Muziek en XTC

Krs

Bewuste gebruiker
hardcore en af en toe wat terror/speedcore. maar toch vooral hardcore. vroeger vond ik hardstyle ook echt vet maar nu niet echt meer. merkte op een feest een keer heel erg het verschil. eerst bij een hardcore tent geweest en daarna naar een hardstyle tent. ging er snel weer weg want het tempo was echt een heel stuk lager

Mac...

Badass junkie
Ja ben tegenwoordig ook wel in to the breakcore. Vette shit. Luister de laatste tijd sowieso veel alternatieve house-stijlen. Lowlands is daar mede schuld aan. Ben echt verrasd door die muziek. was zwaar onder de indruk.

Mac...

Badass junkie
Het is een heel andere manier van feesten, de meeste house-stijlen zijn vooral stampen, wat ook wel heel erg vet is, maar breakcore en D n B kan ik me op één of andere manier meer mee laten meeslepen. Heb dan ook een heel klein beetje minder behoefte aan drugs. Op lowlands heb ik echt een geweldige avond gehad alleen op alcohol en muziek.

spacekonijn

Badass junkie
ja ik gebruik wel eens drugs maar ben sinds januari naar 38 drum n bass feesten geweest en echt zelden daar drugs gebruikt heb t dan echt niet nodig om helemaal los te gaan

Krs

Bewuste gebruiker
nah drugs is niet echt nodig voor feesten, maar het is zoveel vetter nog :grin:. maargoed als ik elke week naar een feest zou gaan zou ik niet elke week gaan gebruiken. probeer het bij eens in de 2 maande te houden en dat lukt tot nu toe nog heel goed

Mac...

Badass junkie
Dat heb ik dus ook. Voor mij is dit een redelijk nieuwe ervaring, want vanaf dat ik begon heb ik weinig feesten nuchter meegemaakt. En dan is het wel weer heel apart om na 6 jaar drugsloos uit je dak te gaan.

spacekonijn

Badass junkie
en je bent 23 toch?

ben ik jou niet toevallig tegen gekomen bij nighttown rotterdam bij dnb?

sprak daar toen een gast die helemaal enthousiast was over zijn ontdekking van drum n bass feesten die hij ook zonder drugs uitstekend trok :grin:

Mac...

Badass junkie
kom je mss ooit nog wel eens tegen op dat soort feesten, probeer eens wat tijd te maken om nog eens zulke avonden te gaan hebben, maar meeste feesten zjin toch kleinschalig

platypus

Belezen gebruiker
drum n bass :stoned: heel chill met X op party naaaaaauuuuh heb me een paar keer lopen spacen :openmouth: de eerste keer X op een dnb party gedaan en ik was me een partijtje van de kaart pfoeeeh
en als ik thuis ga spacen ambient/liquid dnb/Kid A van Radiohead...
heb er nu alweer zin in :grin:

Jeller

Badass junkie
Breakcore is id wel deftig maar ik denk dat een feestje met alleen breakcore een beetje te veel zou zijn voor mij.. op dnb kan ik altijd lekker gaan met of zonder xtc... en natuurlijk GOOOAAAA.. dit vind ik het zaligste om op uit te gaan.. met dnb als goede runner up.

Maar de laatste tijd vind ik dat uitgaan op alcohol zelfs even leuk of leuker kan zijn dan op xtc.. ik weet het niet meer want x is al meer dan 2 maand geleden

Mac...

Badass junkie
Haha, stappen op de schijffies is voor mij een eewuigheid geleden. Misschien volgende maand raving nightmare in M'tricht en anders in ieder geval oud/nieuw echt wel zin in. Iemand nog goeie tips voor oud/nieuw om naar toe te gaan. Niet te hard, maar ook niet te soft???

spacekonijn

Badass junkie
Jeller zei:
Maar de laatste tijd vind ik dat uitgaan op alcohol zelfs even leuk of leuker kan zijn dan op xtc.. ik weet het niet meer want x is al meer dan 2 maand geleden
ja heb ik ook , achteraf duurt een feest ook veel langer als je geen x op hebt en herriner je je er achteraf meer van . dat is ook wel zo leuk!

Jeller

Badass junkie
en als je x genomen hebt gaan de mensen die niet stuiken je vlugger aankijken dus als jje zo vrienden tegenkomen die dat liever niet mogen weten..

fun

Bewuste gebruiker
Eurythmics - Sweet dreams are made of these

Heb alleen nog nooit n pilletje gehad, ga t wel doen binnekort :grin:

wurmpy

Newbie
op french tek begin ik volledig te flippen
shranz/techno is ook deftige muziek om in je eigen wereldje te komen :P

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik luister nu naar muziek via internet radio, en zonder dat ik een pil heb aangeraakt word ik al helemaal gek. Vraag me af hoe dat voelt als ik pillen op heb :hearteyes: . (geen idee wat het is, weet alleen dat het errug fijn klinkt!!!)

(Lekkere 303's doen het altijd goed .. ook nu!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: ) en dan heb ik alleen nog maar wijntjes op!

Bollie

Bewuste gebruiker
Gasten, jullie weten niet wat jullie moeten beluisteren zelle op de bollen !!!

INFECTED MUSHROOM all the way !

Je zet het op half uurtje na het innemen van je favoriete pil, en na 5 minuten ben je al aan het gaan. Op die muziek komt alles vliegensvlug op en je staat echt hard te spacen...

Speciaal voor jullie heb ik paar liedjes geupload naar m'n ftp space.
Keep it up, gasten !!!
--> laat me weten of het ook jullie favoriete muziek geworden is :tongueout:

http://www.promaxius.tk

zorg er wel voor dat jullie niet te veel innamen de eerste keer dat jullie hier naar luisteren.... Kvind het zo extreem dak soms stop met ademen op bepaalde momenten

:sunglasses:

Bollie

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
infected mushroom is zeker wel trippy maar www.philosomatika.com doet het ook altijd goed check it :grin:

Hey man, bedankt voor de link !
IK ben echt verzot op deze soort tripmuziek. Je hebt ervoor gezorgd dak nog wat meer verschillende liedjes heb voor m'n trip-flip collectie.
Kga ze alvast gaan bestellen bij free record shop, die geraken aan alles :)

--> heb alle infected mushrooms origineel :sunglasses:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Hey infected mushroom ken ik wel ja, al een tijdje. Mijn broer heeft toevallig met een van die lui samen in het vliegtuig gezeten naar Canada... en het me aangeraden daarna.

I love it, heb het alleen nog nooit beluisterd na een pil, moet ik toch maar eens proberen want zonder drugs ga ik er al goed op :hearteyes:

Bollie

Bewuste gebruiker
zeker doen, een aanrader...
door al die geluiden en biepjes en opkomende muziek, geraak je in een echte trance die je wegvoert naar een diepe extace... :sunglasses:

Intoxicated

Wijs gebruiker
infected mushroom

infected mushroom is zo de shit.... probeer het eens met iets echt psychedelisch zoals shrooms of acid, brrrrrr...... :grin:

Deranged

Badass junkie
Pink Floyd is zeker goed, eigenlijk geschikt voor alle drugs. Maae ''Somewhere over the rainbow''? Was dat dan?

cunt

Wijs gebruiker
zolang er maar muziek is vind ik het al snel goed .. zolang het niet muziek is die ik normaal ook niet leuk vind .. dus niet bubbling sjit en britney spears etc :wink:

kan naar nirvana luisteren (unplugged is dan zooo vet) maar ook hiphop shit en hardstyle etc .. :)

Bovenaan