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Dat "trippen" wordt veroorzaakt door een gebrek aan zuurstof in je hersens + schadelijke stoffen in je hersens.
Het is niet echt gezond voor je hersens en je lichaam, maar ja, geen enkele drug is gezond voor je (;
Ikzelf zou het nooit proberen, als ik wil trippen ga ik gewoon naar de smartshop achter wat truffels of salvia (;
Toch leuk dat je je ervaring meedeelde.

Greets Herbalisme

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
dreadlock zei:
gaz is geeft egt wel goede en harde trips maar is enorm schadelijk ik heb daar 2 jaar geleden aan ge hangen en dat maakt egt je geest en lijf kapot
constante bloed neuzen en keelondsteking (zomer) en in de witer slipt je keel percies dicht van de slijen ,of gekloven lippen door het bevrienen van dat vocht dat soms is vrij komt als je die fles onderste boven zou houden dan bevriezen je longen gewoon dus da kan egt ni goe zijn volges mij en best wel een grood ontploffings gevaar (veel jongeren die ontploft zijn in kelder ben vergeten waar het was) het maakt ook je hersens kapot ik moest voeger nx doen om 70 -80 % te halen op school (beroeps) tot ik met gaz begon buizde ik altyd je kan gewoon nx ondhouden of na denken jje kan daar beter afblijven een kennis van een maat van mij heeft door de gaz voledige her op voeding moeten krijgen die wist niet meer wie hij was en een andee maat van mij is daar is heel fout vann gegaan wij dachten alemaal da die aant dood gaan was hij kreeg geen lucht meer en er liep kij veel speeksel uit zijn mond en was zijn tong aan het in slikken echt van gaz kund ge gewoon beter afblijven

nu haal ik zelf heel afentoe ng is een fles of zo maar vroeger kochten wij dat per 2 -3 dozen soms meer als 10 flessen op een dag per man maar kmoet wel toegeven dat je er egt wel goede trips van kund hebben zoals ineens in iemands anders lichaam ziiten of uit u lichaam treden en uwh ijgen zien trippen op de grond of zo meestal na de 3-4 flessen agter elkaar een kaboutertje in je oog hoek zien dat niet weg gaat :mrgreen: of het heelal geschapen zien worden ook op muziek voral op goa kun je er echt ver in gaan op de bus een hele lezer chow zien bv

ik denk dat je zoo begint te trippe van gaz komt om dat je hersens geen lucht meer krijgen door die gaz die je inademt (daar om als het zo schadelijk is en een grood deel van je hersen cellen afserven) ze hebbe mij al eens verteld als je stikt dat je dan ook ng ff begint te trippen voor je dood ben door het zuurstog gerek en dan ng is al het gemiche spul dat in de gaz zit in ademt zorgt er egt wel voor dat je hersens niet meer weten wat er gebeurt

ik rad egt iedereen aan om daar af te blijven kheb daar al veel mee mee gemaakt en da is echt de moeite ni

PEACE.! x

Ik kom niet bij van het lachen serieus hoe achterlijk kun je zijn hamazhamaz aan het gaz damn vertripte mensen en ik denken dat ik een opgegeven zaak was shit!

c. ♥

Newbie
ik ken eigenlijk echt niets van drugs..
ik ben zelf nog maar juist 16 geworden maar is het dan echt zo gevaarlijk ??
ik hoorde ook iemand zeggen dat je mond er van verdoofd graakt is dat waar ??

Herbalisme

Bewuste gebruiker
c. ♥ zei:
ik ken eigenlijk echt niets van drugs..
ik ben zelf nog maar juist 16 geworden maar is het dan echt zo gevaarlijk ??
ik hoorde ook iemand zeggen dat je mond er van verdoofd graakt is dat waar ??

Je kunt geen oordeel geven op te term 'drugs'. Drugs is een erg uitgebreide verzamelnaam voor allerlei zaken waar de maatschappij de term 'drugs' heeft opgeplakt.
Ook als we het woord drugs in de betekenis van stimulerende, verdovende of bewustzijnsveranderende middelen plaatsen kun je ze ook niet over dezelfde kam scheren.

Of drugs gevaarlijk is hangt af van een aantal factoren: De drugs zelf, het gebruik ervan ( "verantwoord" of "onverantwoord"), de persoon zelf, ...
Ik kan wel met zekerheid meedelen dat aanstekergas een zeer slecht idee is om te doen en ik raad het iedereen af, want met aanstekergas doe je veel te veel schade aan je lichaam in verhouding met het "effect" dat het je bezorgd.
Als je wil trippen zou je beter een ander alternatief proberen, veel drugs zijn mits verstandig en veilig gebruik 99.99% safe en ook niet ongezond.

Gebruik gewoon bij alles je hoofd en alles zal verlopen zoals het gewild is :stoned:
Met vele groeten,
Herbalisme

Bovenaan