AntiBenzo1312
Badass junkie
Wat luisteren jullie altijd qua muziek ik live sets techno in het begin en daarna over naar psytrance lekker zweten op de bank tering intens🤟🏼
Ik had een guy die zette pink floyd darkside of the moon op ik ging zo slecht😂
Wat een geweldig verhaal ik heb hem meteen opgeslagen❤️Moet zeggen, ik begin met Techno/house.. maar op het einde zwijmel ik heerlijk weg bij mooie akoestische nummers en klanken. De muziek komt dan zo fijn binnen dat ik hier helemaal van smelt.
Dit is een mix die ik vaak opzet, in mijn ogen lijkt de muziek wel gemaakt om te trippen op de truffels. Het heeft iets duisters wat ik heerlijk vind:
Zou jullie graag eens willen laten luisteren vanaf 01:15:30. Mijn vriendin en ik gaan dan liggen met onze ogen dicht, zetten dit stuk dan vervolgend hard aan zodat het de volledige huiskamer vult. De klanken geven voor mij een soort van western/indianen idee waarbij ik me ook zo voel en dat voor me zie. Ik beschrijf het altijd als een prachtig geklede indiaan die over zijn landschap kijkt en zich onoverwinnelijk voelt. Krijg direct weer zin om te trippen haha![]()
Ik zou ook prima kunnen feesten op truffels🙏🏼Gisteren truffels gedaan en geen moment aan de muziek gedacht. Alleen maar op avontuur op locatie en ontzettend veel lachkickssinds ik truffels heb ontdekt doe ik nooit van me leven meer mdma in thuissetting.
Beetje te luisteren tijdens trippen? Ik ben zelf gek op dark funeral. Maar lijkt me niet lekker tijdens truffeltripcannibal corps
Ik ga zaterdag mijn verjaardag vieren met een kameraad. Er zijn 2 tripsitters. En ik ben de enige die van extreme metal houd...doom metal is pas vet