gaz is geeft egt wel goede en harde trips maar is enorm schadelijk ik heb daar 2 jaar geleden aan ge hangen en dat maakt egt je geest en lijf kapot
constante bloed neuzen en keelondsteking (zomer) en in de witer slipt je keel percies dicht van de slijen ,of gekloven lippen door het bevrienen van dat vocht dat soms is vrij komt als je die fles onderste boven zou houden dan bevriezen je longen gewoon dus da kan egt ni goe zijn volges mij en best wel een grood ontploffings gevaar (veel jongeren die ontploft zijn in kelder ben vergeten waar het was) het maakt ook je hersens kapot ik moest voeger nx doen om 70 -80 % te halen op school (beroeps) tot ik met gaz begon buizde ik altyd je kan gewoon nx ondhouden of na denken jje kan daar beter afblijven een kennis van een maat van mij heeft door de gaz voledige her op voeding moeten krijgen die wist niet meer wie hij was en een andee maat van mij is daar is heel fout vann gegaan wij dachten alemaal da die aant dood gaan was hij kreeg geen lucht meer en er liep kij veel speeksel uit zijn mond en was zijn tong aan het in slikken echt van gaz kund ge gewoon beter afblijven
nu haal ik zelf heel afentoe ng is een fles of zo maar vroeger kochten wij dat per 2 -3 dozen soms meer als 10 flessen op een dag per man maar kmoet wel toegeven dat je er egt wel goede trips van kund hebben zoals ineens in iemands anders lichaam ziiten of uit u lichaam treden en uwh ijgen zien trippen op de grond of zo meestal na de 3-4 flessen agter elkaar een kaboutertje in je oog hoek zien dat niet weg gaat

of het heelal geschapen zien worden ook op muziek voral op goa kun je er echt ver in gaan op de bus een hele lezer chow zien bv
ik denk dat je zoo begint te trippe van gaz komt om dat je hersens geen lucht meer krijgen door die gaz die je inademt (daar om als het zo schadelijk is en een grood deel van je hersen cellen afserven) ze hebbe mij al eens verteld als je stikt dat je dan ook ng ff begint te trippen voor je dood ben door het zuurstog gerek en dan ng is al het gemiche spul dat in de gaz zit in ademt zorgt er egt wel voor dat je hersens niet meer weten wat er gebeurt
ik rad egt iedereen aan om daar af te blijven kheb daar al veel mee mee gemaakt en da is echt de moeite ni
PEACE.! x