Muziek en XTC

fokker

Belezen gebruiker
Wat is eigenlijk jullie favoriete muziek op XTC?

Bij mij staat op eenzame hoogte:

E N I G M A

Gewoon onwijs hoe de muziek van die groep inwerkt op je, mega euforisch gevoel krijg ik ervan... soms denk ik dan, de mensen die dit gemaakt hebben, die hebben dat gedaan terwijl ze op de X zaten :mrgreen:

Turn off the light, take a deep breath... and relax!

Bal0n

Badass junkie
Hehe, misschien beetje offtopic maar op Enigma heb ik eens een "lichamelijk orgasme" gehad van 10 minuten, op LSD. 10 Minuten van pure geluk/high/bliss/etc etc. Echt briljant, ik was echt 1 met de muziek :)

Fucking Madness

Experimenterende gebruiker
Hardcore standaard...hehehe

Evil activities, outblast, art of fighters etc.

Op een feest ga ik ook aardig uit me bol als ze Braincracking, Thrillseaker of Zombie draaien :grin:

Mac...

Badass junkie
Of een beetje psychedilische muziek, of gewoon stampûh muziek. Vind alles wel lekker klinken, ligt er ook een beetje aan hoe de pil valt, als ik flink aan het spacen ben vind ik Moby of (psy)trance wel lekker, maar als ik snoerhard ga heb ik toch het liefst wat hardstyle of iets dergelijks. Flink beuken :grin: :openmouth:

fokker

Belezen gebruiker
Ey Mac, als je aan het spacen bent, probeer eens Enigma uit, download maar eens het nummer "Mea Culpa" of "Principles of lust" van ze... en wil je klaarkomen van alleen muziek :mrgreen: , dan moet je eens hun doorbraak plaat downen en opzetten als je aan t spacen bent op de XTC... "Sadness".

Beuken op de XTC vind ik maar even prettig en dan ga ik weer lekker floaten, Moby is inderdaad ook goed geschikt ervoor.

Echte hardcore is niet zo mijn ding, wel dingen zoals Faithless, de iets zwaardere trance zeg maar. :sunglasses:

Bal0n

Badass junkie
fokker zei:
Ey Mac, als je aan het spacen bent, probeer eens Enigma uit, download maar eens het nummer "Mea Culpa" of "Principles of lust" van ze... en wil je klaarkomen van alleen muziek :mrgreen: , dan moet je eens hun doorbraak plaat downen en opzetten als je aan t spacen bent op de XTC... "Sadness".

Beuken op de XTC vind ik maar even prettig en dan ga ik weer lekker floaten, Moby is inderdaad ook goed geschikt ervoor.

Echte hardcore is niet zo mijn ding, wel dingen zoals Faithless, de iets zwaardere trance zeg maar. :sunglasses:

Goh, toevallig de plaat waar ik ook mn super moment op had :)

Mac...

Badass junkie
Ja ken enigma en sadness wel, maar is echt niet mijn soort muziek. Denk niet dat het bevorderlijk zal zijn voor mijn pillengevoel. Maar ik zal je niet teleurstellen en het wel eens gaan proberen :grin:

calimero

Newbie
Iemand al eens ooit shpongle geprobeerd ? Daar geraak ik sowieso al van in hogere sferen :) tis een soort van ambient-muziek, maar veel meer melodie en opbouw dan je zou verwachten ... Op paddo's is t ook heel erg leuk

Mac...

Badass junkie
Wat overigens ook heel appart is om te luisteren is Drum 'n Bass, maar dan niet de gewone, maar van die experimentele. Echt vaag.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Wat ik altijd wel lekker vind is de lekkere keiharde techno!
Techno is echt heerlijk dan echt die bepaalde ritmes waar je dan 1 mee word.Het voordeel van techno is dat het meestal lekker doorloopt allemaal--->dus lekker uit je plaat gaan :openmouth:

Jeller

Badass junkie
calimero zei:
Iemand al eens ooit shpongle geprobeerd ? Daar geraak ik sowieso al van in hogere sferen :) tis een soort van ambient-muziek, maar veel meer melodie en opbouw dan je zou verwachten ... Op paddo's is t ook heel erg leuk

ja je moet echt eens it speaks/behind closed eyelids downloaden van hem... zeeer goed

en ook the seventh revelation

Bal0n

Badass junkie
In plaats van me even uit te leggen wat jjij nou precies zoekt in dat soort muziek, zeik je mijn mening af?

spacekonijn

Badass junkie
sommige mensen kunnen gewoon heel hard gaan op een BASS en dan lekker het denken uitzetten en losgaan.

ik kan dit ook niet echt goed iig niet langer dan 20 minuten maargoed sommige mensen vinden dat relax ik zak liever weg in mn eigen space dan dat ik mezelf opgefokt hou met een harde bass of door met je been te gaan trillen ofzo.

'Air' doet het heel goed tijdens Xtc echt een aanrader: Air - femme d'argent (checkenn!!)

music

wat dachten jullie van THE PRODIGY, eerste keer xtc was dit jaar op lowlands, live the prodigy, fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!

Krs

Bewuste gebruiker
speedcore en terror vond ik eerder ook helemaal niks. begin het nu wel steeds meer te waarderen :grin:. je zal me alleen niet op een feest zien met alleen maar speedcore en terror daarvoor gaat het me toch iets te

ed

Newbie
Hoi zeg ik weet niet of iemand van jullie weet wie The Cure zijn?
Ik had laatst eens een keer thuis lekker met men meisie een paarpilletjes genomen en toe wou ik ff een muziekje opzetten kwam ik een cd van the cure tegen was echt toppie
Groetjes Ed

matthijs

Badass junkie
The Cure.. :openmouth: Wordt je toch ook niet vrolijk van...Doe dan iets van XTC als je dan toch new wave wilt luisteren...(ook nog een toepasselijke naam :P)

Jeller

Badass junkie
Deutsche Techno

nie slecht maar mijn kennis ervan is zeer schaars..

eigenlijk klinkt bijna alles goed of beter op xtc, maar vooral dansbare harde elektronishce muziek

Bovenaan